Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey 2k5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Aloitin tuossa itsekkin kauden New Jerseyllä ja taso on hall of fame. Nyt löyty hyvät asetukset tuohonkin tasoon ja pelit ovat päättyneet 4-2,2-2,5-4,2-3 3 minuutin erillä.Tykkään itse noista 3 minuutin eristä koska en jaksa tahkota yhtä matsia yli puolta tuntia.Laukaukset menee 25-30 luokkaan.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Kysyisin, että mitenkän tuolla lämärillä pystyy purkaamaan haluamaan suuntaan? Eikös se ollut tässä versiossa mahdollista ja konekin näyttää niin välillä tekevän. On Shot Aiming manual, mutta puolutus päässä en silti pysty tähtäämään vedon suuntaa. Onko jokin nappula erikseen tätä varten?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

The_trooper sanoi:
Kysyisin, että mitenkän tuolla lämärillä pystyy purkaamaan haluamaan suuntaan? Eikös se ollut tässä versiossa mahdollista ja konekin näyttää niin välillä tekevän. On Shot Aiming manual, mutta puolutus päässä en silti pysty tähtäämään vedon suuntaa. Onko jokin nappula erikseen tätä varten?

Samaa kysyn minä ja muuten miten laitat rännikiekon? Käyttääkö kukaan sitä "Pass and GO" systeemiä?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Ite kyl nimenomaan nautin siitä et maaleja tulee.Aluks heräs jo epäilys et onko samanlaisia muureja taas nää molarit.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Mahtav peli 2 ensimmäisen pelin jälkeen. Ihmettyttää pari asiaa pelistä, haluan niistä vastauksen.

1. Miksei Playstation Onen ohjainen toimi pelissä (L1, R1 ei toimi)?
2. Miten taklataan "himotaklauksia" jos edes on semmoisia?
3. Miten vaihdetaan pelipaitoja, Helpin mukaan L1-R1 muttei toiminut..


Ps. mulla on Plystation 1:n sekä Playstation 2:n ohjaimet..
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jankki sanoi:
Mahtav peli 2 ensimmäisen pelin jälkeen. Ihmettyttää pari asiaa pelistä, haluan niistä vastauksen.

1. Miksei Playstation Onen ohjainen toimi pelissä (L1, R1 ei toimi)?
2. Miten taklataan "himotaklauksia" jos edes on semmoisia?
3. Miten vaihdetaan pelipaitoja, Helpin mukaan L1-R1 muttei toiminut..


Ps. mulla on Plystation 1:n sekä Playstation 2:n ohjaimet..

Vastaukset
1. En tiedä joten suosittelen siirtymään Playstation 2 ohjaimiin.
2. Paina R3" siis oikea analogi pohjaan" taklauksissa,sen avulla saat sikailut.
3.Lue kohta 1.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

The_trooper sanoi:
Kysyisin, että mitenkän tuolla lämärillä pystyy purkaamaan haluamaan suuntaan? Eikös se ollut tässä versiossa mahdollista ja konekin näyttää niin välillä tekevän. On Shot Aiming manual, mutta puolutus päässä en silti pysty tähtäämään vedon suuntaa. Onko jokin nappula erikseen tätä varten?
Kertokaahan nyt joku!
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

The_trooper sanoi:
Kertokaahan nyt joku!
Tähän vaiheeseen klassinen RTFM! Eli Read The Fucking Manual.
Mutta tämä lämäripurku toimii L1+kolmiota painamalla, itse käytän enemmänkin sitä perinteistä roikkopurkua.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

JuRka sanoi:
Tähän vaiheeseen klassinen RTFM! Eli Read The Fucking Manual.
Mutta tämä lämäripurku toimii L1+kolmiota painamalla, itse käytän enemmänkin sitä perinteistä roikkopurkua.
No kyllä sitä the fucking manuaalia on tullu luettuakin, mutta ei ole löytynyt :) mutta kiitos tiedosta!
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Puolustajat pakittaa pelissä aivan liikaa. Eipä ole mitään ongelmaa päästä siniviivan yli kun hyökkää ja sit omassa päässä pakit peruuttaa maalivahdin syliin asti ellei ota niitä omaan ohjaukseen...
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

No höh. Pelasin Floridalla Tampaa vastaan. Vedin itse noin 40 kertaa tein kaksi maalia. Kone ampui neljätoista, teki maalin. No periaatteessa tein omarin :D. Pelasin Rookie tasolla (ensimmäinen peli konetta vastaan). Olenko liian hyvä Rookielle vai pitäisikö muuttaa asetuksia ja miten?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Vaikeustasoa ei välttämättä kannata vielä vaihtaa jos noin pienillä lukemilla voitit, mutta voithan kokeilla näitä säätöjä joita tähänkin ketjuun on postattu.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Captain Cook sanoi:
Puolustajat pakittaa pelissä aivan liikaa. Eipä ole mitään ongelmaa päästä siniviivan yli kun hyökkää ja sit omassa päässä pakit peruuttaa maalivahdin syliin asti ellei ota niitä omaan ohjaukseen...

Allekirjoitan täysin, vituttaa kun pakit päästää ihan surutta laukaisusektorille, eivätkä osaa pelata maalinedusmiestä pois.

Varsinkin ihmistä vastaan pelatessa aiheuttaa ongelmia, koska samaan aikaan yrität pelata kiekollisen häirintää, ettei sektorille ampumaan pääse, ja toisekseen pitäisi pystyä toista laituria vahtimaan, one-timerin varalta.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Joku väitti että aiempien versioiden Franchise-moodissa ekan kauden jälkeen CPU rupesi kehittymään ikäänkuin kaikki pelaajat ois ollu 120 overall-tasosiksi ja niitten voittaminen olis ollu tuskan takana!Toivottavasti ei oo tässä sitä... :mad:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Mitens sais sellaiset asetukset Rookie tasolle, että maalipaikkoja saa vähemmän?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jankki sanoi:
Mitens sais sellaiset asetukset Rookie tasolle, että maalipaikkoja saa vähemmän?
Nostapa koneen puolustuksen sliderit maksimiin ja samalla shot blockingia ja syötön katkoja. Tai sitten suoraan vaikeustasoa prolle tai all-starille. Rookie-tasolla kone ei osaa puolustaa pätkän vertaa.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Cavalera sanoi:
Nostapa koneen puolustuksen sliderit maksimiin ja samalla shot blockingia ja syötön katkoja. Tai sitten suoraan vaikeustasoa prolle tai all-starille. Rookie-tasolla kone ei osaa puolustaa pätkän vertaa.
pitää kokeilla.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

krasnow
Voi paska. Peli tilttaa joka kerta kun yrittää avata kautta ja menee päivän eteenpäin :mad:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Kyllä tuo NHL 2k5 pitää varmaan ostaa vaihteluksi Pessille. Tässä muutama typerä kysymys. :rolleyes:

1. Pystyykö pelata ps2-ohjaimella ristiohjaimesta, jostain olen saannut mieleeni että pelkkä tatti toimii.

2. Onko laukaus jaettu monellekkin napille.

Eiköhän noihin bugeihin ja säätöihin jotenkin totu.
 
Ylös Bottom