Omenanraato
Well-Known Member
Itse tänään menossa Looperin katsomaan ja mielenkiinnolla odottelen kyllä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Minulle jäi epäselväksi, mistä koko Skyfall on peräisin. Minulle jäi mielikuva että Skyfall olisi lopppuosan kartanon nimi. Ja miksi älkuosan "kyselyssä" kyseliä kysyy pokkana "Skyfall" ? Ja miksi Bond vastasi, "Loppu"?
Suosittelen lämpimästi katsomaan pätkän nimeltä "Puotapilviä ja lihapullakuuroja". Saattaa näyttää aika lapselliselta leffalta, mutta oli kyllä minulle vuoden suurin yllätys (vaikka ei tänä vuonna tullutkaan). Yksi hauskimmista animaatioleffoista, jonka olen vähään aikaan katsonut. Huumori ei välttämättä kyllä kaikkiin pure. Propsit myös leffan animaattoreille.
Leffahyllyäkin tuli päiviteltyä.
- Bond 50 blu-ray boxi
- Battlestar Galactica kaikki kaudet blu-ray:nä
- Saw 1-7 blu-ray boxi
Sitten vielä Zavvista halvalla Alias dvd boxi, IT Crowd dvd boxi ja Battle Royale blu-ray.
Mistä ja mihin hintaan ostit Battlestarit? Pitänyt jo pitkän aikaa hankkia. Sarja kun on parasta mitä televisiosta on tullut, varsinkin kaksi ensimmäistä kautta. Jospa ne nyt saisin joulupakettiin hankittua.
- varmasti osittain myös tottumiskysymys, mutta kyllä tämä tuplanopeus vaan näyttää väärältä. En osaa sanoa kuinka paljon tämä 48 freimiä on verrattavissa nykytelkkareiden 200 ja ties mitä 800 hertzin kuvapäivityksiin, mutta paskalta näyttää.
Eilen kävin Verkkiksessä katsastamassa Sonyn hx955 tölleröä jota olen vähän mietiskellyt, mutta eiköhän siinäkin demotettu kaikki efektit päällänsä sitä. Puolet kuvasta oli ns originelliä ja puolet yliterävöitettyä ja prosessoitua ripulia. Ainut asia mikä kiinnostaisi nähdä on mihin tuo 955n tekniikka pystyy mustan tasojen kanssa.