Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ennätyslista

Tonppa

KonsoliFIN Alumni
Dreamcast-pelien ennätyslista on avattu! Kaikki listaa koskevat keskustelut tälle alueelle! Nyt kaikki pistejahtiin!!!
 
Ja nyt listalla alkaa näkymään jotain elämää! Tuossa en pariin viikkoon ehtinyt maileja tarkistella mutta nyt on lähetetyt tulokset lisätty. Eikun lisää skabaamaan! Ei lusmuilla!!! ;)
 
Täähän oli alussa niin, että tarvi todisteen tuloksesta (esim. valokuvan)? Ehkä siksi ei alussa kuulunut mitään tuloksia (valokuvien laittaminen nettiin kun ei onnistu kovin monelta).

No nyt sekään ei ole enää esteenä kenellekään. Elikkä kaikki muutkin mukaan skabaamaan!
 
Siis valokuvaa ei ole pakko minulle lähettää. Mutta jos lähettää niin tulos näkyy vahvennettuna eli todistettuna.
 
Lisää pelejä listalle

Jep,

on listalla pelejä, mutta miten olis THPS tai THPS2 joidenkin levelien pisteet? Tai F355 joku rata vaikka Suzuka Short?

Jeppepupu
 
Kai niitä scoreja voi lähettää. Mä ainakin oon käsittäny et Tonppa lisää listalle ne pelit, joita siel ei oo jo valmiiks.
 
Pepto on oikeassa. Antakaa tulla vain tuloksia ja jos peliä ei ole listalla anna samalla datat mitä lisään (ota listalta mallia.)

F355:sta on tullut mesontaa muualtakin, se tulee listalle lähiaikoina.
 
Listaa päivitetty. Ei hyvänen aika noita Jeppepupun Crazy Taxi -ennätyksiä! Ja ihan todistettuja vielä ovat! Huh, pääseekö kukaan edes lähelle? :eek:
 
Crazy Taxi lähtee...

Äh...

Crazy Taxi ykkösessä on optioissa kohta jossa voi vaikuttaa pelin vaikeustasoon. Tämän takia kyseisen pelin arcade-pelimoodit poistetaan listalta.

Viiden minuutin pelisessioon optiot eivät vaikuta joten ne pysyvät. Kenties arcaden tilalle pitäisi ottaa kolmen tai kymmenen minuutin pelisessio?
 
Se Jeppepupun ennätys vaikuttikin turhan kovalta,sillä oma ennätyksenikin oli ison työn takana.
 
En muista millä asetuksilla oon tehnyt enkat. Tehty nimittäin syksyllä 2000.
Jos haette vielä omia enkkoja CTseen niin ohessa linkkivinkki

http://www.crazytaxi.net
tuolta saatte opastusta, ketä hakea ja mistä. Ja jotain tekniikoita.

Ennen löysin linkkejä kuviin missä oli kerätty 100+ asiakasta

~20 sec parempi aika Crazy Attackissa kertoo vauhdista. Täytyy varmaan yrittää sitten 5 min ennätystä. $3963.07 nyt joten yritetään muistella miten ajetaan uudelleen...

Jeppepupu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Noniin, herätetääs taas henkiin skabailut! :)

Listalla ollut väärä e-mailini on nyt korjattu, joten todistettuja tuloksia voi lähettää sinne kuvineen. Ilman todisteita voi niitä infoilla suoraan tänne.

Ja todellakin, jos listalta puuttuu haluamasi peli niin laitahan infoa!
 
Jeppepupu pamautti melkoisia tuloksia Crazy Taxiin ja Daytonaan. Haastajia? Itse aion pistää kampoihin...

Eikö kukaan haasta Anpan Vanishing Point-tuloksia?
 
Miten olis Soul Calibur ja Survival mode? Kiinnostais tietää mihin luokkaan kuulun vai olenko täysin luokaton. Kilik (30 voittoa).
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan hotpot
Miten olis Soul Calibur ja Survival mode? Kiinnostais tietää mihin luokkaan kuulun vai olenko täysin luokaton. Kilik (30 voittoa).

Lähetä tarvittavat infot (katso listalta) vaikka privana niin lisään listalle!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tonppa
Eikö kukaan haasta Anpan Vanishing Point-tuloksia?

Mulla olis enkat stunttiosioon, mutta ei oikein mahdollisuutta saada todistetta. Voisiko lähettää seivin EMS DCLinker -muodossa? Kaverilla on kyllä digikamera, niin että voisi kai se niinkin onnistua.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Mulla olis enkat stunttiosioon, mutta ei oikein mahdollisuutta saada todistetta. Voisiko lähettää seivin EMS DCLinker -muodossa? Kaverilla on kyllä digikamera, niin että voisi kai se niinkin onnistua.

Pisteet voi lähettä myös ilman todistetta. Pyrimme uskomaan että DC-tyypit eivät ole keskenkasvuisia rebel-p33£oja, joiden täytyy huijailla saadakseen kiksejä.

Tosin jos ei tule todistetta, pisteet jäävät tummentamatta. Ei sen kummempaa. Listalta näkee silloin että ilmoitettu ennätys ei ole todistettu.

Lähetä kuva niin homma on varmennettu. Mutta näin ei ole pakko toimia!

[edit: typoja]
 
Lista sai rankan päivityksen. Autopelit ovat kohteina, mutta muut jäävät taustalle. Track & Field, anyone?
 
Ylös Bottom