Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Enclave

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Icecube
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kysymyksiä sitä Enclavesta:

Onko moninpeli?

Onko pelkkää hack´n Slashia, vai jotain kiinnostavaakin, kuten ongelmien ratkomista?

Onko se jo myynnissä PC SuperStoressa (sen nettisivuilla ei ainakaan sitä näy)?

Arcane> osaan vastata kysymyksiisi, vaikka en peliä vielä omistakaan, ihan jo tämän topicin aikaisempien vastausten perusteella.

Onko moninpeli?
-Ilmeisesti ei

Onko pelkkää hack´n Slashia, vai jotain kiinnostavaakin, kuten ongelmien ratkomista?
-Tehtävinä mm. palvelustehtäviä muille hahmoille, tavaroiden etsintää jne

Onko se jo myynnissä PC SuperStoressa (sen nettisivuilla ei ainakaan sitä näy)?
-Varmasti

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Icecube
No kasasin muutaman kysymyksen, eli:

1) Onko yksi (1) tehtävä pitkäkin vai joku 15min?

2) Onko mitään piiloboonuksia?

3) Voiko tehtävät vetää läpi eri tavoin?

4) Onko ollenkaan omapuolulaisia ja onko niitä paljon? Voiko niitä käskeä?

5) Missä asti olet ja kauan olet pelannut?

6) Onko tehtävissä eroja, esim: Pelasta joku, hiivi jne... Vai pitääkö kaikissa tehtävissä tappaa kaikki?

Kiitos!

Ps. heitä vielä lempi-hahmosi. :D

Itse ostin Enclaven tänään ja neljän tasoa olen pelannut läpi.

1) Ei ole lyhyitä tehtäviä ollut. En juokse vain tasoja läpi vaan koluan läpi kaikki paikat.

2) Enpäs osaa tuohon vielä vastata

3) Eipä taida.

4) On omapuolulaisia muttei voi käskeä.

5.) Viidennessä tehtävässä ja n. 3 tuntia pelannut. Eli pelattavaa Enclavessa riittää.

6) Vaihtelua on kuten peikko on jo myös kertonut.

Kaikin puolin Enclave ylitti odotukseni joten enpä usko että voisit tähän pettyä. Ainakaan itse en osaa kuvitella :D

Onko muuten niillä charruilla sillee suuriakin eroja, että ovatko esim. Goblin ja Assasin samanlaisia himo tappajia, vai onko Goblin suoraan hyökkäykseen menevä lähitaistelija, kun taas Assasin hiipii vihollisten selän taakse ja survaisee vihollisen matalaksi päästämättä hirveitä hälytys ääniä. Onko niissä charruissa tällä tavalla eroa? Vai ovatko Assasin ja Goblin melkein samanlaisia lähi taistelijoita?

No assasin käyttää jousta ja on usein piilossa. Kun taas goblin tulee suoraan vastaan. Omilla hahmoillakin on erittäin paljon eroja.
Knight= melko tasainen joka osa-alueella
Huntress= Jousen taitaja
Druid= Loitsut
Halfling= Nopea ja tasainen joka osa alueella

Muista en tiedä mutta omilla olisi vielä Wizard ja Engineer. Luulisin että wizardilla on loitsuja ja engineerillä pommeja...

ÄRH, meinasi tulla PC SuperStoressa raivo kohtaus, kun Xbox pelien hyllystä ei löytynyt edes yhtä Enclave -peliä! Olisin katsellut sitä ja kysynyt, voiko sitä kokeilla, mutta eiiiiiiiiiiii! Ampedia siel kokeilen, se ei hirveesti iskenyt. Ehkä se Transworld snowboarding sitte. Rogue Leader oli hyvä, mutta vähän väärälle koneelle :D Hmm... Genma Onimushaakaan en jaksanut alkaa kokeilemaan siellä. Lopullinen päätös on melkeinpä Enclaven tai Prisoner of Warin puolella, mutta kumpaakaan ei löytynyt koko typerästä kaupasta. Missäköhän niitä sitten kokeilisi?!

enclaven hahmon valinta

Missä vaiheessa Enclavessa pääsee valitsemaan käyttämänsä hahmon ? Olen 2 vaiheessa ja pelaamassa sillä hahmolla, joka tuli automaattisesti pelin alussa.

höm, mites tuon tulidemonin saa tapettua 5. tasossa light puolella? ei näytä tekevän damagea siihen se jäämiekka vaikka kävin jyrsimässä sitä sillä kantapäähän..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli
höm, mites tuon tulidemonin saa tapettua 5. tasossa light puolella? ei näytä tekevän damagea siihen se jäämiekka vaikka kävin jyrsimässä sitä sillä kantapäähän..
Itse taisin vetää jotenkin tuurila läpi, mutta yritän silti auttaa. Kun se heittää niitä pienempiä tulihemmoja, niin hakkaa niitä niin ainakin itse sain siltä hp t tippumaan alas.

