Jäitä hattuun ESPN: odottajat!
En tiedä minkätasonen pelaaja on Katkoajan käyttäjä lece,mutta hän oli pettynyt ESPN:ään.Tässä seuraavaa
ettymyksiä molemmat
Nimittäin Espn Nhl Hockey ja Ea:n Nhl 2004. ENH:ta on nyt viikko tullut pelailtua ja täytyy valitettavasti todeta, että pelistä puuttuu se jokin. Ja se jokin on omalla kohdallani sopiva vaikeustaso. Millä tasolla ja minkälaisilla slidereillä m16w pelaat? Itse kun pelaan prolla, niin tekoäly ei saa maaleja niin mistään, ei edes vaikka olen laittanut kaikki tietokoneen sliderit täysille ja omat nolliin. Omalla veskalla pítää syöttää tyhjiin ennenkuin verkko heiluu. Olen jopa editoinut omat maalivahtini niin, että heidän overall on jossain 50 tietämissä, mutta tuolla ei tunnu olevan mitään vaikutusta päästettyihin maaleihin. Nollapelejä tulee jatkuvasti. Muutoinkin pro-tason AI on liian helppo, mutta pakko pelata sillä , koska All-Starilla on käytännössä katsoen mahdotonta saada maaleja. AS:lläkin olen koittanut säätää slidereitä, mutta maaleja ei vaan millään tule. Ei lämäreillä, ei ranteilla, ei läpiajoista, ei mistään. Missä on se great variety of goals, jota pelin tekijät lupailivat? Ehkä prolla ja alemmilla tasoilla tosiaan tulee erilaisia maaleja, mutta niillä vaikeusasteilla pelissä ei ole haastetta. Supermaalivahtien piti olla historiaa, mutta todellisuudessa näin ei ole. All-Starilla veskat vaan liukuvat vedon eteen kuin aavistaen aina mihin kulmaan pelaaja tähtää. Ja sitten olisi vielä Hall of Fame- taso, ihmettelen, jos tuolla joku on joskus maalin saanut aikaiseksi. Eivätköhän pelintekijät ole testanneet peliä ollenkaan vaikeammilla tasoilla?
Ettei mene pelkäksi haukkumiseksi, niin kehutaankin vähän. Peli on ylivoimaisesti parhaimman näköinen/kuuloinen lätkäpeli ever. Yleisö elää peleissä mukana ja selostus on parasta mitä itse olen urheilupeleissä tavannut. Grafiikka on hienoa ja gameplay todella sulavaa. Thunderpuckin forumeilla kritiikkiä saaneet kameran zoomin ja laajakuvatuen puuttuminen häiritsevät itseänikin hieman, mutta ne olisin vielä valmis antamaan anteeksi jos saisin sopivan vaikeustason. Loistava peli, mutta itselläni yksinpelinä täysin käyttökelvoton. Todellakin ottaa päähän, että näin mahtavan pelin pilaa näin naurettava asia..
Sitten vielä Ea:n viritelmästä. Olen tuota nyt pari peliä tietokoneella pelannut ja olen pettynyt. Pettynyt sen takia, että demo lupasi parempaa. Samanlaista arcadea kuin edeltäjänsä, ei tunnu EHN:n jälkeen lätkältä ollenkaan. Pelaajat kulkevat kuin kiskoilla, ja lämärin virittäminen kestää edelleen kymmenen sekuntia. En suosittele kenellekään.
No parempi ainakin,kun EA:n lätkä,josse nyt lohduttaa.Mutta niinhän sen pitikin olla!