Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

jageksi kuulemma tulee jos tulee muitakin. Ei pääse koneelle
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Eli kokeillaanko huomenna jo iltapäivällä? Meille ei oikeen muut ajat käy.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Jep. Me ollaan ehdotettu kahta aikaa, te yhtä. Meille voitto?

Noniin pelataan nytte vaan.
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Turha tässä mistään luovutusvoitosta on puhua. Kuten odee mainitsikin, me ollaan ehdotettu kahta aikaa ja tätä ketjua katsomalla voi kyllä todeta, että te ette ainakaan kovin aktiivisesti ole porukkaa edes yrittäneet saada muille päiville kuin perjantaille... Missä vika? Kaheksan aikaan menin tänään onlineen, ja meistä oli kaikki kuusi paikalla. Kyllä se luovutusvoitto tulee ihan eri porukalle kuin meille... Olisi ihan kiva käydä katsomassa tästä ketjusta, että "jaa, vastustajalla on jo 4-5 pelaajaa tulossa matsiin, hyvä homma.", mutta ihan näin se ei ole mennyt...

Me ollaan hyvissä ajoin ehdotettu, että perjantai on ns. viimeinen päivä tällä viikolla, millon me saadaan pääosa porukasta paikalle, miksi se on siis niin vaikeaa teidän kerätä porukkaa? Jos te ette saa porukkaa huomiseksi (iltapäiväksi tai sitten illaksi), me pelataan peli maanantai-iltana, ihan sama vaikka sunnuntai onkin deadline... :rolleyes:

Meidän ketjuun ette ole tainneet kommentoida yhtikäs mitään tulevasta matsista.

Meidän (Temppu Kerho) ehdottamat ajat:

Perjantai 18.6 (iltapäivä, noin klo. 16)
Sopii meille paremmin sen osalta, että saadaan enemmän "omia" mukaan.

Perjantai 18.6 klo. 20
Saadaan vissiinkin ainakin kolme paikalle.

Ja jos vain saatte porukan iltapäivälle, niin hyvä juttu. En tiedä sitten, onko se syy, että "ei kiinnosta pelata iltapäivällä".
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Turha tässä mistään luovutusvoitosta on puhua. Kuten odee mainitsikin, me ollaan ehdotettu kahta aikaa ja tätä ketjua katsomalla voi kyllä todeta, että te ette ainakaan kovin aktiivisesti ole porukkaa edes yrittäneet saada muille päiville kuin perjantaille... Missä vika? Kaheksan aikaan menin tänään onlineen, ja meistä oli kaikki kuusi paikalla. Kyllä se luovutusvoitto tulee ihan eri porukalle kuin meille... Olisi ihan kiva käydä katsomassa tästä ketjusta, että "jaa, vastustajalla on jo 4-5 pelaajaa tulossa matsiin, hyvä homma.", mutta ihan näin se ei ole mennyt...

Me ollaan hyvissä ajoin ehdotettu, että perjantai on ns. viimeinen päivä tällä viikolla, millon me saadaan pääosa porukasta paikalle, miksi se on siis niin vaikeaa teidän kerätä porukkaa? Jos te ette saa porukkaa huomiseksi (iltapäiväksi tai sitten illaksi), me pelataan peli maanantai-iltana, ihan sama vaikka sunnuntai onkin deadline... :rolleyes:

Meidän ketjuun ette ole tainneet kommentoida yhtikäs mitään tulevasta matsista.

Meidän (Temppu Kerho) ehdottamat ajat:

Perjantai 18.6 (iltapäivä, noin klo. 16)
Sopii meille paremmin sen osalta, että saadaan enemmän "omia" mukaan.

Perjantai 18.6 klo. 20
Saadaan vissiinkin ainakin kolme paikalle.

Ja jos vain saatte porukan iltapäivälle, niin hyvä juttu. En tiedä sitten, onko se syy, että "ei kiinnosta pelata iltapäivällä".

hUh huh... jos ton otit tosisaan no koitetaan sitten sitä perjantai klo.16.00

mukana:

Jageksi
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Oon vasta klo 16 kotona ja ennenkun saan itteni koneelle niin vartti menee ainaki. Koirat kuselle eka, jne. Teen kaikkeni että pääsen mukaan. Ottakaa jokeri siks aikaa...
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

hUh huh... jos ton otit tosisaan no koitetaan sitten sitä perjantai klo.16.00

mukana:

Jageksi

En mä sitä oikeastaan tosissani ottanut, mutta mua vain ärsyttää se, että yhden matsin pelaaminen on näin hemmetin hankalaa. Sitten kun ei ole saanut kunnon vastausta, että voitteko pelata silloin vai ette, vaan lähinnä tulee noita yksittäisiä lauseita, kuten "NO se on voi voi" ja "se on sit luovutusvoitto". Huomasin kyllä hymiöt viestiesi perässä, ja yleensä ne kertoo että viestin kirjoittaja ei ole kirjoittanut kirjoittamaansa täysin haudanvakavasti. :)

Oon vasta klo 16 kotona ja ennenkun saan itteni koneelle niin vartti menee ainaki. Koirat kuselle eka, jne. Teen kaikkeni että pääsen mukaan. Ottakaa jokeri siks aikaa...

Mun puolesta ainakin voidaan odotella sua, että säkin pääset mukaan. :)
 
Vastaus: Erection Gone [EG] CoD4 Random-liiga

Kiitokset kaikille omalta osaltani. Ihan ei paukut riittäny loppuun asti mut hienosti pärjättiin kuitenkin. Sain pelata tosi kovien pelaajien kanssa ja olen siitä ylpeä. Kiitos jätkät. :)
 
Ylös Bottom