Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Espn Nba 2k4

Duncan

New Member
Kuinkas moni aikoo hankkia kyseisen pelin?
Itse ainaki ostan vaikka 2k3 oli pienoinen pettymys. Muuten peli oli hyvä mutta muutaman bugit pilasivat pelinautinnon.
Näyttäisi tuo 2k4 ilmestyvän perjantaina ainakin filmifriikin sivujen mukaa, en sitte tiedä pitääkö tuo paikkaansa.
 
Fifty-sixty.2K3 oli aika hyvä,mutta mutta...aika vaikea oli se kyllä silleeku ei jaksa enää nykysin paneutua peleihin kunnolla.Poikkeuksena PES.
 
Mieli tekisi, mutta tuskin ostan. Ei ole tapana ostella joka vuosi uutta painosta. NBA2K3 on mielestäni hyvä peli ja pelailen sitä yhtä innokkaasti vielä vuosia, jos en osta jossain vaiheessa esim. 2K5:sta tms.

NBA Jam 2004:sta olen ajatellut hankkia. Edellisen kerran olen ostanut NBA Hangtimen N64:lle, peli on vuodelta '96 ja hyvä peli se on vieläkin:).
 
Mun mielestä noi NB2K sarjan pelit on ollu vähän liian helppoja yksinpelinä?? Ei ainakaan toi 2K3 oikeen antanu vastusta kun tuli aikanaan DC:llä pelattua 2K:ta tosi paljon. Mutta ostan varmasti jos haastetta on tullu lisää, muuten ehkä harkitsen tota NBA Livea..
 
Mä en tiedä mitkä lie slaiderit otin 2K3:seen joskus,ni pelistä tuli naurettavan helppo.Sliderien tekijä kehui niitä realistisiksi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Duncan
Onkohan peli tänää julkastu vai vasta ens kuussa. Onko kukaan nähny peliä kaupassa?

Näyttäis ainakin nettikauppojen perusteella tulevan tän kuun lopussa, joten taitaa odotteluks mennä..
 
Mites on, onko kukaan vielä ehtiny testata tätä, on kait ilmestyny just viime viikolla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan zakk
Mites on, onko kukaan vielä ehtiny testata tätä, on kait ilmestyny just viime viikolla?

Aika heikolta on pelin saataavuus ollu kun ei missään sitä ole näkyny. Huomenna sen kuitenki pitäs tulla, ainaki filmifriikkiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Duncan
Aika heikolta on pelin saataavuus ollu kun ei missään sitä ole näkyny. Huomenna sen kuitenki pitäs tulla, ainaki filmifriikkiin.

Ok, Dose sitä tais mainostaa viimen Perjantaina, että on ilmestyny, mutta en oo tosiaan itekkään ehtiny käyä hakee vielä.
 
Minulle saapui 2k4 Playeronesta tänään,
kolmisen peliä ehtinyt pelaamaan, tässä
vähän ensivaikutelmia.

Valikoita on viilattu käyttäjäystävällisempään
suuntaan, ulkoasu asiallisen selkeä,
ei turhia kikkailuja, hyvä niin.

Makeita uudistuksia on mukana,
nyt tilastoidaan kaikki pelaajan
saavutukset, heittojen lukumäärästä
lähtien, ja ne puolestaan avaavat
lukittuja herkkuja, Allstars-joukkueita,
ym pientä kivaa, kun ohitat vaikkapa
100:n pisteen maagisen rajan, heh.

24/7 moodia en vielä
ole testannut, sen parissa varmasti
tulee vierähtämään pitkä tovi, kun
voi kehittää mieleisensä pelaajan,
ja koulia siitä uuden Michael Jordanin :)

Mutta kaikkia kiinnostaa kuitenkin pääasia,
eli itse peli, eli pääasiaan. Pelattavuus
on ottanut aimo harppauksen eteenpäin,
nyt peli on -huomattavasti- nopeatempoisempaa
kuin aiemmin, samalla viihdyttävämpää, kun
pelikatkot eivät kestä niin kauaan kuin esmes. 2k3:sessa.
Uusinnat näyttävät hyvin aidoilta, ja
uusinnasta pääsee jouhevammin
takaisin peliin kuin ennen.

Fast breakit onnistuvat nyt paljon helpommin,
syötöt uppoavat tarkemmin kuin ennen,
eivätkä pelaajat enään jää urpona kalastamaan
helppoja syöttöjä, kuten 2k3:sessa, syöttö
tulee *naps*, ja matka koria kohti jatkuu ilman viivettä.

Tiivistettynä jokaista pelaamiseen vaikuttavaa
osaaluetta on viilattu, ja eron edellisosaan tuntee heti,
pelattavuus on hyvin lähellä täydellistä,
yhdistettynä näyttävään ulkoasuun,
grafiikka on kunnon silmäkarkkia.

Miinuksina löysin pari epäkohtaa, enään
ei voi zoomata pelikameraa vapaasti,
voi ainoastaan valita kuvakulman.
Itse haluaisin yläkulmakameran
hieman lähemmäksi pelaajia, jotka nyt näkyvät
ehkä hieman liian pieninä, näyttävyyskysymyskin.

Toinen epäkohta on täysin oma makuasiani,
mutta olisin halunnut Christina Aquileran Fighter-
biisin soimaan pelikatkoilla, tai jopa alkuvideossa,
se kuulosti todella hyvältä NBA Action ohjelmassa. :D

Jos olet korispelien ystävä, ja ostat itsellesi
vain yhden joululahjan, laitapa tämä
uusin 2k4 pukinkonttiin, ja joulupyhät menevät
kuin siivillä.
 
Mites on vaikeustason laita, ainakin aikasemmat versiot on ollu vähän liian helppoja yksinpelatessa, jos on tahkonnu paljon aikasemmin?
 
Vaikeustaso on riittävä, asetuksista löytyy
uusi Superstar-vaikeustaso, joka kyllä
sai minut tiputtamaan tason takaisin
All Star-tasolle.

Online pelitukea ei ole ainakaan tässä
PS2-versiossa.
 
Itse ostin innoissani ensin espn basketballin, mutta muutaman päivän jälkeen menin vaihtamaan sen tuttuun ja turvalliseen nba live 2004- peliin.

Molempia pellanneena voisin sanoa, että vielä tänä vuonna live on parempi. Espn voittaa liven grafiikassa ja se on hivenen uskollisempi aidolle korikselle, mutta ehkäpä juuri sen vuoksi pelattavuus kärsii jonkinverran.

Liven teko äly on mielestäni parempi kuin espn- versiossa. Livessä matsit ovat ( ainakin vielä ) tiukkoja, kun taas espn koriksessa voitin tai tuli takkiin yli 30 pisteellä vaikeustasosta riippuen.

... Niin ja sitten on vielä se ea bio. Nhl 2004 ja maddenin omaavana on mukava huomata, että ea "palkitsee" pelaajia pienillä, tosin huvittavilla bonuksilla, joita voi sitten peleissä hyödyntää....

... Nyt kun saataisiin vielä se netti tuki näihin peleihin...
 
Ylös Bottom