Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eniten odottamasi Cube-peli?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Griever

New Member
Tällä kertaa kysymys on hyvin kliseinen ja se on loppuunkulutettu lähes jokaisessa kuviteltavassa paikassa, mutta pitäähän meidänkin se joskus kysyä - miksei vaikka nyt.

Eli nyt tiedustellaan yksinkertaisesti kävijöiden eniten odottamaa Cube-peliä. Jos hajamielisyyksissäni olen jonkun hittipelin unohtanut, valitkaa "Jokin muu" ja naurakaa hölmöydelleni pitkään ja räkäisesti. Vaihtoehtoja kun on tarkoituksella odotettua vähemmän. Älkää siis laittako useita: "Missä se Universal Studios 2 on?!?" -postauksia, vaan rypekää ennemmin omassa nokkeluudessanne. Näemmepä nojaako Cube kokonaan päivänselvien hittipeliensä varaan, vai odottavatko ihmiset todella jotain muutakin. Kiitos.
 
Kyllä se tuo Mario Sunshine tällähetkellä on. Ja tuotahan on harvinaisen mukava odotella kun julkaisuun ei hirveästi aikaa enää ole.
 
Metroid Prime on varmaankin odotus listan kärjessä kun kerran Eternal Darkness ja RE on jo koettu, tosin onhan niitä muitakin kiinnostavia nimikkeitä kuten RE Zero ;).
 
Jotkut muut. Ei ole PSO eikä myöskään Animal Crossing listalla...
Olenko kenties erilainen nuori? :confused: :D
 
Kyllä se on Super Mario Sunshine. Edelliset Mariot ovat olleet sanalla sanoen loistavia, eikä tätä voi jättää välistä. Vielä kun velikin kiihkoaa Mariosta, on tämä pakko-hankinta...
 
Olin kolmen vaiheilla (Zelda/Mario/Metroid), mutta lopulta päädyin Zeldaan, koska haluan taas päästä Linkin seuraan seikkailemaan...:)
 
Ohoh, aika hyvin on saanu "Jokin muu" myös kannatusta. Suunnitelmani toimi siis täydellisesti ;)

Sanottakoon että itse äänestin Resident Evil -sarjaa :|
 
Vastasin Zeldan puolesta. Ensinnäkin siksi, että OoT oli paras roolipeli mitä olen pelannut. Toinen syy minulla on tuo haukuttu piirrosgrafiikka. Minun mielestä se sopii zeldaan kuin -- sanonko mikä mihin :D -- kuitenkin, e3 traileri vakuutti minut niin täysin että odotan tuota peliä kliseisen lauseen tyyliin: "messiaan toinen tuleminen".
 
OoT ei ole roolipeli..

Mutta anyhow, Metroid Prime sai ääneni. Toivottavasti siitä ei tule ylihypetettu *****.
 
Jos kukaan ei mun hyperaktiivisuutta tuolla Resident Evil-topicissa ole jo huomannut niin sanottakoon, että sitähän tässä nyt peukalot pyöritellen odotellaan... Kohta alkaa jo sekuntteja laskemaan prkl! :D

14...Päivää...ARG!
 
Höh, miksi kukaan ei odota innolla Star Fox Adventure:a?
Itse pidin N64:n Lylat Warssista ja Rare on tehnyt ennenkin hyviä pelejä.
 
Kyllä se tuo Zelda minun ääneni ansaitsi.
Grafiikan suhteen on tehty rohkea päätös ja viedoita nähneenä voin sanoa, että päätös on onnistunut todella hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan GBA Fan
Höh, miksi kukaan ei odota innolla Star Fox Adventure:a?
Itse pidin N64:n Lylat Warssista ja Rare on tehnyt ennenkin hyviä pelejä.

Kauhean persoonaton päähahmo.
 
olin neljän vaiheilla supermariosunshine,starfoxadventures,metroid tai turok evolution eli joku muu. starfox sai lopulta ääneni sen video clipit vakuuttivat. kertokaa muute mikä toi animall grossing oikee on olevinaa. Oon lukenu jostain että hyvä peli ois kyseessä mut ku kävin kattoon nintendovipissä animaalin ruutukaappauksia mielimuuttui,nauroin niille iha räkänä:D
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom