Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eniten odottamasi Cube-peli?

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Metroid Prime... Muistelee Super Metroidia.. :) Can't wait... fps muunnos kuulostaa ainakin hyvältä, mutta miten se guben ohjaimella onnistuu.. jaa-a.. ei hiiri-näppis-yhistelmän voittanutta siihen pelityyppiin
Tietty Nintendon pelaajana jo 8-bit ajoista saakka Mario ja Zelda on pakkohankinnat ;)
 
Itse voisin rastittaa nuo kaikki ja vielä muutaman päälle.. (Soul Calibur II, Doshin the Giant, Animal Crossing, Ikaruga, Project BG&E, Sonic Mega Collection, F-Zero, Mario Kart, Skies of Arcadia Legend, Tales of Phantasia........) Kaikki eniten odotettuja. Äänestin kuitenkin Mariota. SHINE GET! :)
 
Olin kahden pelin vaiheilla, joko Metroid Prime tai Zelda. Päädyin Metroidiin, koska se VAAN on niin mahtavan näköinen ja tunnelma välittyy jo pelkästään kuvista melkeinpä kylminäväreinä. Zeldahan tietysti tulee olemaan aivan mahtava ja toivon mukaan mullistava pelikokemus, mut Prime on ykkönen mun odotuslistalla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
kertokaa muute mikä toi animall grossing oikee on olevinaa. Oon lukenu jostain että hyvä peli ois kyseessä mut ku kävin kattoon nintendovipissä animaalin ruutukaappauksia mielimuuttui,nauroin niille iha räkänä:D

:) No IMO ruutukaappausten perusteella ei voi vetää mitään johtopäätöksiä. Sitä paitsi Animal Crossingin ruutukaappaukset eivät tee pelille oikeutta. Graffat on todella pikkunäppäriä (valoefekteineen) liikkuvassa kuvassa. Pelillä ei edes ole Euroopan julkaisupäivää, joten mieli voi muuttua vielä monesti.
 
<--- Mitäköhän äänestin.

Nojoo jos F-Zero olisi ollut listalla, olisin jopa saattanut sitä äänestää.

Niin, Metroid Primestä senverran, että vaikka toivonkin sen olevan mahtava peli niin joku selkäpiissä sanoisi että se ei välttämättä ole niinkään uskomaton.
 
Olenko ainoa joka odottaa Skies of Arcadia Legendsiä? Vaikka olen sen jo neljä kertaa vetänyt läpi DC:llä se on silti odotuslistan kärjessä.
 
Näyttää siltä etten odota F-Zeroa yksin. Mukavaa.
Perfect Darkin jatko on tietysti toivelistan kärjessä, mutta siitä en nyt ala spekuloimaan. Tullee.:)
 
Perfect Darkin jatko-osaa, vaikka taitaakin ilmestyä vasta pitkän ajan kuluttua. Noista eniten varmaankin Legend of Zeldaa. Äänestin "jokin muu" -vaihtoehtoa.
 
Ite ainakin ootan innolla Resident Evil pelejä, kun diggaan niin hirveesti splater henkisistä leffoista, peleistä yms... Eli laitoin ääneni RE sarjalle. Kyllä minua kiinnostaa tosi psljon muutkin GCeen pelit, mutta REet ovat ykkösiä... :D
 
Äänestin Metroid Primea. En ole ennen Metroid-pelejä pelannut, mutta olen vakuuttunut että se tulee olemaan GameCuben paras peli.

Kaikki listan pelit ovat uskomattomia, ja tulevat täysin varmasti minunkin kotiin. Syy, miksi äänestin Metroidia on se, että se on tosissaan jotain uutta. Mario ja Zelda, uudesta graafisesta tyylistä huolimatta muistuttavat paljon edeltäjiään, ja ei muitakaan pelejä voi uusista ideoista kehua.

Mahdollisesti olisin myös äänestänyt Legend of Zeldaa, kuten sanoin pelattavuus näyttäisi samalta kuin ennenkin mutta ei se haittaa, ja grafiikka miellyttää minua. Tai Star Fox Adventures, Raren laatu tunnetaan, peli on uskomattoman näköinen ja lupaa pelattavaa 80 tunnin ajaksi. Mutta pelin ohjattavuus on varastettu Zeldalta, ja pelin hahmot ovat hieman typeriä. Eternal Darkness olisi ollut kolmas vaihtoehtoni, tässäkin pelissä on jotain uutta ja sitä on kehuttu paljolti.
 
Odottelen innolla kaikkia aikaisemmin mainittuja Nintendon klassikkosarjojen pelejä. Yksi peli, jota odotan em. lisäksi on Dark Blackin kehitystyön alla oleva Asylum (http://www.darkblack.co.uk/asylum/). Pidän kauhupeleistä (ja elokuvista), joten Asylum herättää kiinnostusta.
 
Tottakai Zelda oli noista vaihtoehdoista paras,koska tyyppi on tuttu jo snes-ajoista lähtien,Perfect Darkin jatko-osakin kiinnostaa,mutta mitä tekee Rare.....
 
harmi, ettei voinut valita...

pännii, koska olisin halunnut vastata, että
"odotan seuraavia pelejä yhtä paljon,
ja jokaista aivan kuten lapsena odotin
joulua:

Eternal Darkness
Legend of Zelda
Mario Sunshine
Metroid Prime
Star Fox Adventures

saisi pukki jo tulla... ;)
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom