Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ettet vaan itse sattuisi olemaan EA:n palkkaama proovoilija? En yllättyisikään jos EA moiseen tempaukseen lähtisikinkäkikotka sanoi:Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
Hahhah, jos on tosissaan sanotuua niin sai ainakin viikon naurut.käkikotka sanoi:Ite oon senverran kyyninen tapaus,että epäilen teistä osan olevan Segan suomalaisia koekaniineja,joille maksetaa siitä että kehuvat tätä 2K-sarjaa loistavaksi ja EA:n täydeksi paskaksi.
käkikotka sanoi:Aika uskomatonta et kotijoukkueella pelasin ja tein maalin,nii pari taputusta kuulu.
En nyt tiedä,rannari yläkulmaan vastustajan alueen puolelta.Captain Cook sanoi:Ei ollut varmaan sit kovin hieno maali![]()
Sitä että sait tehtyä maaleja?käkikotka sanoi:Koin jatkuvia tappioita noissa exhibition-matseissa.Tasona All-Star.Sitten koitin vanhaa kikkaa eli suoraan syötöstä ja heti napsahti voitto tilille.Melkein kaikki maalit one-timereita,mitäköhä tästä pitäs päätellä?
JuRka sanoi:Sitä että sait tehtyä maaleja?![]()
Laita kuules vaikka pass blocking ja pass interceptions cpu:lla täysille niin sitten pitäisi vinkuminen loppua.
GROGtheNailerin asetuksilla saan tehtyä kivan erilaisia maaleja ja ne one-timer maalitkin tuntuvat ansaituilta pitkän kiekon leipomisen jälkeen tehdyn nerokkaan syötön ansiosta. Mikäs tässä nauttiessa.![]()
Luulisin, että he ovat pelaamassa maailman parasta jääkiekkopeliä. Mullakin on nyt tässä parin minuutin tauko ennenkun uppoudun jälleen mahtavan virtuaalihokin pariin .käkikotka sanoi:Mutta missä ovat Gambler ja CHAOS ja loputon Sega Sports-hypetys?![]()
![]()
The_trooper sanoi:Luulisin, että he ovat pelaamassa maailman parasta jääkiekkopeliä. Mullakin on nyt tässä parin minuutin tauko ennenkun uppoudun jälleen mahtavan virtuaalihokin pariin .