Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey 2k5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
Ettet vaan itse sattuisi olemaan EA:n palkkaama proovoilija? En yllättyisikään jos EA moiseen tempaukseen lähtisikin :D
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
Hahhah, jos on tosissaan sanotuua niin sai ainakin viikon naurut. :D
Mutta ESPN:n tämänvuotinen painos rokkaa täysillä, katsellaan mitä tapahtuu taas kun nämä asetukset muuttuvat liian helpoiksi. Nyt tämä ainakin maistuu erinomaisen hyvin.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Hmmm nyt on peli ja maaleja ainakin tulee.Muistuttaa myös pelitilanteilta aika paljon oikeeta,pelattavuus hyvä mutta hiukan hassuntuntuinen.Laukauksissa EI OLE munaa yhtään!
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Pelasin yhden pelin ja tunnelma oli pelissä vähintään vaisu. Oikeastaan mummoni hautajaisissakin oli enemmän tunnelmaa ja meteliä, eikä mummoni edes jättänyt isoa perintöä. Siis vaisu oli pelin tunnelma yleisön osalta ja jotenkin muutenkin. En ole pelannut pariin vuoteen segan lätkää ja en ihan helposti tule tosta innostuu. Siinä mielessä peli on kyllä realistinen, että eihän jääkiekko katsomossa ole oikeastikkaan meteliä. Oon käynyt katsomassa yhden NHL-pelin ja se tunnelmaltaan surkea. No onhan koko laji aika onnetonta puuhastelua esim. jalkapallon rinnalla.

Pitää nyt kuitenkin pari peliä pelata lisää ennen kuin päätän lähteekö peli vaihtoon.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Aika uskomatonta et kotijoukkueella pelasin ja tein maalin,nii pari taputusta kuulu.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Valitettavasti ESPN:n NBA 2K5 oli järkyttävä pettymys tietyllä tapaa,peli vaikutti täysin XBoxin NBA Inside Drivelta.Jotenki tuntuu et paras NBA oli NBA2K3.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Aloitin myös niillä grogthenailer-säädöillä, mutta muokkasin hiukan paremmin makuuni sopiviksi.
Maaleja pelissä tulee mukavasti monipuolisemmin kuin 2K4:ssa. Eka matsini oli pro:lla Capitalsilla Columbusta vastaan, voitto irtosi 9-0...

Nostin vaikeustason all-starille ja matsi Minnesotaa vastaan, voitto 3-0 (Viimeinen tyhjiin).
Pari seuraavaa peliä oli myös vähämaalisia, jotain 2-1 tai 3-2 tuloksia.

Aloitin tänään franchisen Capitalsilla, voitin avauspelin Islandersia vastaan 4-1, tosin kaksi maalia tein ylivoimalla viimeisellä minuutilla, ja viimeinen tyhjiin sekunti ennen loppua...
Toinen peli oli Atlantaa vastaan, voitto 9-6! Täytynee nostaa veskareiden tai puolustuksen slidereita vielä hiukan...
Mutta pääasia, ettei maalien teko ole niiin työn ja tuskan takana kuin 2K4:ssä. Vetomäärätkin on mulla/koneella pysyneet 6min erillä n.20-40 välillä. Ja mikä siisteintä, maaleja tulee eri tavoin, one-timereiden lisäksi nopeat rannarit uppoaa ajoittain ja reboundeista tulee hyvällä prosentilla tulosta. Pari nättiä ohjausta ja siniviivalämäriäkin on tullut.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Minä en ole saanu pakilla vielä maalia, eikä tietokoneen hyökkäyksissä tunnu olevan tarpeeksi voimaa.
Voisi kyllä aloittaa vaikka franchisen Montrealilla.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

itse torstaina alotin columbuksella ja pari kolme matsia meni oikeiden slidereiden ettimiseen, nyt alkaa pikku hiljaa löytmään oikee vääntö mist tykkään.
pelihän on kertakaikkisesti loistava.

ja muistakaa sitten tämä:
http://www.espnvideogames.com/community/forums/viewtopic.php?t=42432

Eli injurit offille vaan. harmittava bugi, mutta eipä mun pelikokemusta kaada.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Koin jatkuvia tappioita noissa exhibition-matseissa.Tasona All-Star.Sitten koitin vanhaa kikkaa eli suoraan syötöstä ja heti napsahti voitto tilille.Melkein kaikki maalit one-timereita,mitäköhä tästä pitäs päätellä?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
Koin jatkuvia tappioita noissa exhibition-matseissa.Tasona All-Star.Sitten koitin vanhaa kikkaa eli suoraan syötöstä ja heti napsahti voitto tilille.Melkein kaikki maalit one-timereita,mitäköhä tästä pitäs päätellä?
Sitä että sait tehtyä maaleja? :confused:
Laita kuules vaikka pass blocking ja pass interceptions cpu:lla täysille niin sitten pitäisi vinkuminen loppua.
GROGtheNailerin asetuksilla saan tehtyä kivan erilaisia maaleja ja ne one-timer maalitkin tuntuvat ansaituilta pitkän kiekon leipomisen jälkeen tehdyn nerokkaan syötön ansiosta. Mikäs tässä nauttiessa. :p
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Ehkä nykyjääkiekko on vähämaalista,mutta välillä kyllä pelaajat vetelee niin tussuja rannareita että ihan itkettää.Tuntuu kuin niitä vetäis joku 13-vuotias keskenkasvunen teinipoika...pelattavuus tässä on mitä loistavin,vaikka se tuntuukin hiukan hassulta.Kivaa vääntöä peli silti on,muttei mikään ylivertainen peli EA:n NHL-sarjaan verrattuna!
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

