Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Karri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Minä ainakin käytän kamera zoomia 2k3ssa. :(

Niin minäkin ja nimenomaan niinpäin, että kamera on niin kaukana kuin mahdollista. ENH:n kanssa voi tulla ongelmia jos ei kameraa saa yhtä kauas kuin 2k3:ssa. Kyllähän tuohon varmaan tottuu, mutta silti...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jeff
Minä ainakin käytän kamera zoomia 2k3ssa. :(

No niinpä tein minäkin, mutta ilmeisesti tuo ei nyt juurikaan pelattavuuteen vaikuta.

Zoomin puuttuminen häiritsee ilmeisesti lähinnä niitä, joilla on laajakuva-TV. NHL 2k3:ssa zoom kauimmaisessa asennossa pystyi näkemään koko kentän leveydeltä, ja nyt kun laajakuvatukikin puuttuu niin eipä enää onnistu.
 
Mä olen puolestanut zoomannut yhden klikkauksen lähemmäs, ylivoimalla mukavempi pelata.

Asiasta toiseen, "Head" lupaili Thunderpuckin foorumeilla puhuvansa isoille herroille patchin julkaisemisesta (ilmeisesti Xboxille), lähinnä online bugien korjaamiseksi. Ei tietoa julkaistaisiinko tämä patch Liven kautta vai erillisenä levynä. Head kyllä puhui ilmaisesta.
 
Mä olen zoomannut myös kameraa hieman lähemmäksi ja voin sanoa että siihen todellakin tottuu. Aika hyvinhän tuo kamera espn:ssä likkuu,jotta syöttöpaikat näkee ihan hyvin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
ÄÄÄK! Play.comissa oli julkaisupäiväksi laitettu 10.10. Eihän nuo läheskään aina pidä paikkaansa, mutta toivossa on hyvä elää. Hinta vaan oli tökerö 34,99£, joten tullin myötä hinta noussee 60 euroon. Joutunee ostamaan Suomi-version (ties vaikka olisi lokalisoitu, niinkuin lupasivat joskus).

Ai perkule, luottomesta Play:kin pistänyt pirullisen hintalapun ESPN NHL Hockey:n päälle. Viisi puntaa jos höyläisivät hinnasta pois, niin tilaus lähtisi heti vetämään.
 
Jep. Taas se hemmetinmoinen ruljanssi alkaa. Ilmoitetaan useita erilaisia julkaisupäivämääriä ja sitten kun alkaa olla H-hetki vaihdetaan julkaisupäivää. Sitten kun "virallinen" julkaisupäivä koittaa, saakin lukea, kuinka sejase myymälä julkaisi pelin jo kolme päivää etuajassa...:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Playstation.fi julkaisutietojen mukaan peli ilmestyy 29.10.
Saamari, menee inhottavasti PES3:n päälle julkaisu. Noh, kyllä kai ne molemmat pitää kumminkin ostaa...
 
31.lokuuta

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarlaxle
Onko joku suomalainen nettipelikauppa ilmoittanu julkasupäivää? Ei ainakaan mulle oo osunu silmään.

Ainakin Segan Suomen-edustajan julkaisulistan mukaan:

31.10

http://www.panvision.com/o.o.i.s/451
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan *UsT*
Playerone tiedottaa ainakin, että 31.11 tulisi vasta Pes3 :eek:


Tommosta päivämäärää ei ainakaan mun kalenterista löydy, taitaa olla tullut tossa PlayerOnelle pieni typo.
 
Huomaa, että Sega Sportsin pelit kiinnostavat. Konsolifinissä vaikuttaisi olevan tällä hetkellä 9 (PS2fin) + 1 (Xboxfin) = 10 Segan urheilupelejä koskevaa aihetta. :D
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gambler
Huomaa, että Sega Sportsin pelit kiinnostavat. Konsolifinissä vaikuttaisi olevan tällä hetkellä 9 (PS2fin) + 1 (Xboxfin) = 10 Segan urheilupelejä koskevaa aihetta. :D
... joista suurin osa (7?) oli Segan NHL -sarjasta. Kai niitä nyt kerran on, kun pitää jokaisesta asiasta tehdä oma aihe (franchise, toive, ym, ym ketjut).
 
Menee vähän offtopiciks, mutta enivei.

Näyttäis olevan kunnon välikohtaus Thunderpuckin foorumilla, tulee ihan mieleen politiikka ja selkäänpuukotukset.

Lyhyesti: WAZ (thunderpuckin arvostetuin ja asiallisin moderattori IMO) saanu bannit varsin epämääräisestä syystä. Melkoinen sekamelska ja lähes mellakka ollut ja on edelleen käynnissä.

WAZ kertoo oman kantansa asiasta täällä
 
Jäitä hattuun ESPN: odottajat!

