Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
juha81 sanoi:Laittaakaahan infoa millä ohjain-asetuksilla kannattaa pelata PS2-versiota?
Anzi23 sanoi:...Tässä on minun asetukset, ne on englanniksi ku muokkasin nuo 74'sin asetusten pohjalta. Ainakin minulla toimii oikein mukavasti All-Star tasolla, toivottavasti toimii muillakin.
Tigris sanoi:Suur kiitokset näistä slidereista Anzi23! Ne tuntuvat loistavalta yhden pelin jälkeen. Vastakkain oli Montreal (minä) ja NY Islanders ja peli päättyi 4-2. Ja mikä parasta kaikki maalit syntyi eritavalla, mikä on uskomatonta 2k4:n tahkoamisen jälkeen! Yksi one-timer, yksi rebound, yksi ohjaus ja yksi siniviivaveto ilman maskia! Lisäksi muutaman kerran kilahteli tolpat kummassakin päässä, eli erittäin hyvältä vaikuttaa. Ja sliderit olivat siis noi anzin tekemät, paitsi että hitting poweriin lisäsin 3-4 napsua. Nyt kun on hyvät sliderit, niin voisi aloitella franchisea...
Muuten, tarkoittaako nuo penalty jutut noissa asetuksissa sitä, miten tarkasti kukin "jäähykategoria" kitketään pois, vai...?
Anzi23 sanoi:Otin nuo jäähyasetukset melkolailla niistä 74'sin asetuksista. Ainoastaan laskin hieman estämisjäähyjen karsimista, sillä 74'silla ne oli täysillä.
vatafak sanoi:6 min erät kummastuttavat Onko joku testannut miten Anzin sliderit toimivat 5min erillä ?
vatafak sanoi:Jees. Testasin 5min erillä nostaen pelinopeutta pari pykälää ja laskien laukausten blokkausta.
Philadelphialla nappasin 4-1 voiton Carolinasta. Seuraavaksi ajattelin vetää omaa defenseä pienemmälle koska voitin laukaukset 30-14
edit: yllämainittujen asetusmuutosten jälkeen voitin New York Islandersin 4-1 myöskin.
Tosin tällä kertaa kurinalaisen puolustuksen ansiosta NYI vei laukaukset 24-19 .
Muttajoo näyttäisi peli tuntuvan huomattavasti mukavemmalta uusien slaidereitten ansiosta