Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan junnu20
Enter the matrix kyllä on tän hetken parhaimpia toiminta pelejä.
lolpsistaLainatun viestin kirjoitti alkujaan junnu20
arvostelu oli 15.5.2003 Playstation.fi sivuilla. se sai 9 joka on juuri sopiva arvosana sille...
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Enter the Matrixin arvostelu
Samaa mieltä. Kun nyt olen pelannut peliä kaverilla, niin ei siinä paljon ehdi bugeista, kameran heittelystä tai viimeistelemättömyydestä välittämään, kun pelaa niin fiiliksissä focus-mode päällä vartioita ja poliiseja piesten. Mielestäni taistelut ovat toteutettu erinomaisesti ja focuksella tehtävät monenlaiset liikkeet ja hypyt, niiden variaatiot ja seinien hyväksi käyttäminen taisteluissa nostattavat ainakin minulle sellaisen uskomattoman fiiliksen, mikä tulee vain katsellessa itse Matrix-leffaa. Voi olla että viimeistelemättömyys ynnä muut puutteet eivät ainakaan minua haittaa, ehkä juuri siksi, koska olen niin suuri itse leffan fani ja sellaista fiilistä/kiksejä mitä Matrixin taisteluita katsoessa tulee ei usein tule. Mutta tämä peli tarjoaa juuri sitä, uskomatonta Matrix-tunnelmaa, ainakin minulle.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ZedNut
Mua ei ainakaan häiritse noi pienet ongelmat pelissä kun olen niin Focuksen lumoissa Eikä toi kamerakaan niin hirveä ole. Itseasiassa se toimii suurimman osan aikaa ihan jees. Mielipiteeseeni saattaa vaikuttaa se, että en edes tiennyt koko pelistä kuin vasta päivää ennen julkaisua. En siis ehtinyt kuvittelemaan liikoja. Pelistä löytyi mielestäni erittäin hyvin toteutettuna ainoa odottamani asia eli juurikIn nuo "focus-taistelut"! On uskomattoman hauskaa hyökätä kommando joukon kimppuun ja potkia niistä *askat pihalle ampumatta itse laukaustakaan WAY COOL!!! (creepy crawlers)
Samaa mieltä. Kun nyt olen pelannut peliä kaverilla, niin ei siinä paljon ehdi bugeista, kameran heittelystä tai viimeistelemättömyydestä välittämään, kun pelaa niin fiiliksissä focus-mode päällä vartioita ja poliiseja piesten.
Mielestäni taistelut ovat toteutettu erinomaisesti ja focuksella tehtävät monenlaiset liikkeet ja hypyt, niiden variaatiot ja seinien hyväksi käyttäminen taisteluissa nostattavat ainakin minulle sellaisen uskomattoman fiiliksen, mikä tulee vain katsellessa itse Matrix-leffaa.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan rugueux
Focus-mode menettää paljon loistoaa, kun kenttiä on takana useampi. Tätä ei tapahtunut esimerkiksi Max Paynen kanssa. Ja kun vielä kamera toimii typerästi, niin pakostakin tunnelma kärsii. Taisteluja kannattaa välttää esteiden lähellä, aivan liian usein kamera kääntyy esteeseen päin.
Mielenkiintoinen kommentti. Omasta mielestäni Max Payne on erinomainen taidonnäyte honkkarityyliä mukailevasta actionpelistä jossa tulitaistelua tuetaan tyylikkäiden tehosteiden, hidastusten sekä tummanpuhuvan visuaalisen otteen avulla. Vastaavantyylistä leffamaista pelaamistapaa en ole nähnyt yhtä coolisti toteutettuna. Konsoliversioita en ole testannut mutta PC-versiota lukuisinene modeineen - jota aktiivinen Max Payne-scene on tuottanut - on tullut testattua.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Max Paynen Bullet Timeen kyllästyi hetkessä. Laatikon takaa laatikon taaksen hypyt ja samaan aikaan viholliset lyijyä täyteen -hetket tuottivat pientä kiintymystä peliin, mutta muuten se oli roskaa. PS2 versio oli koko joukon surkein, vaikkei PC ja XB versiotkaan mitään niin ihmeellisiä olleet. Maxin pää peittää kokoruudun ja ohjaus on todella huono. Huomaa kyllä, että on käännetty suoraan PC:ltä. MAx on surkea peli eikä Bullet Time sitä muuksi muuta.
Muuten tekstisi oli asiaa, mutta tui kohta jäi vähän hämäämään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Corca
Mielenkiintoinen kommentti. Omasta mielestäni Max Payne on erinomainen taidonnäyte honkkarityyliä mukailevasta actionpelistä jossa tulitaistelua tuetaan tyylikkäiden tehosteiden, hidastusten sekä tummanpuhuvan visuaalisen otteen avulla. Vastaavantyylistä leffamaista pelaamistapaa en ole nähnyt yhtä coolisti toteutettuna. Konsoliversioita en ole testannut mutta PC-versiota lukuisinene modeineen - jota aktiivinen Max Payne-scene on tuottanut - on tullut testattua.
Omaan makuuni Max Payne oli erinomaista toimintaa sisältävä peli, joskaan ei täydellistä gunfightia AI:n ja kenttäsuunnittelun ajoittaisesta tylsyydestä/toistuvuudesta johtuen. Max Payne 2 on ehdottomasti odotuslistalla.
Enter The Matrixia en ole pelannut, joten vertailupohjaa hidastusten käytännön toimivuudesta ei ole.
Makuja on monia.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
EDIT: Kaikkien arvostelujen perusteella mitä pelistä luulin, siis että se on ihan paska niin tämä kyllä ylitti ennakkoluuloni ja paljon. Eikä se kamera haitannut kuin parissa kohtaa, enkä kuollut silloinkaan.
Sanalla sanoen huono.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KaZaRa
Minkälainen se kaksinpeli on?