Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey 2k5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jees tässä sitten mun sliderit:

* adjust from left to right

General
Period Length: 6 min
Skill: All-Star
Game Speed: 1
Penalties: On
Fighting: 2
Speed burst after fight win: Off
Puck Friction: Max
Ice Friction: 0
Freeze Puck Time: Max
Goalie Freeze Puck Time: 0
Glass Breaking Freq: 3
Net Off Moorings: On
Pinning: On
Offside: On
Icing: Auto
Two-Line Pass: Auto

Advanced
Strategies: User decided
Referee Collision: None
Overtime Type: Single 5 min 4 on 4/ Auto for Franchise and Playoffs
Game Clock: Accelerated
Clock Type: NHL
Last Minute Real Time: Off
Custom Penalty Length: On
Pen Length: 2:00/1:30
Penalties: Roughing, boarding, charging, tripping, 17 / Hooking, spearing 14 / Slashing, interference 14
Penalty Shots: Maxed

Gameplay
Human/CPU (One number means that its the same for both, Human and CPU)
Goalie: 4/1
Offense: 8/13
Defense: 6/12

Speed Burst Effect: 5/1
Speed Burst Time: 0
Speed Burst Recovery: 5
Fatigue Effect: 14
Fatigue Recovery: 7
Fatigue Time: 13
Hitting Power: 2/1
Shot Accuracy: 7/ yks vajaa max
Pass Accuracy: 6/1
Pass Speed: 5/4
Pass Interceptions: max/8
Rebound Distance: 5
Shot Blocking: 4/4
Puck Retention: 8
Puck Control: 3/0
Goalie Anticipation: 4/2
Goalie Cover Depth: Maxed
Goalie Saves: Maxed
Goalie Wrap Around: 4

Control Settings
Controller: Advanced
Goalie Control: semi-manual
Pass Aim Assist: 5-6
Shot Aim: Manual
Auto Puck in air grab: User decided (on)
Puck Protect: Manual
One-timer Passing: On


Näillä slidereilla tulee all-starilla mukavan paljon maaleja, muttei silti liikaa.

Pelkillä veskareiden slider -muutoksilla ei tule hyvää. Sanoisin, että ennemmin kannattaa offencen ja defencen slider-muutoksilla saada muutoksia maalimäärään, ne nimittäin tosiaan vaikuttaa selkeästi koneen toimintaan. Myös shot accuracya viilaamalla voi löytää hyvän tasapainon vetojen/maalien suhteen.

Tosiasia on, että jokainen veivaa tyylillään, mutta näillä on hyvä lähteä liikkeelle jos kaipaa mukavasti (monipuolisia maaleja ja realistisen tuntuista kiekkoa.

Päivittelen muutoksia näihin lähiaikoina jos löydän paremman tasapainon tuovat asetukset.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jees. Nyt Pittsburgh sitten palautti maan pinnalle :D Turpaan tuli 6-2 . Eli kyllä noi Anzin slaiderit pienellä viilauksella toimivat mainiosti myös 5 min erillä :)
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Hieno homma vatafak! Tulipa äsken mukava yllätys pelatessa, sillä Eric Brewer sai kiekon jalkaansa heittäytyessään laukauksen eteen.. eikä siinä vielä kaikki! Brewer nimittäin loukkaantui 2-4 kuukaudeksi.. syy: murtunut jalka. Ja tuo loukkaantuminen tuli nimenomaan tuosta laukauksesta. Onpa mukava nähdä vihdoinkin lätkäpeleissä myös tämän kaltaisia loukkaantumisia, sen sijaan että pelaajat loukkaantuisivat vain taklaustilanteissa. :rolleyes:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Vastaavanlaiset loukkaantumiset olivat mukana myös ESPN NHL Hockeyssa, ehkä jo NHL 2k3:ssa.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Sibel sanoi:
ja ne loukkaantumiset kantsii ottaa pois päältä, koska siinähän on se bugi.
Peli jäätyy tammikuun kohdilla. Koska cpu ei osaa nostaa farmista jengii jos joku loukkaantuu, joten tulee tilanne että kaikissa joukkueissa ei ole tarpeeksi pelaajia jolloin pelit ei vät etene, eikös näin ole?

