Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Tänään olis sit weekly reset. Puhuttiin sunnuntaina että tehtäis raidi samalla porukalla nyt viikolla. Olisko kiinnostusta lähteä tänään tekemään klo 18 jälkeen? Aiempi porukka oli:
oskarikful - 29 Titan
jkotka - 29 Warlock
JuhohFin - 29 Titan
Wazpe - 28 Titan
timppa70 - 27 Hunter
nassee - 28 Titan

Päästäänkö samalla porukalla liikkeelle tänään?


PS. Nyt kun jengi on ton raidin jo tehnyt niin ehkä siirretään keskustelu tuonne Raid-peliseura ketjuun?

Pääsen illalla mukaan mutta en usko että ehdin vielä kuuteen mennessä linjoille. Menee todennäköisesti siihen klo 19 aikoihin/jälkeen ennen kun olen linjoilla.

Sekä korjasin oman hahmon levelin kun sain sen viime raidin aikana nostettua 28 --> 29
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Pääsen illalla mukaan mutta en usko että ehdin vielä kuuteen mennessä linjoille. Menee todennäköisesti siihen klo 19 aikoihin/jälkeen ennen kun olen linjoilla.

Sekä korjasin oman hahmon levelin kun sain sen viime raidin aikana nostettua 28 --> 29

Pirskatti, nyt ehti jo porukka täytyy. Juhohfin, mä voin hyvin lähteä tekemään uudestaan toinen päivä tällä viikolla!
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Pirskatti, nyt ehti jo porukka täytyy. Juhohfin, mä voin hyvin lähteä tekemään uudestaan toinen päivä tällä viikolla!

Mikäs sama porukka se sitten on kun vain sinä ja jkotka olette siinä mukana? :rolleyes:

Sovitaan jossain vaiheessa toinen raidi-päivä niin pääsis pistämään tämän viikon lottokupongin vetämään jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Mikitsi91 ja Clavicula sekä minä voidaan normi raidiin tulla illasta vielä. Siihen jos juhohfin tulee ja vielä yksi niin saadaan meiningin käyntiin.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Jos täällä porukkaa kiinnostaa niin miksei toistakin raidia pystyyn. Mä voisin mielelläni olla mukana tässä kun eilen tuli sen parisen tuntia tahkottuu tuota :)
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

18:30 -19:00 aikoihin Raidia
Deuxi
mikitsi91
Clavicula

Ilmoitelkaahan jos haluaa lähteä
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Olis myös kiinnostanu ottaa uusiksi, mutta tänään ei olis kerenny. Ens kerralla sitten!
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Tänään porukkaa raidille! Heti klo 18 jälkeen ois passeli! Wazpet ja muut hereille ;)
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

arvasin että kaveria ei jätetä vielä 4 lisää niin päästään vetään raidia
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

No nyt loppu perustekeminen.. legendat ja excou armorista tapissa.. suros max, 77 fuusion voidilla liki mäx ja joku mikälie legend heitin voidilla myös selässä. Nyt kai pakko harkita raidia? Eli 29 levöl Titan etsii raidiseuraa tositarkoituksella.. yhden illan juttu käy. Taidoista en osaa sanoa.. sooloilin ainakin eilen 26level weeklystriken läpi ja Daily storyt menee max levelillä kivuttomasti. OpticalSeal on xbone nimi. Eli jos joku huolis matkaan tämän raid noobien niin olisin kiitollinen.. peliaika mieluiten tyyliin 22 etiöpäin kun skidit ja vaimokin yleensä jo nukkumassa.
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Normiraidille lähtijöitä? Lisätkää PSN Jerberi niin katotaan saadaanko lössiä kasaan!
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Normiraidiin olis toive päästä! Ekaa kertaa olisin. Kerran olen nähny vierestä kun tehty. Level 29 ja titan. Iltasin klo 19.30 jälkeen sopii! :)
 
Vastaus: Ensikertalaisten (ja muidenkin) RAID

Kaks ensikertalaista räkänokkaa tarttis normiraidiin kavereita! Ajalle ei niin väliä... Kaks hunterii 27lvl ja 29lvl! pls :confused:
 
Ylös Bottom