Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Espn Hockey (nhl2k5)

Vastaus: Espn Hockey (nhl2k5)

Sniper sanoi:
Nosta hit poweria itseltä, game speed vä4 tai 5 kliksiä vasemmalta, pass assist vähän alle puolen ja pass accuracy itsellä vähän yli puolen. Fatigue effect voi auttaa väsymiseen, tosin sitten on turha valittaa ettei tietsari peluuta kolmos- ja nelosktjuja lainkaan. Jos käytät manuaalivaihtoja niin sun tarttee pelata "realistisesti" eli heittää kiekko päätyyn että pääset vaihtaa.

Kannattaa kokeilla minun asetuksia. Ne ovat olleet monien kavereitteni, ja vähän muidenkin mieleen. Tässä linkki: http://www.espnhockey.net/forums/index.php?showtopic=8626 . Myös automaattisilla vaihdoilla kiekko pitää nakata päätyyn siniviivaa ennen, jotta tietokone rupeaa vaihtamaan.

EDIT: Ja niitä asetuksia kannattaa lähteä muokkaamaan itse mieleiseen suuntaan. Ihan maalaisjärkeä käyttämällä saa jo viilailtua niitä itselleen sopivammaksi. Omalla kohdalla ne asetukset, jotka tongin aluksi netistä (taisi olla jonku 74'sin), eivät passanneet minulle lainkaan. Ne olivat liian helpot, ja peli oli liian hidasta - eikä minunkaan asetuksilla peli ole todellakaan mitään kaahailua. Kokeile pois! Et menetäkään mitään.

PS. Tuo sliderisuositus oli siis suunnattu seppohevoselle, mutta saa niitä muutkin käyttää. :rolleyes:
 
Vastaus: Espn Hockey (nhl2k5)

Anzi23 sanoi:
Kannattaa kokeilla minun asetuksia. Ne ovat olleet monien kavereitteni, ja vähän muidenkin mieleen. Tässä linkki: http://www.espnhockey.net/forums/index.php?showtopic=8626 . Myös automaattisilla vaihdoilla kiekko pitää nakata päätyyn siniviivaa ennen, jotta tietokone rupeaa vaihtamaan.

EDIT: Ja niitä asetuksia kannattaa lähteä muokkaamaan itse mieleiseen suuntaan. Ihan maalaisjärkeä käyttämällä saa jo viilailtua niitä itselleen sopivammaksi. Omalla kohdalla ne asetukset, jotka tongin aluksi netistä (taisi olla jonku 74'sin), eivät passanneet minulle lainkaan. Ne olivat liian helpot, ja peli oli liian hidasta - eikä minunkaan asetuksilla peli ole todellakaan mitään kaahailua. Kokeile pois! Et menetäkään mitään.

PS. Tuo sliderisuositus oli siis suunnattu seppohevoselle, mutta saa niitä muutkin käyttää. :rolleyes:
Jep, kiitoksia paljon Sniperille ja Anzille, pitää yrittää vielä viilata sitä jos vielä iloksi muuttuisi.

Kokeilen noita sinun säätöjä pohjaksi, jos ne olisivat minulle sopivammat. Ne aiemmat muistutti jotain mummokiekkoa eikä mitään ammattilaisjäkistä.Tähän asti olen käyttänyt automaattiketjuvaihtoja, mutta voisi kai sitä kokeilla jos osaisi pelata manuaalilla.

PES4:stä alkaa loppua haaste, voitin juuri eilen liigan, cupin, ja wefa championshipin, eli kaiken mitä siinä voi yhdessä kaudessa voittaa vaikeimmalla vaikeustasolla. Voitin myös maali (Ronaldo) ja syöttöpörssin (Ronaldinho). Eli seuraavaksi jääkiekon maailmaan. :cool:
 
Vastaus: Espn Hockey (nhl2k5)

seppohevonen sanoi:
Tähän asti olen käyttänyt automaattiketjuvaihtoja, mutta voisi kai sitä kokeilla jos osaisi pelata manuaalilla.

PES4:stä alkaa loppua haaste, voitin juuri eilen liigan, cupin, ja wefa championshipin, eli kaiken mitä siinä voi yhdessä kaudessa voittaa vaikeimmalla vaikeustasolla. Voitin myös maali (Ronaldo) ja syöttöpörssin (Ronaldinho). Eli seuraavaksi jääkiekon maailmaan. :cool:

Kyllä ne automaattivaihdotkin toimii, kunhan pistät kiekon päätyyn ennen hyökkäyssiniviivaa, ja porukka on tarpeeksi väsynyt. Toivottavasti ne minun asetukset olisivat edes hieman paremmat, vaikka minullakin taklausvoimakkuus on melko matalalla molemmilla puolilla, mutta viilailehan, niin jospa niistä löytyisi passelit asetukset.

PES4:ään itse loin haastetta lisää antamalla tietokoneelle hieman enemmän tilaa hyökkäyspäässä. En käynyt heti iholle. PESissä on nimittäin melko helppo saada pallo pois hyökkääjältä, vaikka se olisikin Ronaldo tai muu supertähti. Tosin millään muulla kuin noilla omilla rajoituksilla sitä ei saa vaikeutettua.
 
Ylös Bottom