Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey 2k5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Huhhuh. Tuli katsottua gamespotista noita peliin liittyviä videoita ja täytyy sanoa, että HIMOT peliä kohtaan kasvoivat entisestään. Skauttaussysteemi näyttää pesevän EA:n vastaavan 9-0 . Ja muutenkin franchise on luultavasti miljoonia kertoja addiktoivampi kuin EA:n räkäinen dynasty, jossa ei näe edes koko liigan pistepörssiä jne..
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Tuomas sanoi:
Kysyin Bishiltä eilen onko peliin tulossa korjauksia/päivityksiä ja hän vastasi näin:

"The game was finished a long time ago, and it's the same as the NTSC version, so no fixes. We did include the roster update in the PS2 version I believe. I can't remember if it made it into Xbox or not. "

Mikäs helvetti peliä sitten pidättelee aina sinne asti kunnes 2k6 julkaistaan jo amerikassa? (melkein) :mad: :mad: Ei mitään järkeä.

No just. Sentään rosterit sai päivitettyä. Ehkä. Jännää, että nettipeli saadaan kyllä viilattua pois mutta bugeja ei. Ja on se kumma kun kestää puoli vuotta saada peli euroformaattiin...
Perjantaina sentään piiitkä odotus päättyy.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

NIin Perjantaina odotus päättyy, ellei julkaisu yllättäen taas siirry jollain kuukaudella. Sormet ristissä, ettei näin käy.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jos se peli löytyy puoleenhintaan (halvalla) niin kyllä itse ehkä ainoan harkita pelinostoa. Hyvää palautetta olen vain saanut pelisarjasta.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jankki sanoi:
Jos se peli löytyy puoleenhintaan (halvalla) niin kyllä itse ehkä ainoan harkita pelinostoa. Hyvää palautetta olen vain saanut pelisarjasta.

Palaute sokaisi minut täysin 2K3:sen kohdalla ja silmät pyörien ostin sen.Kyllästyin aika nopeesti ja 2K4 oli jo pettymys.Mutta nyt kuulostaa jo paremmalta tää 2K5....
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Masentaa huhut siitä, että peli jäätyy franchisessa jos on tietokonetreidit ja injuryt päällä. Onko kenelläkään varmistusta asiasta?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

vatafak sanoi:
Masentaa huhut siitä, että peli jäätyy franchisessa jos on tietokonetreidit ja injuryt päällä. Onko kenelläkään varmistusta asiasta?

Näin on ainakin jenkkiversiossa (xbox). Injuryslider pitää olla riittävän alhaalla, itse taisin asettaa sen kahteen, mikä on ihan ok, loukkaantumisia tapahtuu riittävästi. Tärkeää on kuitenkin käydä tarkistamassa muiden joukkueiden kokoonpanoista, että ne ovat kohdallaan ja tarvittaessa käydä muuttamassa ketjut kohdalleen. Niitä ei pysty asettamaan mieleisekseen, mutta kone laittaa vastustajalle "parhaat" mahdolliset kokoonpanot. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin tehdä useita franchise savetuksia. Olen pelannut vissiin 7 kautta ja 4-5 kertaa on tiltannut, mutta ei se franchisea ole pilaamaan päässyt.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Huh. Pelastus. Jotkuthan espnhockey.net foorumilla itkivät, että peli jäätyy aina Tammikuun kohdalla, eikä pysty seiveistä huolimatta jatkamaan. Mutta 4-5 tilttausta 7 kaudessa tuskin kovin masentavaa on etenkin kun on muistanut välillä naputella savea :)

Himokas odotus jatkukoon siis.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

toptronicsin kotisivuilla tulevien julkaisujen listalta on hävinnyt espn:n kaikki urheilupelit(mukaanlukien nhl 2k5), jotka piti julkaista 28.1. Pikkasen säikähin, että taasko se julkasu siirtyy, mutta onneksi löysin ne pelit jo julkaistujen pelien listalta! Onkohan kellään tietoa löytyykö se jo kaupoista? :confused:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

vatafak sanoi:
No tuolla toptronicsissahan lukee myöskin, että julkaisupäivä on 28.1.2005

Totta, mutta julkaisulistalta on siirretty julkaistujen listalle vain espn:n urheilupelit. Sinne jäi vielä kymmenkunta muuta peliä. Ei olisi ensimmäinen kerta kun peli julkaistaan ennen julkaisupäivää, joskin tämän pelin kohdalla se tuskin on mahdollista.. :)
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Ei ne IIEI lätkät oo niin hirveän hyviä, joten ei ainakaan surkeampi voi olla?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

gbz900 sanoi:
Näin on ainakin jenkkiversiossa (xbox). Injuryslider pitää olla riittävän alhaalla, itse taisin asettaa sen kahteen, mikä on ihan ok, loukkaantumisia tapahtuu riittävästi. Tärkeää on kuitenkin käydä tarkistamassa muiden joukkueiden kokoonpanoista, että ne ovat kohdallaan ja tarvittaessa käydä muuttamassa ketjut kohdalleen. Niitä ei pysty asettamaan mieleisekseen, mutta kone laittaa vastustajalle "parhaat" mahdolliset kokoonpanot. Kaikkein tärkeintä on kuitenkin tehdä useita franchise savetuksia. Olen pelannut vissiin 7 kautta ja 4-5 kertaa on tiltannut, mutta ei se franchisea ole pilaamaan päässyt.

