Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Elokuvasuosittelut ja muu leffakeskustelu

Tämän on pakko olla hyvä :D

bambireckoningtemp_0.jpg


The film follows Xana and her son Benji who find themselves in a car wreck and soon hunted down by the vicious killing machine, Bambi. Bambi will destroy anyone in its path.

 
Mitä tarkoittaa "saadaanko taas Ghostbusters 2"? Sehän on loistava elokuva, yksi omia suosikkeja. Omasta mielestäni joskus pidän jopa parempana kuin ensimmäistä, mitä myös rakastan. :D

No kovin moni ei jaa mielipidettäsi. Se on katsottava pätkä mutta ei lähellekkään ensimmäisen tasoinen.
 
laitan tän tänne ku en oikein muutakaan paikkaa keksiny, Aluks ajattelin et sopis sarjis ketjuun paremmin mut ajattelin, et täällä se saa enemmän näkyvyyttä, mut tää on ihan piru kova juttu että Comic Con järjestetään tänä vuonna suomessa, ja vielä tampereella, pitää ihan tosissaan harkita lippujen ostoa. kun ei oo edes hirveen pahat hinnat, sinne on tulossa Don Rosaa, Kit Harringtonia ja kumppaneita.


15261902.965000132_image.png
 
Katsoin Alien 3:sen tuossa ja se on todella paljon parempi leffa mitä yleinen mielipide on.
Hakkaa Scottin uudemmat kakkakikkareet 100-0.

Se mikä häiritsee suunnattomasti tuossa on miten se kuningatar onnistui munimaan ne munat sinne Sulacoon kakkososassa?
 
Katsoin Alien 3:sen tuossa ja se on todella paljon parempi leffa mitä yleinen mielipide on.
Hakkaa Scottin uudemmat kakkakikkareet 100-0.

Se mikä häiritsee suunnattomasti tuossa on miten se kuningatar onnistui munimaan ne munat sinne Sulacoon kakkososassa?

Kumman version katsoit ? Itse pidän pidennetystä versiosta enemmän, mutta onhan tämä mielestäni todella aliarvostettu tekele, ainut miinus tulee kököstä CG Alienistä joka näyttää liian pieneltä.
 
Kumman version katsoit ? Itse pidän pidennetystä versiosta enemmän, mutta onhan tämä mielestäni todella aliarvostettu tekele, ainut miinus tulee kököstä CG Alienistä joka näyttää liian pieneltä.
Kai se Alien 3:n isoin ongelma on ollut ne kaksi sarjan edellistä elokuvaa mihin sitä auttamatta vertaa. Siinä vertailussa se ei pärjää, mutta yksinään tyhjiössä tarkasteltuna, niin kieltämättä aivan pätevä leffa.
 
Kai se Alien 3:n isoin ongelma on ollut ne kaksi sarjan edellistä elokuvaa mihin sitä auttamatta vertaa. Siinä vertailussa se ei pärjää, mutta yksinään tyhjiössä tarkasteltuna, niin kieltämättä aivan pätevä leffa.

Onhan siinä jotain tosi typeriä juttuja kuten miksi Hicks piti tappaa, en muista olenko katsonut mitään dokkareita mikä syy siihen oli ettei Michael Biehn tullut takaisin.
 
Kumman version katsoit ? Itse pidän pidennetystä versiosta enemmän, mutta onhan tämä mielestäni todella aliarvostettu tekele, ainut miinus tulee kököstä CG Alienistä joka näyttää liian pieneltä.
Sen mikä on Disney plussassa.
Mun mielestä tossa oli kohtauksia mitä siinä alkuperäisessä ei ollut, mutta voin olla väärässä.
 
Ylös Bottom