Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

Joku oli Facebookin Kauhuleffakerho ryhmään antanut vinkin että Demons ja Demons 2 tulevat Netflixiin ja tottahan se oli!



Onko kukaan kattonut tätä? Itse ajattelin illasta katsastaa koska kuulemma kyseessä on melkoinen kulttielokuva joka on yksi noista sadoista näkemättä olevista ns iltalian kauhuelokuvista.

Ikinä kuullutkaan näistä, mutta pitää joku ilta ottaa katseluun :)
 
Amazon Prime Videoon tulossa 30.4 Tom Clancy's Without Remorse.

Tom Clancy's Without Remorse, or simply Without Remorse, is an upcoming American action thriller film starring Michael B. Jordan directed by Stefano Sollima and written by Taylor Sheridan and Will Staples. It is based on the 1993 novel of the same name by Tom Clancy and a spin-off of the Jack Ryan film series. The film tells the origin story of John Kelly (aka John Clark), a U.S. Navy SEAL, who uncovers an international conspiracy while seeking justice for the murder of his pregnant wife by Russian soldiers. When Kelly joins forces with fellow SEAL Karen Greer and shadowy CIA agent Robert Ritter, the mission unwittingly exposes a covert plot that threatens to engulf the U.S. and Russia in an all-out war.

 



näyttää kyllä niin järkyttävän huonolta tämä reboot, tulee mieleen Ready player one space jam versiona, ainoa mielenkiintoinen asia tämän leffan kohdalla on bongailla cameo hahmoja, koska niitähän tässä riittää. mut itse leffalta en juuri odota yhtään mitään. tai odotan että leffa on monen listoilla vuoden huonoimmat elokuvat listoilla. Alkuperäinen Michael Jordanin Space jam on sen sijaan oli yksi lapsuuden suosikkejani.
 
Voidaanko me pikkuhiljaa todeta että kasari ja ysäri on lypsetty riittävän tyhjksi, jos kaikista maailman asioista jo SPACE JAM on pitänyt kaivaa naftaliinista esiin? Ei h*lvetti, koska tämä hirvitys loppuu :eek:
 
Voidaanko me pikkuhiljaa todeta että kasari ja ysäri on lypsetty riittävän tyhjksi, jos kaikista maailman asioista jo SPACE JAM on pitänyt kaivaa naftaliinista esiin? Ei h*lvetti, koska tämä hirvitys loppuu :eek:
Ilouutisia! Muun muassa nämä elokuvat ja filmit saavat jatkoa/rebootin! Mukana on varmasti monta omaa suosikkia! Nauti listasta!

  • Big Trouble in Little China
  • Escape From New York
  • Highlander
  • Scarface
  • I Know What You Did Last Summer
  • Sister Act (Nunnia ja konnia)
  • Ace Ventura
  • Conan the Barbarian
  • Power Rangers
  • Frasier
Tuskin tässä ovat ainoat, mutta en nyt heittämällä muista enempiä. Itse en näe syitä monienkaan näiden uusimiselle, etenkään Scarfaceen en koskisi enää. Conanista olisi tulossa Netflix-sarja, Big Trouble in Little Chinan pääosassa ja tuottajana pitäisi olla The Rock, mutta ehhh. En tiedä mitä kuuluu suunnitellulle American Psychon uusioversiolle, toivottavasti se jäi tekemättä.

Edit. Ainiin, The Crow toki myös, sen unohdin.
 
Ilouutisia! Muun muassa nämä elokuvat ja filmit saavat jatkoa/rebootin! Mukana on varmasti monta omaa suosikkia! Nauti listasta!

  • Big Trouble in Little China
  • Escape From New York
  • Highlander
  • Scarface
  • I Know What You Did Last Summer
  • Sister Act (Nunnia ja konnia)
  • Ace Ventura
  • Conan the Barbarian
  • Power Rangers
  • Frasier
Tuskin tässä ovat ainoat, mutta en nyt heittämällä muista enempiä. Itse en näe syitä monienkaan näiden uusimiselle, etenkään Scarfaceen en koskisi enää. Conanista olisi tulossa Netflix-sarja, Big Trouble in Little Chinan pääosassa ja tuottajana pitäisi olla The Rock, mutta ehhh. En tiedä mitä kuuluu suunnitellulle American Psychon uusioversiolle, toivottavasti se jäi tekemättä.