Kerropas muuten sopiiko tätä peliä odottaa?2K3 ja ESPN 2K4 oli pettymyksiä.En tiedä miksi,mutta EA:n NHL 2004 oli parempi!Ja kelpaaha toi EA:n tämänvuodenkinen painos hyvin.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
Kerropas muuten sopiiko tätä peliä odottaa?2K3 ja ESPN 2K4 oli pettymyksiä.En tiedä miksi,mutta EA:n NHL 2004 oli parempi!Ja kelpaaha toi EA:n tämänvuodenkinen painos hyvin.
Minäpä kerron sen verran, että jos todellakin pidät enemmän EA:n arcade lätkinnästä kuin NHL 2k sarajasta joka vastaa eniten oikeata lätkää niin sinulle suosittelen sitten pysymistä tuossa EA:n leikkimielisessä sarjassa. Itse seuraan jääkiekkoa aktiivisesti jotenka minä valitsen hyllystä sen kaikista realistisimman vaihtoehdon eli ESPN NHL 2k5:sen.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Jep EA:n NHL 2005 on vielä useita valovuosia kaueampana realismista mitä esim 2004 oli. 2004 oli kevyesti 2000 -luvun paras EA lätkä.

Mutta kohta onneksi k5 pelastaa kaikin puolin ei-pelatun NHL kauden.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

käkikotka sanoi:
Kerropas muuten sopiiko tätä peliä odottaa?2K3 ja ESPN 2K4 oli pettymyksiä.En tiedä miksi,mutta EA:n NHL 2004 oli parempi!Ja kelpaaha toi EA:n tämänvuodenkinen painos hyvin.

Olen pelannut EA:n lätkää vuodesta -95, 2k3:sta pelasin ja nyt 2k5:sta. Viime kausi meni NHL2004:n parissa. NHL2005:ssa se taklauksien määrä ja voima on minimisäädöilläkin aivan mautonta ja epärealistista. 2k5:n minulle tärkeitä juttuja ovat pelin ja pelaajien muokattavuus, erityisesti create a player, mitä EA ei tänä vuonna tarjonnut. 2k5 vain tuntuu oikeilla säädöillä aidommalta lätkältä. SM liigaa en ole lätkäpeliltä kaivannut. Jollen olisi saanut syksyllä jenkkiversiota 2k5:sta, niin pelaisin varmasti NHL 2005:sta.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Onko kenelläkään tietoa voisko sitä jäätymisbugia ohittaa siirtämällä ennen franchisen aloittamista signaamalla esim 3-5 vapaata agenttia (jotain paskoja reserviin) joka tiimiin?? Ja sitten muistaa ennen matseja autofillata ketjut.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

vatafak sanoi:
Onko kenelläkään tietoa voisko sitä jäätymisbugia ohittaa siirtämällä ennen franchisen aloittamista signaamalla esim 3-5 vapaata agenttia (jotain paskoja reserviin) joka tiimiin?? Ja sitten muistaa ennen matseja autofillata ketjut.

Ei auta. Kokoonpanoissa on paljon äijiä ainakin heti ensimmäisen kauden jälkeen. Loukkaantumisista johtuen kone saattaa laittaa hyökkääjiksi tai pakeiksi yhden äijän liikaa tai sitten jättää ketjut vajaaksi. Enimmäkseen kone osaa hoitaa ketjut kuntoon, mutta jostain syystä se ei siihen aina pysty.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Tavallaan taklauspeli on kyllä syönyt pahasti EA:n NHL 2005:sta.Ite kyllä tykkäisin pelata SM-liigaa franchisemaisesti kaudesta toiseen,tosin sehän onnistuu manageripelissä Eastside Hockey Manager.
Ostan lähes 100% varmasti tämän ESPN 2K5:sen ja toivon parasta.30uron hinta ei ole paha.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

päivä lähestyy pikkuhiljaa :)
voisko olla mahdollista, että ennakkovaraajille tulee jo huomenna postista lappua, näin kävi ainekin GTA:SA:n kanssa, toivon että myös 2k5:n kanssa.
Varailin tuolta konsolinetist.
 
Ylös Bottom