Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5
Itse pelaan kautta Hall Of Fame-tasolla ja kone tekee aika realistisesti maaleja.Jos lähtee juoksemaan kiekon perässä,kone rankaisee aikalailla.Olen itse laskenut koneen maalivahtiasetuksia hiukan ja ihan hyvin menee.Pelit ovat päättyneet 4-1,2-3,2-2,1-1 jne. Joten olen aika tyytyväinen asetuksiini. Muutamaa asia kysyisin eli miten tuo jää ja kiekkokitka eroaa toisistaan? ja asetuksista sen verran että miten saisin nuo suorat vedot uppoamaan paremmin.
Tuntuu että pitää aina vetää suoraan syötöstä tai sitten pitää olla aika hyvä maski molarin edessä. Ai niin, olen harjoitellut tuota ylivoimapeliä aikalailla ja siitä on kerrankin todella paljon hyötyä.Mikään ei ole niin hienoa kuin rakentaa hieno kuvio yv:llä ja laittaa kiekko tyhjiin.
Olen aina käyttänyt ohjauksessa Classic-asetusia koska en ole tykännyt niistä monimutkaisista näppäinyhdistelmistä mutta sitten kokeilin Advancea ja enään ei ole paluuta entiseen sillä Advancen oppii todella helposti ja siinä on ylivoimaisesti parhaat mahdollisuudet
tehdä mitä erikoisimpia asioita.Esim.mielestäni tuo laukaisusysteemi on loistava kun näytät ampuvasi rannarin ja sitten syötätkin kaverille tyhjään tilaan.Loistavaa
Tänään pitää taas luisteluttaa Vancouver kotijäälle ja tiedossa on aika kuuma ottelu Detroittia vastaan. Näslund,Morrison,Bertuzzi....It's a good old Hockey Game!!