Edit. Ainiin, The Crow toki myös, sen unohdin.
Kun ideat ovat vähissä, niin tehdään vanhoja leffoja uusiksi :D
 
Ilouutisia! Muun muassa nämä elokuvat ja filmit saavat jatkoa/rebootin! Mukana on varmasti monta omaa suosikkia! Nauti listasta!

  • Big Trouble in Little China
  • Escape From New York
  • Highlander
  • Scarface
  • I Know What You Did Last Summer
  • Sister Act (Nunnia ja konnia)
  • Ace Ventura
  • Conan the Barbarian
  • Power Rangers
  • Frasier
Tuskin tässä ovat ainoat, mutta en nyt heittämällä muista enempiä. Itse en näe syitä monienkaan näiden uusimiselle, etenkään Scarfaceen en koskisi enää. Conanista olisi tulossa Netflix-sarja, Big Trouble in Little Chinan pääosassa ja tuottajana pitäisi olla The Rock, mutta ehhh. En tiedä mitä kuuluu suunnitellulle American Psychon uusioversiolle, toivottavasti se jäi tekemättä.

Edit. Ainiin, The Crow toki myös, sen unohdin.

Myös Stephen Kingin Salems Lot kuvataan uusiksi It:n tyylillä, vasta sain tämän elokuvan käsiini Blu-ray muodossa ja olihan se mahtava 3h klassikko. Avoin mielin otan tämän uusion vastaan jos se huolella tehdään :D olin jo pelkästään odottanut 15 vuotta että ton elokuvan näkisin ja kiitos CDonin että olivat sitä varastoon saaneet ja vieläpä suomi subeilla.
 
Myös Stephen Kingin Salems Lot kuvataan uusiksi It:n tyylillä, vasta sain tämän elokuvan käsiini Blu-ray muodossa ja olihan se mahtava 3h klassikko. Avoin mielin otan tämän uusion vastaan jos se huolella tehdään :D olin jo pelkästään odottanut 15 vuotta että ton elokuvan näkisin ja kiitos CDonin että olivat sitä varastoon saaneet ja vieläpä suomi subeilla.
Luin ensin, että suomi dubeilla, niin meinasin jo tulla huutamaan, että oletko ihan hullu :D

Toi on kyllä hyvä, niin toivottavasti uusi versio onnistuu.
 
Big Trouble in Little China, Escape From New York ja Scarface ovat erinomaisia elokuvia & loistavaa ajankuvaa enkä saa millään tavalla päähäni, miksi kukaan haluaisi palata näihin uusioversioilla. Eritoten kun ohjaajiksi ei kuitenkaan tule Carpenterin tai De Palman tasoisia heppuja :mad:
Toisaalta maailmassa on monta muutakin asiaa jota en tajua, joten ehkä vain katson sivusta kun maailma hukkuu remakeihin ja sarjakuvaelokuviin.

edit: Okei pakollinen disclaimer ja kevennys: Kyllä, John Carpenterin leffoista kaksi on enemmän tai vähemmän Howard Hawksin leffoihin perustuvia ja tekipä Hawks aiemmin myös "alkuperäisen" Scarfacen :D Eli "tehtiinhän näitä uusioversioita ennenkin" - kuitenkin enemmän erilaisella ja eteenpäin katsovalla otteella, kuin nostalgialla ratsastaen ;)
 
Viimeksi muokattu:
Myös Stephen Kingin Salems Lot kuvataan uusiksi It:n tyylillä, vasta sain tämän elokuvan käsiini Blu-ray muodossa ja olihan se mahtava 3h klassikko. Avoin mielin otan tämän uusion vastaan jos se huolella tehdään :D olin jo pelkästään odottanut 15 vuotta että ton elokuvan näkisin ja kiitos CDonin että olivat sitä varastoon saaneet ja vieläpä suomi subeilla.
Iso kiitos vinkistä! Alkuperäinen Salem's Lot (1979) löytyi jo ennestään DVD-versiona. Todella edullinen on kyllä tuo Blu-ray (14,95). Maksoin DVD:stä kymmenisen vuotta sitten peräti 25-30 euroa.

Tuota kotelon kansitaiteen muutosta en kyllä ymmärrä. DVD-version kansi on paljon tyylikkäämpi kuin Blu-rayn. Ghost muuten nappasi tuon alkuperäisen kansitaiteen oman debyyttialbuminsa kanteen (Opus Eponymous) aika lailla suoraan.

