Juu, nyt olen pelannut pelannut pari päivää. Vaikuttaa hyvältä paketilta. Kone on pienempi kuin luulin. Oikeastaan liian pieni. Ei ole standardi levyinen, kuten dvd-soittimet ja vahvistimet. (Huom. jostain pitää valittaa

)
Ohjain tuntui aluksi omituiselta, mutta pelatessa se ei enää tuntunut mitenkään omituiselta. Tänään aloittaessani uudestaan pelaamaan, ohjain vaikutti aivan tutulta ja juuri sopivan kokoiselta. Ohjaimessa ei ole omasta mielestäni mitään vikaa.
Peleinä minulla on Jet Set Radio Future, Halo, Dead or Alive 3 ja Project Gotham Raicing.
JSRF on käännetty hyvin. Minkäänlaista nykimistä ei ole, kuten Halossa. Välillä on joissain harvoissa kohdissa pientä hidastumista, muttei niin paljoa kuin DC:n taanoisessa esi-isässä. Kontrollit on helpommat. Taaksepäin lusitelu ei tuota enää vaikeuksia, vaan sille on määrätty oma näppäin (olikohan se keltainen napukka). Itse peli ei ole vielä osoittautunut kovin vaikeaksi. Tosin olen pelannut vasta muutaman tehtävän läpi, joten ehkäpä se vaikeutuu eteenpäin mentäessä. Musiikki on hyvää, kuten uskoa saattaa. Tallennussysteemi on pikkaisen hassu, sillä pelille on varattu vain kolme tallenusblokkia. Pelille varattuja tallennusblokkeja sais olla minun mielestä niin paljon kuin kiintolevyllä on tilaa. Kokonaisuutena erittäin onnistunut jatko-osa, joka jakaa omasta mielestäni Halon kanssa ykköspaikan parhaimpana julkaisupelinä.
Project Gotham Raicing. Joku autopelihän sitä pitää olla

. MSR on tuli todettua DC:llä päteväksi kaahauspeliksi, joten jatko-osan saattoi ostaa turvallisin mielin. Rallisport Challengen olisi ollut toinen vaihtoehto, mutta se ei oikein vakuuttanut. Vähän liian arcademainen ja, eikä nuo hyvät arvosanatkaan oikein vakuuttaneet. Mitäpä jenkit rallista tietäisi? PGR on graaffisesti autojen ja tien osalta näyttävä, mutta itse muu osa kentästä ei yllä samalle tasolle. Taloja ja muita esineitä kyllä riittä, mutta jotenkaan ne eivät yllä niin laadukkaaseen jälkeen kuin autot. Ajotuntuma on hyvä ja äänetkin ovat riittävän hyvät. Pikku vioista huolimaata PGR:ssä on sitä jotakin, jonka takia tätä tulee pelattua.
Halo on pelinä erittäin hyvä, mutta mukaan on eksynyt muutaman ärsyttävä tekijä. Ensinnäkin pelissä on välillä siellä ja täällä havaittavissa omituista nykimistä. Ei mitään slowdownia (hidastumista), vaan nykimistä. Jopa alun videossa kaikki liikkuvat esineet (ihmiset, jeepit ja lentovehkeet) nykivät, mutta kuitenkaan itse kamera ei. Hyvin omituista. Vaikuttaa pikaselta PAL-käännökseltä tai sitten olen saanut jonkun alemmansarjan Xboxin

Toinen ärsyttävä tekijä on niiden pikku vihulaisten naurettavat kuolin äänet. Astetta isommat vihulaiset sentään karjuvat kuolin hetkellään. Kaikessa muussa peli sitten loistaakin. Tästä ei varaaman tarvitse enempää kertoa, koska netti on pullolaan pelin arvosteluja. Jos harvakseltaan esiintyvän nykimisongelman ei anna häiritä, pääsee nauttimaan todella mukavasta vaihtelusta FPS-pelien sarjaan.
Dead or Alive 3:sta en pysty muuta sanomaan kuin että upea ilmestys ja hyvät kontrollit. En ole kerinnyt pelaamaan tätä kovinkaan paljoa.