Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey 2k5

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MikkoT
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Sibel sanoi:
päivä lähestyy pikkuhiljaa :)
voisko olla mahdollista, että ennakkovaraajille tulee jo huomenna postista lappua, näin kävi ainekin GTA:SA:n kanssa, toivon että myös 2k5:n kanssa.
Varailin tuolta konsolinetist.

Itse ennakkotilasin tuon pelin Playeronesta aikoinaan, ja tänään tuli ilmoitus sähköpostiin (siinä kahentoista maissa), että paketti on laitettu tulemaan. Eli hyvällä tuurilla pääsen siihen jo käsiksi huomenna (kun se kirjeenä tulee), toivottavasti näin. Ei jaksaisi millään odottaa. :rolleyes:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Anzi23 sanoi:
Itse ennakkotilasin tuon pelin Playeronesta aikoinaan, ja tänään tuli ilmoitus sähköpostiin (siinä kahentoista maissa), että paketti on laitettu tulemaan. Eli hyvällä tuurilla pääsen siihen jo käsiksi huomenna (kun se kirjeenä tulee), toivottavasti näin. Ei jaksaisi millään odottaa. :rolleyes:

Juu, samoin tuli mullekkin gamelifeltä ilmoitus eilen, n. klo 12. Toivottavasti tänään pääsee jo kokeilemaan, niin voi samalla poistaa tuon nhl2005:n kovalevyltä
:)
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

kyl himoiten odotan jo, toivottavasti tänää jo tulis lappua postista.
nyt viime hetken innoissani katsellut vain noita videoita.

mm. Ben Bishopin 45:n minuutin esittely jne :)
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

kuulin huhuu et ennakkotilaajat ois saanu pelit jo tänään! onko kellään tietoo onko jotkut kaupat jo laittaneet myyntiin pelej?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Itsehän soitin jyväskylän pelikeskukseen ja siellä kuulemma peliä löytyy jo :) Täytyypä tästä rientää ostoksille paniikissa.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Tänään kävin ostamassa minäkin pelin.
Pari matsia nyt pelannut ja hyvältä tuntuu tällä hetkellä!
Ensimmäinen matsi Suomi - Saksa amateur-tasolla ja perus-slidereillä, 3-0 ensimmäisen erän jälkeen ja lopetin pelin.
Nostin tason Pro:lle ja toinen peli Montreal - St. Louis, 1-0 jatkoajan jälkeen, nyt rupesi taas huolestuttamaan.
Tässä vaiheessa käännyin kuitenkin ESPNHockey.netin forumien puoleen ja hain GROGtheNailerin uusimmat All-Star sliderit, nostin hieman speed burstia ja aloitin matsin Philadelphia - Carolina.
Ensimmäisessä erässä teen Phillyllä yhden maalin, toisessa erässä kone tekee komean tasoitusmaalin. Seuraavaa maalia odotetaankin sitten kolmanteen erään ja taululle lävähtääkin ensiksi 2-1, jonka jälkeen 3-1. Mutta kone iskeekin kavennuksen heti seuraavasta hyökkäyksestä ja vaientaa kotihallin, 3-2. Puolustus pitää Carolinan loppupyörityksen ja voitan 3-2. Hieno peli.

Suosittelen todellakin kaikkia, ketkä ovat 2k-lätkäpelejä ennenkin pelanneet, hakemaan nuo grogin sliderit, hieman hidastempoista, mutta todella hyvää peliä.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Mua kyllä suoraan sanottuna v*tuttaa kaikki noi sliderit. On ihan loputon tie, kun niiden kanssa alkaa pelleilee ja pakkohan se vaan on, kun pelistä ei ole osattu tehdä muuten hyvää. Oon aina digannut pelata kaikkia urheilupelejä vaikeimmilla tasoilla, mutta nyt se ei ole mahdollista, pakko tehdä jotain "keinotekoisia" helpotuksia, että tulis maaleja. Ihan loputon tie tosiaan pelleillä niiden slidereiden kanssa, kun sit jos voittaa niin tulee mieleen että laitoinko pelin vähän liian helpoksi ja pitäiskö sitä vaikeuttaa jne....
Nyt kyllä pitää sanoa etten ole pelannut vielä 2k5:sta. Onneks Pessissä ei ole mitään slidereita ja pelin vaikeustaso on ihan suhteellisen hyvin kohdillaan.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Captain Cook sanoi:
Mua kyllä suoraan sanottuna v*tuttaa kaikki noi sliderit. On ihan loputon tie, kun niiden kanssa alkaa pelleilee ja pakkohan se vaan on, kun pelistä ei ole osattu tehdä muuten hyvää.
No mua ottais paljon enemmän pannuun, jos ei niitä olisi. Loistavaa, että pelistä saa jokainen säädettyä juuri sellaisen kuin itse haluaa. Ja itse asiassa pelihän on loistava, eri asia on sitten se, mitä siltä haluaa. Maalejakin tulee, kun viitsii opetella niitä tekemään. Ota mallia jonkun toisen slidereista ja jos jokin osa-alue tuntuu huonolta, muuta sitä. Ei pitäis kauheesti haitata, kun niitä voi muokata milloin haluaa.

