Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enclave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Icecube
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Muistaakseni pitää vääntää niistä vivuista uusiksi... Kannattaa hakea se kristalli sieltä ylhäältä ensin. Aivan varma en ole, koska siitä on aika reilusti aikaa kun olen tuon kentän läpi kahlannut. Sen muistan, että siitä huoneesta ei ainakaan ulos pääse ennen kun vesi on laskenut.

kiitos jo etukäteen, kun menen kotiin tästä (olen töissä)
niin yritän sitä sitten ja huomenna tulen kertomaan kuinka
onnistui.
terveisin kurki

tarkennetaanpas vielä sen verran, eli kun olet vääntänyt vivusta niin huone täyttyy vedellä ja vääntämällä toisesta vivusta huone tyhjentyy. Sitten samaan kenttään liittyen (ettet taas joudu pelaamaan uudestaan) kun löydät velhon niin sinun pitää vääntää vivusta. Aivan näkyvissä on neljä vipua rivissä, älä väännä mistään niistä vaan rappusien alla olevasta vivusta. Toivottavasti ymmärsit jotain :p

JOO, KIITOS SULLE ALEKSI 1 JA PUHVELI !!

eilen tosiaan koitin sitä vipujuttuu mut kuten arvata saattaa
niin väänsin siitä samasta vivusta, ja hukuin, ( perk.... )
yritin sitten sen olion avulla minkä saa sillä (taikatikulla)
mutta se on aika tyhmä eikä se osannu mua pelastaa,
hermo paloi ja annoin olla.
oottelin sitten että pääsen täältä kysyy tarkennuksia.
ja niitähän oli !!
siis suurkiitos siitä !
tänä iltana sitten taas uusilla ohjeilla eteenpäin.

terveisin kurki -fin-

Olen lukenut aika huonoa arvostelua netistä (Pelit 65/100!)

Mitäs numeron antaisitte, pelin omistajat tälle pelille?

En numeroa lähde antamaan, mutta peli on mielestäni todella hyvä ja olenkin PeliPlaneetan Klasun kanssa samoilla linjoilla pelin arvosanan kanssa. Peli on kyllä vaikea, joten kaikille sitä ei voi suositella, mutta minuun sen tunnelma ja itse peli iski täysillä. Mutta todellakin, tallennusmahdollisuuden puuttuminen tekee jo ennestään vaikeasta pelistä todella vaikean.

Huippu peli.

Eilen pääsin sinne antiikkiseen temppeli kenttään. Vitsi miten kauniisti toteutettu ja pelitunnelma oli huipussaan. Temppeli oli ihan huikean hieno.
Pelissä on kyllä lukemattomia hyvin peliin skriptattuja tapahtumia. Tykinkuulien väistely silloilla oli kyllä jännää.

Mahtava tunnelma koko ajan.

9/10 annan.

Tallennus on vähän ehkä harmi, mutta toisaalta en pidä siitä loputtomasta seivaa ja etene nurkan taakse ja taas seivaa rumbastakaan. Tunnelma paranee kun oikeasti tietää että on selvittävä.

Sulaco

Jelppiä kaivataan.
Aloitin pelaaman Enclavea ja olen jossain neljännessä tai viidenessä kentässä, jossa taistellaan örkkejä vastaan pienellä alueella laavakuilun ympäröimänä. Selvitin easy ja medium osiot kohtalaisesti, mutta hard-osiossa kuolen joka helvetin kerta!!! Pääsen kohtaan missä on kaksi jousityyppiä ja niistä en ole enää selvinnyt. Käytän hahmona ritaria (+ suojat) ja aseena miekkaa. Miten olette selvittäneet ko. kentän. Loppuuko se hard-osio niihin kahteen jousihemmoon (jotka ampuu usean nuolen kerralla). Vinkkejä kaivataan. Vaikeneeko peli kovinkin tästä loppua kohden?

Viimeksi muokannut moderaattori:
Siis ei kai tuo osio ole edes pakollinen läpäistä.
Koita läpäistä tuo osio vaikka sillä druidilla. Loihdi se maaörkki esille ja anna sen hoitaa toinen tyyppi.

Ihan mielenkiintoiseksihan tuo muuttuu kun etenee. Itsellä on valoisa puoli nyt läpäistynä. Ihan kivasti hommaa. Vaikeneeko. Noh. Sittenpä näet.
Pimeä puoli tuntu kyllä aika mielenkiintoiselta.

Sulaco

Kyseinen kenttähän on bonuskenttä jota ei ole pakko pelata heti läpi. Voit palata hard osaan myöhemmin kunhan saat parempia aseita. Näitä bonus kenttiähän saa pelattavakseen kun löytää karttoja jotka yleensä on lukitussa arkussa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan MMake
Kyseinen kenttähän on bonuskenttä jota ei ole pakko pelata heti läpi. Voit palata hard osaan myöhemmin kunhan saat parempia aseita. Näitä bonus kenttiähän saa pelattavakseen kun löytää karttoja jotka yleensä on lukitussa arkussa.

No joopa joo. Eihän meitsi hokannut, että kyse on bonuskentistä. Joka tapuksessa sain pelattua sen hard-osionkin läpi (velholla). Nyt olen pelaamassa kuudetta kenttää, jossa lähdetään sillalta liikenteeseen, jossa laavaa molemmin puolin. Eiköhän tämä tästä taas ala lutviutua.
Täytyy vaan myöntää, että sitä hemmetin savea kaipailee silloin tällöin. Olisi edes yksi tallentamismahdollisuus...

Enclave... Nimi on enne (okei, okei, lainattu Brute Forcesta). Ennen kyseisen pelin, siis Enclaven, hankintaa olin lukenu siitä muutaman arvostelun. PP:ssä se oli saanu pisteitä 93 eli melko hyvin. Joten ostinpa sitten pelin.
Pidemmän päälle pelattuna se alkoi kuitenkin tökkiä ja enpä jaksanut sitä loppuun asti pelata. Jos joku sen urakan on tehnyt, niin saako siellä pahoillakin lopussa jonkun samanlaisen olion, ku se hyvien mutaukko?

Jospa se sitten motivoisi jatkamaan...:p

(hakukin on keksitty. Älä tee aina uutta aihetta asiasta, kun aikaisempiakin on olemassa, kiitos -nem)

Muistaako kukaan vielä tätä hupaisaa hack'n'slash-peliä? Pelattuani sen läpi noin vuosi sitten, kuulin että pelille kehitetään jatko-osaa. No aikani odoteltua en ole kuullut sanaakaan. Tietääkö joku muu onko se vielä joskus tulossa?

Vastaus: Enclave

Ai täällä olikin jo ketju. No pitää seuraavalla kerralla katella tarkemmin.

Vastaus: Enclave

Garam sanoi:
Pelattuani sen läpi noin vuosi sitten, kuulin että pelille kehitetään jatko-osaa. No aikani odoteltua en ole kuullut sanaakaan. Tietääkö joku muu onko se vielä joskus tulossa?

Starbreezeltä ovat sanoneet, että Enclaven jatko-osa on hyllytetty. Tähän syynä on se, että julkaisija Swingille kävi miten kävi Enclaven julkaisun jälkeen. Oikeudet peliin olivat Swingillä, eivät Starbreezellä, joten tuskinpa enää kannattaa haikailla Enclave 2:n perään. Riddickille tuo (ainakin teknisesti) lahjakas ruotsalaispoppoo sen sijaan voisi hyvinkin jatkoa pukkia. :rolleyes:

Ylös Bottom