Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Heheheetä tänään tulee Painajainen Elm Streetillä..klassikko vuodelta 1984!

Mistä tulee?
Mä en nukkunut kakarana viikkoihin kun näin tämän. Vieläkin ahdistaa koko leffa. Ehkä olisi aika katsoa se uudelleen, kolmenkymmenen vuoden jälkeen.

Aah, kutoselta näköjään. Tuskin uskallan katsoa...
 
Muistan hyvin kun mentiin vuokraamaan leffoja kaverin kanssa, mutsi siinä maksajana.
Itse valitsin American Ninjan ja kaveri Painajainen Elm Streetillä.
Siitä on aika pitkä aika :D .
VHS taikaa.
 
Itse kun viimeksi katsoin niin totesin että ainoastaan 1 ja 7 on oikeasti hyviä ja loput enemmän tai vähemmän skeidaa.
Rennyn leffassa on Englundin lemppari säikäyttelyt. Meriitti sekin. Omasta mielestäni tuo osa on muutenkin aliarvostettu, jos ottaa huomioon miten paljon huonommissa olosuhteissa se tehtiin kuin muut.
 
Kaksi ensimmäistä Hunger Games elokuvaa ovat loistavia, varsinkin kakkonen. Saa nähdä pääseekö tämä uutukainen lähelle niitä.

 
Tulipa katsottua 3 uutta elokuvaa.

Ghost in the Shell 2017.

Ei mitään kauheita odotuksia ollut tätä kohtaan ja ei se pettänytkään. Ihan pätevä tieteis elokuva joka ei nyt tietenkään pärjää animelle mutta on sitä paljon paskempaakin nähty.

3.5/5

Le Mans 66

Sen mitä Rush teki F1:lle niin tämä tekee Lemansille. Erittäin pätevä katsaus yhteen historian tärkeimmistä kisoista ja autoista, miten legendaarinen Ford GT40 syntyi. En ehkä pitänyt tästä ihan niin paljon kun Rushista, korporaatio pellet ärsytti liikaa. Mutta kyseessä on todella erinomainen elokuva. 4.5/5

Ready Player One

Jokainen peli ja elokuva nörtti rakastaa tätä elokuvaa, jos tunnet että suonissasi virtaa paljon tietoa ja rakkautta näitä kahta asiaa kohtaan niin suosittelen katsomaan tämän. Elokuvan juoni ei ole mikään erikoinen, mutta kuten Avatarissa niin tässä elokuvassa voi myös uppoutua toiseen maailmaan jollaista et ole nähnyt ennen.

4.5/5
 
Ylös Bottom