Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5
Taitaa tulla voittoja aika helposti, kun oma anticipation on parhaimmillaan ja CPU:n ihan paska. Tämä omalla kokemuksella
paulus sanoi:Pelatessa olen huomioinut että "wraparound" vaikuttaisi siihen miten helpoti saa survaistua vanhanaikaisen, taikka miten helposti maalivahti päästää sivuttakisliikkestä kiekon taakseen. Eli jos laittaa wraparoundin 16/16, niin kiekkoa ei saa vanhanaikaisella enää oikeastaan millään sisään.
"Goalie saves" vaikuttaa tietääkseni, kuten sawe sanoi, torjunta animaatioiden määrään. Olen myös huomannut, että mitä suurempi goalie saves on, sitä hankalampi on suorilla vedoilla tehdä maalia kun suuri osa animaatioista torjuu tarkankin kudin.
"Cover Depth" on juuri molarin vastaantulo syvyys suunnassa. Jos cover depthin laittaa 0/16, niin maalivahti jököttää maaliviivalla ja ilman maskiakin tulevat vedot siniviivalta uppovat kepoisesti all-stars tasolla kokeiltuna.
"Anticipation" vaikuttaa tietääkseni siihen, miten molari ennakoi tilanteet. Mitä matalampi, sen helpommin mm. onetimerit ja yllättävät vedot uppovat.
Maalivahdin taso kannattaa muuten laittaa vähintään 6/16, jos haluaa, että maalivahti peittää maalia mahdollisimman hyvin, eli ottaa kulmat kiinni ja sijoittuu oikein. Eli jos laittaa maalivahdin tasoksi 0/16, niin olen huomannut, että maalivahti sijoittuu välillä melko amatöörimäisesti.
Itselläni all-stars tasolla maalivahtiasetukset ovat sekä CPU, että human näin:
goalie 6/16
wrap around 15/16
goalie saves 4/16
cover depth 9/16
anticipation 5/16
Taitaa tulla voittoja aika helposti, kun oma anticipation on parhaimmillaan ja CPU:n ihan paska. Tämä omalla kokemuksella