En tiedä minkätasonen pelaaja on Katkoajan käyttäjä lece,mutta hän oli pettynyt ESPN:ään.Tässä seuraavaa:Pettymyksiä molemmat
Nimittäin Espn Nhl Hockey ja Ea:n Nhl 2004. ENH:ta on nyt viikko tullut pelailtua ja täytyy valitettavasti todeta, että pelistä puuttuu se jokin. Ja se jokin on omalla kohdallani sopiva vaikeustaso. Millä tasolla ja minkälaisilla slidereillä m16w pelaat? Itse kun pelaan prolla, niin tekoäly ei saa maaleja niin mistään, ei edes vaikka olen laittanut kaikki tietokoneen sliderit täysille ja omat nolliin. Omalla veskalla pítää syöttää tyhjiin ennenkuin verkko heiluu. Olen jopa editoinut omat maalivahtini niin, että heidän overall on jossain 50 tietämissä, mutta tuolla ei tunnu olevan mitään vaikutusta päästettyihin maaleihin. Nollapelejä tulee jatkuvasti. Muutoinkin pro-tason AI on liian helppo, mutta pakko pelata sillä , koska All-Starilla on käytännössä katsoen mahdotonta saada maaleja. AS:lläkin olen koittanut säätää slidereitä, mutta maaleja ei vaan millään tule. Ei lämäreillä, ei ranteilla, ei läpiajoista, ei mistään. Missä on se great variety of goals, jota pelin tekijät lupailivat? Ehkä prolla ja alemmilla tasoilla tosiaan tulee erilaisia maaleja, mutta niillä vaikeusasteilla pelissä ei ole haastetta. Supermaalivahtien piti olla historiaa, mutta todellisuudessa näin ei ole. All-Starilla veskat vaan liukuvat vedon eteen kuin aavistaen aina mihin kulmaan pelaaja tähtää. Ja sitten olisi vielä Hall of Fame- taso, ihmettelen, jos tuolla joku on joskus maalin saanut aikaiseksi. Eivätköhän pelintekijät ole testanneet peliä ollenkaan vaikeammilla tasoilla?

Ettei mene pelkäksi haukkumiseksi, niin kehutaankin vähän. Peli on ylivoimaisesti parhaimman näköinen/kuuloinen lätkäpeli ever. Yleisö elää peleissä mukana ja selostus on parasta mitä itse olen urheilupeleissä tavannut. Grafiikka on hienoa ja gameplay todella sulavaa. Thunderpuckin forumeilla kritiikkiä saaneet kameran zoomin ja laajakuvatuen puuttuminen häiritsevät itseänikin hieman, mutta ne olisin vielä valmis antamaan anteeksi jos saisin sopivan vaikeustason. Loistava peli, mutta itselläni yksinpelinä täysin käyttökelvoton. Todellakin ottaa päähän, että näin mahtavan pelin pilaa näin naurettava asia..

Sitten vielä Ea:n viritelmästä. Olen tuota nyt pari peliä tietokoneella pelannut ja olen pettynyt. Pettynyt sen takia, että demo lupasi parempaa. Samanlaista arcadea kuin edeltäjänsä, ei tunnu EHN:n jälkeen lätkältä ollenkaan. Pelaajat kulkevat kuin kiskoilla, ja lämärin virittäminen kestää edelleen kymmenen sekuntia. En suosittele kenellekään.


No parempi ainakin,kun EA:n lätkä,josse nyt lohduttaa.Mutta niinhän sen pitikin olla!
 
Re: Jäitä hattuun ESPN: odottajat!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
Pelaajat kulkevat kuin kiskoilla, ja lämärin virittäminen kestää edelleen kymmenen sekuntia. En suosittele kenellekään.
Tuo on muuten faktaa! Kun Gamblerin kanssa testasimme nhl2004:ää Jokerit-Toronto-ottelun ekalla erätauolla, liikkuminen totta vie oli, kuin kiskoilla juna menisi. Ja lämärin virittäminen kestää edelleen pari sekuntia (NHL2K3:ssa vain mailan heilautus ja lämy).
 
Voi vittu sanon minä. Tätä hieman pelkäsinkin ja niihän se sitten meni. Laski kyllä odotusta aika paljon tuo teksti,mitä kirjoitetaan ESPN:stä. Nyt olis kiva kuulla,onkos Thunderpuckissa puhuttu tuosta maalien vähyydestä.Jos jollain on tietoa niin laittakaa please heti infoa. Tämä on kyllä väärin jos odotus on sittenkin aivan turhaa,koska kuka jaksaa pelata maailman hienoita lätkäpeliä jos verkko ei heilu koskaan tai okei kerran pelissä:(
 
Samaa valitusta taas tuosta maalien tekemisestä vaikka peli ei ole vielä edes ilmestynyt. Kuten 2k3kin maaleja kyllä varmasti tulee jos niitä vain osaa tehdä!
 
Ylös Bottom