Captain Cook sanoi:
Nyt kyllä pitää sanoa etten ole pelannut vielä 2k5:sta.
Ehkä kannattais kuitenkin kokeilla ennenkuin arvostelee... :rolleyes:

Captain Cook sanoi:
Onneks Pessissä ei ole mitään slidereita ja pelin vaikeustaso on ihan suhteellisen hyvin kohdillaan.
Niin no, jos et ole jotain kokenut niin ei sitä niin paljoa osaa kaivatakaan... Voi juma miten mahtava PES olisikaan jos saisi säädettyä vaikka veskareita, tekoälyä, pallon fysiikkaa, tuomioita tai vaikka puskemisen/vapareiden vaikeutta...
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Cavalera sanoi:
No mua ottais paljon enemmän pannuun, jos ei niitä olisi. Loistavaa, että pelistä saa jokainen säädettyä juuri sellaisen kuin itse haluaa. Ja itse asiassa pelihän on loistava, eri asia on sitten se, mitä siltä haluaa. Maalejakin tulee, kun viitsii opetella niitä tekemään. Ota mallia jonkun toisen slidereista ja jos jokin osa-alue tuntuu huonolta, muuta sitä. Ei pitäis kauheesti haitata, kun niitä voi muokata milloin haluaa.


Ehkä kannattais kuitenkin kokeilla ennenkuin arvostelee... :rolleyes:


Niin no, jos et ole jotain kokenut niin ei sitä niin paljoa osaa kaivatakaan... Voi juma miten mahtava PES olisikaan jos saisi säädettyä vaikka veskareita, tekoälyä, pallon fysiikkaa, tuomioita tai vaikka puskemisen/vapareiden vaikeutta...

Siis niinkuin sanoin tai kirjoitin, että loputon tie noiden slidereiden viilailu. Jos voitan jonkun pelin helposti, niin en tiedä johtuuko omasta hyvyydestäni vai liian helpoista slidereista. Kyllä pelit pitäis tehdä samanien hyviksi eikä tollaisiksi, että kun tuhat kertaa säätää niin saattaa löytää hyvän pelituntuman. Ihan hanukasta! Ja vielä toisen kerran, että onneks pessissä ei ole slidereita. Mitäs säätäisit pessissä paremmaksi? Kyllä siinä pelissä on kaikki kohdillaan...
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Asia on nyt niin, että pessissä on asiat just oikeassa suhteessa oikeaan jalkapalloon, ei sitä tarvitse viilailla.

Slidereiden ongelma on se, että jos voitan koneen niin se johtuu siitä, että oon säätänyt pelin liian helpoksi ja taas jos häviän niin on säätänyt pelin liian vaikeaksi. En mä halua päättää kuinka vaikea peli on, vaan haluan voittaa koneen vaikeimmalla tasolla. Ongelma onkin se, että tässä pelissä se ei ole mahdollista, kun jos säädän pelin vaikeimmalla tasolle slidereiden avulla niin se ei muistuta enään jääkoronaa millään tavalla. Eli koskaan en voi oikeastaan tuntea itseäni voittajaksi, jos voitan Stanley cupin niin se johtuu periaatteessa vain siitä, että oon säätänyt pelin liian helpoksi. Pessissä jos voitan koneen vaikeimmalla tasolla niin oon konetta parempi ja voin olla tyytyväinen :D

Eli siis sliderit on syvältä persauksesta :mad:
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Captain Cook sanoi:
Siis niinkuin sanoin tai kirjoitin, että loputon tie noiden slidereiden viilailu. Jos voitan jonkun pelin helposti, niin en tiedä johtuuko omasta hyvyydestäni vai liian helpoista slidereista. Kyllä pelit pitäis tehdä samanien hyviksi eikä tollaisiksi, että kun tuhat kertaa säätää niin saattaa löytää hyvän pelituntuman. Ihan hanukasta! Ja vielä toisen kerran, että onneks pessissä ei ole slidereita. Mitäs säätäisit pessissä paremmaksi? Kyllä siinä pelissä on kaikki kohdillaan...
Vähän offtopiikkia vielä: PESsissä säätäisin esim:
-koneen puolustuksen nopeutta ( joku Stamin kaltainen puujalka juoksee Owenin tai Ronaldon kiinni ainakin korkeammilla vaikeustasoilla)
-veskareita (saakelin liimanäpit)
-puskuja (nelosessa on kulmista todella vaikea tehdä maaleja, kolmosessa oli taas liian helppoa)
-Vetojen tarkkuutta (huippuhyökkääjät ei oikeesti vedä joka toinen kerta maalin yli/ohi kahdesta metristä, vaikka olisivat kuinka kylminä)
-Turboa (aikaa, nopeutta, palautumista)
...jne...

