Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ettet vaan itse sattuisi olemaan EA:n palkkaama proovoilija? En yllättyisikään jos EA moiseen tempaukseen lähtisikinkäkikotka sanoi:Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
Hahhah, jos on tosissaan sanotuua niin sai ainakin viikon naurut.käkikotka sanoi:Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
käkikotka sanoi:Aika uskomatonta et kotijoukkueella pelasin ja tein maalin,nii pari taputusta kuulu.
En nyt tiedä,rannari yläkulmaan vastustajan alueen puolelta.Captain Cook sanoi:Ei ollut varmaan sit kovin hieno maali
Sitä että sait tehtyä maaleja?käkikotka sanoi:Koin jatkuvia tappioita noissa exhibition-matseissa.Tasona All-Star.Sitten koitin vanhaa kikkaa eli suoraan syötöstä ja heti napsahti voitto tilille.Melkein kaikki maalit one-timereita,mitäköhä tästä pitäs päätellä?
JuRka sanoi:Sitä että sait tehtyä maaleja?
Laita kuules vaikka pass blocking ja pass interceptions cpu:lla täysille niin sitten pitäisi vinkuminen loppua.
GROGtheNailerin asetuksilla saan tehtyä kivan erilaisia maaleja ja ne one-timer maalitkin tuntuvat ansaituilta pitkän kiekon leipomisen jälkeen tehdyn nerokkaan syötön ansiosta. Mikäs tässä nauttiessa.
Luulisin, että he ovat pelaamassa maailman parasta jääkiekkopeliä. Mullakin on nyt tässä parin minuutin tauko ennenkun uppoudun jälleen mahtavan virtuaalihokin pariin .käkikotka sanoi:Mutta missä ovat Gambler ja CHAOS ja loputon Sega Sports-hypetys?
The_trooper sanoi:Luulisin, että he ovat pelaamassa maailman parasta jääkiekkopeliä. Mullakin on nyt tässä parin minuutin tauko ennenkun uppoudun jälleen mahtavan virtuaalihokin pariin .