Onpas muuten itsellänikin ongelma tuossa 9 tehtävässä kun pitää etsiä se velho. Olen tappanut jo ark lichin (mikä nyt olikaan :D ) ja menen rappuset alas huoneeseen jossa on suuret koneistot ja kaksi pyöreää vipua(en parempaakaan sanaa löytänyt) ja kun niistä vääntää ihan kummasta tahansa niin huone täyttyy vedellä. Ulospääsytien tukkii tietysti pöytä. Mitä ihmettä tuossakin pitäisi tehdä :confused:
Milloin saa pimeän puolen?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Aleksi1

Itse taisin vetää jotenkin tuurila läpi, mutta yritän silti auttaa. Kun se heittää niitä pienempiä tulihemmoja, niin hakkaa niitä niin ainakin itse sain siltä hp t tippumaan alas.

kiitoksia vastauksesta, pääsinkin läpi sitten. piti tosiaan mätkiä niitä firegnomeja tai mitä olivatkaan.

ompas muuten tunnelmaa pelissä, seuraavassa tasossa, kun juokseepi siltaa pitkin ja örkit pommittavat samaa matkaa perässä =) saavat takakanavatkin kyytiä kun räjähtelee kunnolla.

edit: oletteko muuten huomanneet että tuossa level 6:ssa alussa vangittu gobliini puhuu selvää ruotsia :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Onkos kukaan pelannut Enclavea läpi ja kuinka pitkä on? Meinaan pelin osto on edessä ja vielä ehtii peruuttaa :).

IceCube,

Mielestäni joku peliplaneetassa sanoi, että valoisalla puolella on 13 tehtävää, pimeällä 12 ja sitten olisi vielä 2 bonus tehtävää (saattaa niitä enemmänkin olla).

Onko todellista?

Eilen sitten tuli vihdoinkin Hi-Def päkki rapakon takaa ja sain xboxin liitettyä tykkiin komponentilla. Kokeilin sitten vähän heti Enclavee kun olin sitä tykkiä varten "säästänyt" ja ei muuten todellakaan näyttänyt paskemmalta! :D

Pelasin sen ekan setin siitä läpi ja toista aika pitkälle. Sitten jossain vaiheessa tuli sellanen vähän isompi kaveri haastaan riitaa jonkun katapultin lähellä. Tosi monta kertaa kyllä pieksin sitä, mutta ei ollu pahemmin vakutusta. Sitten se tempaskin mua oikein kunnolla sellasella vähän isomman puoleisella nuijalla/kirveellä. Henkihän siinä sitten lähti...sen jälkeen hippasen ihmettelin, kun vaihtoehtona alottaa missioni ihan alusta tai lopettaa. Eikö siinä muka ole autosavea? Voi olla tyhmä kysymys, mutta kai sen kuitenkin edes itse saa jostain valikon kautta seivailtua? Manuaaliahan mää en tietenkään kerinnyt edes aukaseen. ;)

Ei ole valitettavasti autosavea.
Vaikuttaa kuitenkin mielenkiintoiselta peliltä.
Paljon haastetta ilmeisesti.
juuri minun makuun.
Itse olen vasta yhden illan sitä pelaillut.

Sulaco

ENCLAVE !!! APUA !!!

tietääkö jo0ku kuinka enclavessa mennään siitä 9 kohdassa
kun etsitään sitä velhoa "zale" niin se huone joka täyttyy
vedellä,...
miten sieltä pääsee pois ?
ja kuinka sitten eteenpäin ?

siihen olen juuttunut ilta illan jälkeen,...
hermo palaa,...

jos on tietoa niin kertoa saa
kiitos jo etukäteen

terveisin kurki-fin-

Ylös Bottom