http://www.espnvideogames.com/community/forums/viewtopic.php?t=42432

Pitää vielä katella, vaikka tuonne tammikuun kohdalle. Katsoo sitten kaatuuko, ja jos kaatuu niin voi peräreikä. Olen kyllä kuullut tästä ongelmasta, mutta ajattelin ettei sitä tule kun olen asettanut tuon loukkaantumis sliderin tarpeeksi alas, taitaa olla tällä hetkellä kakkosessa.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Sibel sanoi:
ja ne loukkaantumiset kantsii ottaa pois päältä, koska siinähän on se bugi.
Peli jäätyy tammikuun kohdilla. Koska cpu ei osaa nostaa farmista jengii jos joku loukkaantuu, joten tulee tilanne että kaikissa joukkueissa ei ole tarpeeksi pelaajia jolloin pelit ei vät etene, eikös näin ole?

http://www.espnvideogames.com/community/forums/viewtopic.php?t=42432

Kannattaa myös lukea ketjun aiempia viestejä... Ei niitä loukkaantumisia tarvitse kokonaan ottaa pois päältä. Nyt on kahdeksas kausi menossa franchisessa ja loukkaantumiset on päällä (1-2 napsua nollasta). Neljästi on peli jäätynyt, joista kerran pudotuspelien päätteeksi. Talletukset on pelastanut tilanteen.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Näin alkuun täyttyy kyllä sanoa että Nhl2k5 on kyllä aivan uskomaton peli! Ostin kyseisen pelin PS2:lle koska pelattavuus on Ps2:n ohjaimella huomattavasti nautinnollisempaa kuin Xboxin.
Itse yritän löytää hyvät sliderit 4-5 min eriin koska jotenkin vain tykkään että pelissä ei kestä 1/2 tuntia. Onko kukaan muuten löytänyt hyviä asetuksia Hall of fame tasolle. All-Star taso on tosi jees mutta kauden aloittaisin mieluiten vaikeimmalla jotta haastetta olisi koko kauden.
Noista ohjain-asetuksista sen verran että Classicilla on pelannut koska siinä helpoimmat näppäintoiminnat mutta mitä manuaalista luin, classicilla ei voi tehdä kaikkia toimintoja kuten esim.Advancella. Millä porukka yleensä pelaa? Tuo advance olisi kyllä hyvä mutta tuntuu jotenkin hankalalta kun esim. rannelaukaus tulee neliöstä ja lämäri R1+neliö. Miten muuten toimiin teidän mielestänne tuo "Pass and Go" ja käytättekö sitä usein?
Laittakaahan mietteitänne.
-Good old hockey game is the best game you can name!!-
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Joskus muinoin muistelin, että juuri ESPN-sarja jenkeissä olisi ollut naurettavan halpa, jotain kolmekymppiä uutena. Sama ei taida päteä euroopassa vai kuinka? En kyllä millään raaskisi maksaa täyttä hintaa... Jos siinä ei ole edes onlinetukea
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

ippanis sanoi:
Joskus muinoin muistelin, että juuri ESPN-sarja jenkeissä olisi ollut naurettavan halpa, jotain kolmekymppiä uutena. Sama ei taida päteä euroopassa vai kuinka? En kyllä millään raaskisi maksaa täyttä hintaa... Jos siinä ei ole edes onlinetukea