Salem's Lotistahan on jo tehty vuonna 2004 uusioversio. Rob Lowe pääosassa. Onhan tämä mielestäni kuitenkin huono alkuperäiseen verrattuna.

Olen päivitellyt viime aikoina paljon DVD-kirjastoani Blu-rayksi (mm. Scarface, Godfather I-III, Deer Hunter). Hinnathan ovat jo suhteellisen edullisia. Sitten aikanaan alan saman ruljanssin 4K:n kanssa kun 8K alkaa olla arkipäivää. Olen tavallaan yhden sukupolven verran jäljessä elokuvien kanssa.

Vielä kun raaskisi päivittää kaikkien aikojen parhaat sarjaboksitkin Blu-ray -versioiksi. Ne kun tuppaavat olemaan edelleen hinnoissaan.

Saa siis vinkata jos suhteellisen edullisesti löytyisi seuraavia klassikoita:
Columbo
Knight Rider
MacGyver
Miami Vice
 

Liitetiedostot

  • MV5BMzc0MDIwZjktYTEzNC00ZWQxLTk5MWYtYjBmMDI3YTg4ZjYzXkEyXkFqcGdeQXVyMTQxNzMzNDI@._V1_UY1200_CR...jpg
    MV5BMzc0MDIwZjktYTEzNC00ZWQxLTk5MWYtYjBmMDI3YTg4ZjYzXkEyXkFqcGdeQXVyMTQxNzMzNDI@._V1_UY1200_CR...jpg
    52,2 KB · Lukukerrat: 4
  • salems_lot_blu_ray_tuonti_suom_teksti.jpg
    salems_lot_blu_ray_tuonti_suom_teksti.jpg
    105 KB · Lukukerrat: 4
  • grande.jpg
    grande.jpg
    106 KB · Lukukerrat: 5
Iso kiitos vinkistä! Alkuperäinen Salem's Lot (1979) löytyi jo ennestään DVD-versiona. Todella edullinen on kyllä tuo Blu-ray (14,95). Maksoin DVD:stä kymmenisen vuotta sitten peräti 25-30 euroa.

Tuota kotelon kansitaiteen muutosta en kyllä ymmärrä. DVD-version kansi on paljon tyylikkäämpi kuin Blu-rayn. Ghost muuten nappasi tuon alkuperäisen kansitaiteen oman debyyttialbuminsa kanteen (Opus Eponymous) aika lailla suoraan.

Salem's Lotistahan on jo tehty vuonna 2004 uusioversio. Rob Lowe pääosassa. Onhan tämä mielestäni kuitenkin huono alkuperäiseen verrattuna.

Olen päivitellyt viime aikoina paljon DVD-kirjastoani Blu-rayksi (mm. Scarface, Godfather I-III, Deer Hunter). Hinnathan ovat jo suhteellisen edullisia. Sitten aikanaan alan saman ruljanssin 4K:n kanssa kun 8K alkaa olla arkipäivää. Olen tavallaan yhden sukupolven verran jäljessä elokuvien kanssa.

Vielä kun raaskisi päivittää kaikkien aikojen parhaat sarjaboksitkin Blu-ray -versioiksi. Ne kun tuppaavat olemaan edelleen hinnoissaan.

Saa siis vinkata jos suhteellisen edullisesti löytyisi seuraavia klassikoita:
Columbo
Knight Rider
MacGyver
Miami Vice

1617737920433586717626140990125.jpg

Pahvin takaa löytyy klassinen kansi sitten!
 
Joku oli Facebookin Kauhuleffakerho ryhmään antanut vinkin että Demons ja Demons 2 tulevat Netflixiin ja tottahan se oli!



Onko kukaan kattonut tätä? Itse ajattelin illasta katsastaa koska kuulemma kyseessä on melkoinen kulttielokuva joka on yksi noista sadoista näkemättä olevista ns iltalian kauhuelokuvista.

Nyt tuli katsottua tämä ensimmäinen Demons ja olihan tuo ihan hyvä :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Uuden Mortal Kombat elokuvan Theme Song, se on kamala.



Edit:Lisäsin koko kappaleen kun IGN laittoi vain pätkin siitä, silti aika paska.
 
Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom