Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Epävirallinen Xboxin Euro-julkaisu keskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Slaisser
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Slaisser

Member
No HÄ! kuis ny suu pannaan kun Xboxin Euroopan julkaisuun on enään 64 päivää. Miltä tuntuu? Onko kone jo varattu? aijotko ostaa Xboxin? Mitäs pelejä pitää heti saada käsittelyyn? Vai tuntuuko siltä että 14. maaliskuuta 2002 tulee olemaan maailman lopun alku? (no jaa tiedä tuosta, mutta ainakin siihen alkuun maailman lopun alkuun on muutama kuukausi vähemmän)

PS. Niin joo, Codet ja Jonjessit yms. henkilöt voivat olla tässä threadissa sitten vaiti ;)

Jään odottelemaan kauhulla kämmätäänkö myös X-Boxin PAL käännökset. Jos ei kämmätä niin eiköhän X ilmaannu jossain vaiheessa kotiini. :cool:

Omistan jo sellaisen epävirallisen varaus tiketin... eli heti kun lohjan Citymarkettiin tulee kyseinen konsoli, niin se on mun =)

et olis laittanu tota XX päivää jäljellä juttua =) nyt se onkin yhtäkkiä ihan ajankohtaista

T:wombut

Originally posted by Wombut

et olis laittanu tota XX päivää jäljellä juttua =) nyt se onkin yhtäkkiä ihan ajankohtaista

Niinpä, mut musta tuntuu et laskin vissiin hieman ohi ton päivien määrän.... mut en jaksa tarkistaa :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan SamiS
Jään odottelemaan kauhulla kämmätäänkö myös X-Boxin PAL käännökset. Jos ei kämmätä niin eiköhän X ilmaannu jossain vaiheessa kotiini. :cool:

eiko xbox pelit toimi kaikissa laitteissa ja etta eihan noissa oo alue koodia jos ilmeisesti tekijat ei halua niin silloinhan ei oo edes tarvetta ruveta kaantamaan vaan vois 1 versiota myyda kaikkiin maihin ?

Tästäkään en ole ihan varma, mutta muuten kyllä voisi myydä mutta onhan meillä kumminkin se DVD aluekoodaus ja virtajännite nyt on eri vähän joka maassa

Ajattelin tilata omani verkkokauppa.comista tosin en oo vielä stiä tilannut. Peleiksi tulee mukaan halo ja WWF RAW + toinen ohjain +DVD kit ja ehkä linkkikaapeli.

Onko kukkaan muuten tilannut verkkokauppa.comista?

Oon tilannu sieltä paljonkin kamaa... ja todella luotettava mesta... kama (jos varastossa on) on liikkeellä todella nopeasti ja tietty seuranta nro annetaan kännykkään, eli voit postin sivuilla kattoo mis pakettis menee

Juuh siis oon ittekkin tilannut sieltä kamaa ja hyvin on toimittanut, mutta tarkoitus oli kysyä, että onko kukaan tilannu sieltä Xboxia?

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
Juuh siis oon ittekkin tilannut sieltä kamaa ja hyvin on toimittanut, mutta tarkoitus oli kysyä, että onko kukaan tilannu sieltä Xboxia?

Vaikka mua onkin kielletty tulemasta tähän threadiin,heh,niin 16 xboxia sieltä on näemmä tilattu kun niitä Xboxeja on -16kpl.

Ralli Sport, Halo ja Gotham ovat näköjään tilaajien suosikkipelit. :)

Tänään on 14. tammikuuta mikä tarkoittaa sitä että Xbox julkaistaan tasan kahdenkuukauden päästä. Tosin ensikuussa on vain 28 päivää :D

Ylös Bottom