Kyllä se pitää paikkansa.Espn-sarjan pelit löytyy kaupoista täällä suomessakin hintaan
29,90 nettitukea ei ole mutta so what koska kyseessä on silti best game ever!
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

juha81 sanoi:
Onko kukaan muuten löytänyt hyviä asetuksia Hall of fame tasolle. All-Star taso on tosi jees mutta kauden aloittaisin mieluiten vaikeimmalla jotta haastetta olisi koko kauden.
Noista ohjain-asetuksista sen verran että Classicilla on pelannut koska siinä helpoimmat näppäintoiminnat mutta mitä manuaalista luin, classicilla ei voi tehdä kaikkia toimintoja kuten esim.Advancella. Millä porukka yleensä pelaa? Tuo advance olisi kyllä hyvä mutta tuntuu jotenkin hankalalta kun esim. rannelaukaus tulee neliöstä ja lämäri R1+neliö. Miten muuten toimiin teidän mielestänne tuo "Pass and Go" ja käytättekö sitä usein?

Eiköhän ne All-Starille tehdyt sliderit pelaa ihan mukavasti Hall Of Famerillakin (veikkaus). Kannattaa siirtyä Advanced Controlseihin, ei niiden sisäänajo vie kauaa. Ennen tapasin pelata Intermediate-kontrolleilla (NHL2K3:ssa), mutta siirryin Advancedeihin käytettyäni hetken noita Intermediateja. Pidän erityisesti tuosta vetohommasta, eli kun näpäyttää laukausta niin lähtee rannari, kun painaa pitempään niin lähtee snapshot ja kun painaa vasenta liipasinta (xbox) niin lähtee lämäri. Tietää ainakin minkälaisen vedon laittaa liikkeelle. :)

ippanis sanoi:
Joskus muinoin muistelin, että juuri ESPN-sarja jenkeissä olisi ollut naurettavan halpa, jotain kolmekymppiä uutena. Sama ei taida päteä euroopassa vai kuinka? En kyllä millään raaskisi maksaa täyttä hintaa... Jos siinä ei ole edes onlinetukea

Semmoset kolmekymppiä maksaa täällä Suomessakin. Eli ei ole paha hinta.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Hmm, onko tosiaan niin että loukkaantumiset voi pitää päällä? Eli 1-2 napsua ei saa vielä peliä jäätymään? Miten usein loukkaantumisia sattuu noilla muutamalla napsautuksella? Tuntuu vain vähän tylsältä pelata ku koko ajan on kaikilla parhaat mahdolliset tiimit. Ja se on hieno tunne kun saa ajettua itse Mario Lemiuxia sillä 120 kilon pakilla niin että näkee tekstin jossa kerrotaan hepun olevan 2-4kk sivussa :D Eli uskaltaako laittaa...?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Tigris sanoi:
Hmm, onko tosiaan niin että loukkaantumiset voi pitää päällä? Eli 1-2 napsua ei saa vielä peliä jäätymään? Miten usein loukkaantumisia sattuu noilla muutamalla napsautuksella? Tuntuu vain vähän tylsältä pelata ku koko ajan on kaikilla parhaat mahdolliset tiimit. Ja se on hieno tunne kun saa ajettua itse Mario Lemiuxia sillä 120 kilon pakilla niin että näkee tekstin jossa kerrotaan hepun olevan 2-4kk sivussa :D Eli uskaltaako laittaa...?

No mulla on ollu nyt jonku aikaa se kakkosella, mutta nyt laitoin takasin ykköselle, sillä tuntui että kakkosella tulee ehkä vähän liikaa semmosia pikkuloukkaantumisia (kestää vaan muutaman päivän). Ja mitä oon seurannu loukkaantuneiden listaa, niin vaikuttaisi siltä, että tuo slideri ei ilmeisesti vaikuta simuloituihin otteluihin. Ainakaan tietokoneella ei ole tullut yhtä tiheään noita pikkuloukkaantumisia. Joten veikkaisin että ykkönen on sopiva taso tälle. Eikä ole kaatunut.. ainakaan vielä. :D

EDIT: Millä tasolla pidätte muuten taklauksia? Mulla on tällä hetkellä siis ykkösellä, mutta välillä tuntuu ettei niitä äijiä saa taklattua millään. Pikkusen vaan tönäsee. Toisaalta taas tunnostaa, että ku sitä nostaa, niin menee semmoseksi sekavaksi taklausjuhlaksi alá EA:n NHL 2005..
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

mulla on yhä NHL 2005 naftaliinissa.Testasin nopee stockalla sitä ja vertasin ESPN:ään.Ei ne erot niin kovin suuria ole.Kummatkin kelpaavat mulle vallan hyvin!Tällä hetkellä tosin ESPN 2K5 on ehdoton ykkönen.

