Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

devastat

New Member
Olisiko kellään kiinnostusta lähteä tänään kokeilemaan Raidia? Itse olen jo melkein lvl29 Titan, mutta ei ole vieläkään tullut Vault of Glassia kokeiltua ja nyt tekisi mieli kokeilla.

Mukaan saa tulla tietenkiin kokeneet myös, mutta ottaa huomioon että kaikilla ei RAID:ista kokemusta.

Itselleni sopii tänään tai viikonlopun aikana oikeastaan milloin vain.

Minut löytää PSN:stä nimellä "oskarikful"

Vastatkaa tähän ketjuun jos kiinnostaa.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Mielelläni mukana, itsellä 26lvl Warlock. Ei ole kokemusta myöskään Vaultista joten haluan vähän nähdä millaista menoa on :D

Niin joo ja mun PSN on:
<-
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Hieno homma, neljä mahtuu siis vielä mukaan. Muistakaa laittaa myös että mitkä ajat teille sopivat. Alustavasti ehdottaisin että aloitetaan tänään klo 19. Olisi hyvä saada edes joku kokeneempi myös mukaan :p
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

lvl 26 hunter mielellään mukaan ei aikaisempaa kokemusta raidista psn timppa70
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Kolme mahtuu vielä mukaan. Yritetään aloittaa klo 19 tänään Halloweenin hengessä, jos saadaan porukka kasaan.

Raidiin lähdössä siis tällä hetkellä:

oskarikful
Jerberi
ps1234
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Voin tulla tänään mukaan pariksi tunniksi. Kokemusta löytyy hieman kun olen ollut pari kertaa raidissa mukana mutta vain kahdessa ekassa taistelussa.

PSN: JuhohFin ja 28lvl Titan
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

oskarikful - 28 Titan
Jerberi - 26 Warlock
ps1234 - 26 Hunter
JuhohFin - 28 Titan

Ja otetaan siis normi raidi. Kaksi paikkaa auki vielä. Klo 19 aloitetaan.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Kiinnostusta on, löytyy lvl 28 warlock (ja mikrofoni) enkä ole raidiin vielä saanut lähdettyä. Psn: jkotka

Harmi kyllä olen illan töissä ja pääsisin vasta n. klo 22 pelin ääreen. Mutta saa lisäillä kavereihin.

Ok. Tämän illan raidiin jos joku lähtee pois ja pelit jatkuu vielä klo 22 aikoihin niin otetaan yhteyttä. Muussa tapauksessa ensi kerralla sitten.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Kaksi pelaajaa täytyy vielä löytyä niin päästään aloittamaan klo 19. Jos ei tälle illalle löydy niin sitten yritetään uudestaan huomenna ja/tai sunnuntaina.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Ok. Tämän illan raidiin jos joku lähtee pois ja pelit jatkuu vielä klo 22 aikoihin niin otetaan yhteyttä. Muussa tapauksessa ensi kerralla sitten.

Mikäli pelit jatkuu vielä klo 21.00 jälkeen niin minun tilalle pääsee kun minun pitää silloin lopettaa.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Kiinnostusta olisi, mutta pääsisin mahdollisesti pelaamaan vasta n. 22.00-22.30 aikoihin ja kauheasti en silloin voi mikkiin huudella. Kokemusta ei kauheasti ole, mutta yhden kerran Templar ja Gorgonit.

29lvl Titan
PSN: FinAppleworm
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Kiinnostusta olisi, mutta pääsisin mahdollisesti pelaamaan vasta n. 22.00-22.30 aikoihin ja kauheasti en silloin voi mikkiin huudella. Kokemusta ei kauheasti ole, mutta yhden kerran Templar ja Gorgonit.

29lvl Titan
PSN: FinAppleworm

Odotellaan vielä kahta henkilöä jotka pääsevät aloittamaan klo 19. Jos ei klo 19 mennessä löydy porukkaa, niin sitten yritetään uudelleen toisena päivänä. Itselleni klo 22 aloittaminen menee liian myöhäiseksi tänään.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Odotellaan vielä kahta henkilöä jotka pääsevät aloittamaan klo 19. Jos ei klo 19 mennessä löydy porukkaa, niin sitten yritetään uudelleen toisena päivänä. Itselleni klo 22 aloittaminen menee liian myöhäiseksi tänään.

Tjoo.. Se on ollut suurimpana vaikeutena päästä Raidille. Kamat olisi normaaliin täysin riittävät ja jos Ascendant Energyä tippuisi niin saan ne kaikki 300.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Nyt näyttää siltä ettei tarpeeksi löydy porukkaa tälle illalle, joten tehdään niin että kokeillaan toisena päivänä uudelleen samalla meiningillä!
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Minä voin tulla lauantaina mukaan RAID-porukkaan. Olen muutaman kerran raidin vetänyt läpi, keskivaiheen hiipimistunnelointi on ollut mulla muun porukan perässä hiihtämistä, mutta noin muuten tiedän suurinpiirtein mitä pitää raidissa tehdä. Pääsen silloin klo 19:00 mukaan.

29lvl Titan
PSN: Jerkko
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Itse pääsen myös todennäköisesti huomenna klo 19 kehiin. Tehdään huomenna taas uusi nimen listaus ja katsotaan saadaanko porukka kasaan.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Lauantaina en todennäköisesti pysty osallistumaan raidaamiseen lainkaan ja sunnuntaina sopii aamusta siihen neljän viiden tienoille ja jatkaa pääsen vasta siinä yhdentoista aikoihin mutta se on todennäköisesti muille jo liian myöhäinen aika.

Jos saadaan porukka kasaan niin olen halukas vetämään raidin läpi tiistain resetin jälkeen kun ensi viikolla itsellä löytyy paremmin aikaa kuin nyt viikonloppuna.
 
Ylös Bottom