JuRka sanoi:
Sitä että sait tehtyä maaleja? :confused:
Laita kuules vaikka pass blocking ja pass interceptions cpu:lla täysille niin sitten pitäisi vinkuminen loppua.
GROGtheNailerin asetuksilla saan tehtyä kivan erilaisia maaleja ja ne one-timer maalitkin tuntuvat ansaituilta pitkän kiekon leipomisen jälkeen tehdyn nerokkaan syötön ansiosta. Mikäs tässä nauttiessa. :p

Itelleni GROGtheNailerin asetukset olivat liian helpot, muokkasin niitä jonkun verran (vai muokkasinkohan 74'sin asetuksista), ja nyt peli tuntuu ainakin tällä hetkellä sopivalta (voin postata ne asetukset tänne jos haluatte). Erilaisia maalejakin tuntuu saavan, äskenkin vetäsin Brad Stuartilla ylivoimalla komean lämärin siniviivan tuntumasta vasempaan ylänurkkaan. Kyllä teki gutaa!

Muuten, mulla ainakin tietokone käyttää ihmeen usein kakkosmolaria Franchisessa. Nytkin Floridaa vastaan oli Shields maalissa, vaikka niillä olisi paljon parempi (Luongo siis) mokkekin käytössä. Ei kai tämä ole mikään bugi, toivottavasti olen vain harhaluuloinen. Onko muilla tällaista "ongelmaa"?

PS. Minulla on Xbox-versio.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Kyllä vähän ottaa päähän että menin pelin ostamaan, varsinkin kun jouduin olosuhteiden pakosta matkustelemaan ympäri kaupunkia ja vaivaamaan perheenjäseniä saadakseni pelin. Nyt käsissä on ESPN-sarjan vuosipäivitys jossa grafiikkaan on lisätty amatöörimäisiä pikkuvirheitä ja maalivahdin tekoäly on huonontunut. En tosin aivan varma ole etteikö näitä ollut jo ESPN NHL Hockeyssa, mutta en ainakaan muista...maalivahti tekee välillä aivan päättömiä syöksyjä purkukiekkojen päälle jäädyttäen pelin.


Äänien lisäksi en ole keksinyt mitään parannusta aiempaan osaan nähden, maaleja tulee ehkä hieman monipuolisimmista paikoista ja kontrollit ovat hieman paremmat, mutta mitään yli 30 euron arvoista parannusta en ole vielä löytänyt. Hieno lätkäpeli, mutta jatko-osana ei juuri minkään arvoinen.


lisäys: tuli tämä viesti oikestaan kirjoitettua kyllästymisen puuskassa, pelailin äsken taas hieman ja huomasin että peli sallii huomattavasti sujuvampaa kiekkoilua kuin aiempi versio. Enhän minä nyt mitään hurjia muutoksia odottanutkaan, mutta silti tämä maistuu liikaa ESPN NHL Hockeylta samoine selostuksineen ja valikkomusiikkeineen (jotka tosin saa vaihdettua). Pitää ehkä antaa pelille enemmän aikaa.

Pakko vielä lisätä, aloituksissa esiintyvä tahmaaminen ärsyttää sitä enemmän mitä enemmän peliä pelaa. Mistä ihmeestä moinen mahtaa edes johtua, ruudussa toki on avuton "apukamera", mutta tahmaaminen alkaa vasta kun kiekko tipahtaa jäähän, ja onneksi loppuukin nopeasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
Mutta missä ovat Gambler ja CHAOS ja loputon Sega Sports-hypetys? :D :mad:
Luulisin, että he ovat pelaamassa maailman parasta jääkiekkopeliä. Mullakin on nyt tässä parin minuutin tauko ennenkun uppoudun jälleen mahtavan virtuaalihokin pariin .
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

The_trooper sanoi:
Luulisin, että he ovat pelaamassa maailman parasta jääkiekkopeliä. Mullakin on nyt tässä parin minuutin tauko ennenkun uppoudun jälleen mahtavan virtuaalihokin pariin .

Hyvä pelihän toi on,mutta niin on myös NHL 2005.Ja NHL2K5 ei ole lätkäpelien PES.
 
Ylös Bottom