Huomasitteko muuten ite,että varsinkin Goalie anticipation tekee maalivahdeista todella inhimillisiä.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
mulla on yhä NHL 2005 naftaliinissa.Testasin nopee stockalla sitä ja vertasin ESPN:ään.Ei ne erot niin kovin suuria ole.Kummatkin kelpaavat mulle vallan hyvin!Tällä hetkellä tosin ESPN 2K5 on ehdoton ykkönen.

Huomasitteko muuten ite,että varsinkin Goalie anticipation tekee maalivahdeista todella inhimillisiä.

Erot ei oo suuria, mutta ESPN on ehdoton ykkönen. Joku tossa ainakin mun korvaan ei kuulosta silleen... u know? :rolleyes: Mutta pääasia että ESPN on ykkönen. Ja niin, tosiaan tuo anticipation on huomattu (ainakin minä olen) pelin ekasta slider-muokkauksesta lähtien. Hyvä että sinäkin huomasit sen, tuossa pari päivää sitten taisit ensimmäisen kerran mainita siitä. ;)
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Anzi23 sanoi:
Erot ei oo suuria, mutta ESPN on ehdoton ykkönen. Joku tossa ainakin mun korvaan ei kuulosta silleen... u know? :rolleyes: Mutta pääasia että ESPN on ykkönen. Ja niin, tosiaan tuo anticipation on huomattu (ainakin minä olen) pelin ekasta slider-muokkauksesta lähtien. Hyvä että sinäkin huomasit sen, tuossa pari päivää sitten taisit ensimmäisen kerran mainita siitä. ;)

Se muutti mun virtuaalilätkä-maailmain lalalalaa...LOISTAVAA,että maalivahdeista todella saa inhimillisiä.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Hokasinpa juuri, että tuossa pelissä ei ilmeisesti saa tietoon mitään kautta liigan pelaajasiirtoja. Selailin tuossa joukkueiden rostereita läpi, ja hokasin että Miettisen Antti oli Coloradossa. Sitten katsoin Dallasin rosterit läpi, ja siellähän mollotti Nikolishin, ex-coloradolainen. Mutta minä en ollut tästä siirrosta saanut mitään tietoa. Aika perseestä, sillä minä tykkään noista liigan uutisista, erityisesti pelaajasiirroista. Olisi mukava saada tietää, että missä kukin pelaaja milloinkin pelaa, tuskin olisi paljoa vaivaa tällaisen ominaisuuden teko vaatinut. :mad:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Anzi23 sanoi:
Hokasinpa juuri, että tuossa pelissä ei ilmeisesti saa tietoon mitään kautta liigan pelaajasiirtoja. Selailin tuossa joukkueiden rostereita läpi, ja hokasin että Miettisen Antti oli Coloradossa. Sitten katsoin Dallasin rosterit läpi, ja siellähän mollotti Nikolishin, ex-coloradolainen. Mutta minä en ollut tästä siirrosta saanut mitään tietoa. Aika perseestä, sillä minä tykkään noista liigan uutisista, erityisesti pelaajasiirroista. Olisi mukava saada tietää, että missä kukin pelaaja milloinkin pelaa, tuskin olisi paljoa vaivaa tällaisen ominaisuuden teko vaatinut. :mad:

Katos täältä (Wingfanin viesti): http://www.espnhockey.net/forums/index.php?showtopic=4876
 
Ylös Bottom