Niin ja ESPN hokiin palatakseni: pelihän on valmiiksi hyvä. Siitä voi tehdä parhaan (mieluisan) juuri slidereilla. Omat taidot / slidereiden tuoman helpotuksen kyllä huomaa kun pelaa muutaman pelin. Jos Columbuksella voittaa joka kerta Detroitin 6-0, voipi olla aika nostaa vaikeustasoa, säätää slidereita koneen eduksi...
Se on vaan on niin, että se, mikä susta olisi hyvää voi jonkun toisen mielestä olla surkeaa. Sliderit ovat tulleet kiekkopeleihin jäädäkseen, hyvä niin. Kunpa vielä futiksiinkin tulisi, voisi FIFAkin olla tuolloin varteenotettava vaihtoehto.

Avataan muuten slider -keskustelulle oma ketjunsa, kunhan ehditään totutella peliin pari päivää, jookos.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Vielä pieni kommentointi. Toi viesti minkä kirjoitin samaan aikaan kuin sinä niin siinä tulee slidereiden ongelma esiin. Eli se voitto fiilis lähtee slidereiden mukana. Toki huonosti tehdyssä pelissä sliderit on hyvä olla, mutta jos pelataan jonkun urheilulajin "simulaatiota", niin siinä pelin pitää olla niin hyvä ja realistinen ettei sitä tarvitse itse säätää.

Ja lyhyesti pessistä, niin harjoittelulla jokianen noista sun asioista suunnilleen poistuu.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Rahan takiahan nuo sliderit ovat mukana, ainakin ESPN NHL Hockey oli varteenotettava vaihtoehto arcadekiekonkin ystäville, kun pelistä sai säädettyä vaikka millaista väkivaltakiekkoa halutessaan. Myyntiluvuissahan EA:n lätkä pesee ESPN-sarjalla lattiaa.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Captain Cook sanoi:
Ja lyhyesti pessistä, niin harjoittelulla jokianen noista sun asioista suunnilleen poistuu.
No jaa, kokemusta on ko. pelisarjasta alusta alkaen ja vaikka itse sanonkin niin aika hyvä pelissä olen. Silti nuo jutut ärsyttää. Noh, antaa olla, ei väännetä offtopikkia enempää...

Nyt on 2K5:sta jo jonkin verran takana ja täytyy sanoa, että jumalaisen hyvä peli. Paljon parempi kuin viimevuotinen. Kone ei saa enää erikoistilanteissa etua, kontrollit monipuolisempia ja muutenkin tasapainoisempi. Jatketaan myöhemmin.
Ja eikun pelaamaan lisää.
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Itse tuossa eilen tosiaan sain kans tuon pelin (Xboxille). Ensimmäiset pelit meni hyviä slidereita etsiskellessä, ja nyt vihdoin tuntuisi löytyneen itsellekin melko hyvät sliderit. Ainoa mikä kaivelee on oikeastaan pelinopeus, sillä jos sitä hidastaa, tunnostaa ettei tekoäly osaa pelata niin hyvin. Kun sitä taas nopeuttaa hieman, tulee välillä mietittyä että onko tämä nyt liian nopea.

Tällä hetkellä käytössä taitaa olla nelostaso (siis pelinopeudessa), ja asetukset muokkasin 74'sin ja GROGtheNailerin tekemien pohjalta. Jos oikein muistan, viime otteluiden tulokset All-Star tasolla taitavat olla tyyliin: 3-2 tappio jatkoajalla, 1-5 voitto, 7-3 tappio, 0-7 tappio (kyllä! totta se on, nämä pari viimeksi mainittua peliä meni ihan päin persettä), 2-4 tappio. Ja tosiaan nuissa 7:n maalin tappioissa mulla taisi olla tietokoneen hyökkäystaito melko maksimissa. ;)

Kuitenkin hyvältä vaikuttaa, ja pitää kai sitä taas kotiin päästyä vähän vääntää. Maalejakin näyttäisi vihdoinkin saavan niinku pitääkin (kannattaa itelle pistää vähän parempi molari, ku tietokoneelle), ja mukavasti vedot saattaa pompata torjunnasta, tai vaikka pelaajien mailoista, katsomoon. Muuten, miten nuo loukkaantumiset kannattaisi pistää? Montas klikkausta oikealle?
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Onko peli myynnissä jo Stadin kaupoissa?Akateeminen,Anttila,Dose,Cittarit ja Prisma?...
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

Hienoa!Kaipa ton vois hakee kerta maksaakin vaan 30uroo.En kyllä odottele mitään superpeliä siitä...
 
Vastaus: ESPN NHL Hockey 2k5

itse sain pelin torstaina tämä oli ensinmäinen segan lätkä peli minkä olen ostanut.
Edelliset lätkä pelit ovat olleet EA Sportsin ( pc 97-2002 ja ps2 03-04) ja onhan se niin että NHL 2K5 hakkaa 100 nolla EA:n ;)
 
Ylös Bottom