Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kyllä siitä vanhatkin miehet saa tykätä!

En ole elokuvaan itse perehtynyt tai teemaan mistä se kertoo mutta törmäsin yksipäivä uutiseen missä useita lelu brändejä oltaisiin tuomassa valkokankaalle ja Barbie on saanu pirun kovat arviot myös kriitikoilta niin mistä tämä elokuva käyttänössä kertoo? Ainoa leluista elokuviksi sovitelma minkä itse olen katsonut on on ollu G.I Joe joka riitti yhdellä kertaa katsottavaksi.
 
Itse aion yrittää katsoa sen kunhan saadaan johonkin striimaus palveluun. Jotenkin sellainen mielikuva että välttis uppoa. Mutta pitäähän se nyt näin hehkutetru elokuva katsoa. Pinkki on kuitenkin väreistä se miehekkäin.

Karu totuus, pinkki pukee miestä kuin miestä, itselläkin on pinkki t-paita ja kun vielä tummempi ihonväri niin se passaa paljon paremmin :D vaimo se sen takia haluaa minua siihen vääriin aina pukea.
 
En ole elokuvaan itse perehtynyt tai teemaan mistä se kertoo mutta törmäsin yksipäivä uutiseen missä useita lelu brändejä oltaisiin tuomassa valkokankaalle ja Barbie on saanu pirun kovat arviot myös kriitikoilta niin mistä tämä elokuva käyttänössä kertoo? Ainoa leluista elokuviksi sovitelma minkä itse olen katsonut on on ollu G.I Joe joka riitti yhdellä kertaa katsottavaksi.
Jos Lego Movie on tuttu, niin tämä on hyvin samanlainen. Eli meta tasoilla naureskeleva elokuva ei ainoastaan Barbiesta vaan myös nuken ja idean vaikutuksesta yhteiskuntaan.

Omissa muistiinpanoissa arvostelua varten tuli kirjoitettua monta kertaa Paul Verhoevenin satiiria vertauskuvaksi.

En tiedä olisiko pitänyt nauraa tai itkeä kun ekan kerran näin uutisen. Tein sitten molemmat.
Mä en näe tuossa mitään kummallista. Ei yksikään sovitus ole täysin seurannut toista, eikö Disneyn versio ollut alunperin edes tarkka sovitus Grimmin tarinasta.

Nyt näköjään käytetään eri germaanisia taruolentoja (mukaan lukien lyhytkasvuista näyttelijää) tuomaan tarinaan eri näkökulma. Ei se poista niitä useita kymmeniä aiempia sovituksia.
 
Viimeksi muokattu:
Jos Lego Movie on tuttu, niin tämä on hyvin samanlainen. Eli meta tasoilla naureskeleva elokuva ei ainoastaan Barbiesta vaan myös nuken ja idean vaikutuksesta yhteiskuntaan.

Omissa muistiinpanoissa arvostelua varten tuli kirjoitettua monta kertaa Paul Verhoevenin satiiria vertauskuvaksi.

On tuttu leffa, koitetaan lueskella kun on aikaa.
 
Hitto, nyt tuolla boksin jenkkistoressa on jo The Flash ja Asteroid City ostettavissa, niin kaippa se pitää itsekkin alkaa sieltä ostamaan, kun Suomessa joudutaan varmaan jouluun asti noita odottelemaan.
Ostin juuri livekortista itselleni 15 dollarin lahjakortin. Boksilta vaihdoin sijainnin jenkkilään, laitoin koodin, sain 15 dollaria tilille. Yritin ostaa leffaa, sanoi "Hups, odottamaton ongelma päläpälä". Menin sitten selaimen kautta Microsoftin jenkkistoreen ja ostin sieltä sen leffan, käytin maksuna sitä Microsoft-tiliä mihin oli juuri laitettu se 15 dollaria (olikin oletuksena) ja sain leffan ostettua. :D

Eikä tarvinnut kikkailla minkään VPN:n kanssa.
 
Manaaja tekee paluun:

Alkuperäinen Manaaja on kyllä loistava, Hereticistä en välittänyt, mutta Manaaja III on mahtava; Brad Dourif (Child's Playn Chucky) tekee niin mahtavan roolin tuossa leffassa. Huh huh. Mutta jään odottamaan mielenkiinnolla mitä tuolta tulee.
 
Alkuperäinen Manaaja on kyllä loistava, Hereticistä en välittänyt, mutta Manaaja III on mahtava; Brad Dourif (Child's Playn Chucky) tekee niin mahtavan roolin tuossa leffassa. Huh huh. Mutta jään odottamaan mielenkiinnolla mitä tuolta tulee.
Kolmosessa on kyllä muutama todella karmivan häiriintynyt kohtaus.
Mummo katossa :eek:
 
Ylös Bottom