Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Erikoinen kysymys...

janijj

Member
Kuulostaa tyhmältä mutta onko kukaan ikinä kokeillut sillai että pitäisi päässä sitä perusheadsettiä, ja laittaisi siihen päälle isot korvakuulokkeet millä kuulisi sitten peliäänet?

Syy miks tämmöstä kyselen on se kun on perheenlisäystä tulossa joulukuussa, ja mietin kuumeisesti että miten voin pelata livessä ilman että lapsi herää siihen ääneen kun esim sahaan Gowissa örkkejä palasiks :)

Tai jos jotain muita keinoja keksitte niin olen avoin ehdotuksille..

Täällä varmasti on muitakin pelaavia isiä niin miten te hoidatte kyseisen ongelman?
 
Vastaus: Erikoinen kysymys...

janijj sanoi:
Kuulostaa tyhmältä mutta onko kukaan ikinä kokeillut sillai että pitäisi päässä sitä perusheadsettiä, ja laittaisi siihen päälle isot korvakuulokkeet millä kuulisi sitten peliäänet?
On kokeiltu, ei ole järin mukavaa. Peliäänet kuuluu ihan hyvin, ja puhuakin pystyy, mutta kuulokkeet meinaa koko ajan lähteä päästä. Mutta kyllä se onnistuu tarvittaessa jos se on ehtona pelaamiselle :)
 
Vastaus: Erikoinen kysymys...

janijj sanoi:
Kuulostaa tyhmältä mutta onko kukaan ikinä kokeillut sillai että pitäisi päässä sitä perusheadsettiä, ja laittaisi siihen päälle isot korvakuulokkeet millä kuulisi sitten peliäänet?
Itse käytän isoja luureja (Philipsin langaton malli) headsetin päällä pleikalla pelatessa. Hyvin mahtuu, koska sangan saa napattua irti ja sangan kerakin kyllä onnistuu. Varmaan samoin onnistuu myös boksin headsetin kanssa.
 
Vastaus: Erikoinen kysymys...

Tuli itseasiassa pelailtua juuri tuollalailla pari viikkoa sitten. Headset alla ja kuulokkeet päällä. Pikku tuiskeissa, muija ja ipana nukukmassa ja just gears of waria pelailin... Onnistu ihan hyvin, pidemmän päälle kyllä pieniä painaumia tuli mut kesti sen ku lääkitti oluella :p
 
Vastaus: Erikoinen kysymys...

Tive sanoi:
Onkos kukaan hankkinut tälläistä? Entäs osaako joku sano, että toimisko tälläinen hyvin ja onko kellään tietoa löytyykö Suomesta tälläisiä?

Ostin nämä ja mikki ei toimi.. Takuu on todella hankalaa. Joutuisi itse maksaa matkakulut korjaukseen kun suomessa tätä ei ainakaan takuuseen korjata. Olen käyttänä ihan vaan peliäänien kuulemiseen ja siinä ne hoitaa hommansa hyvin.. Jos mikki toimisi niin varmasti olisi hyvät. Joten voit ottaa riskin ja tilata..
 
Ylös Bottom