Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tropic
ollaanko me saamattomia vai eikö tuossa pelissä ole sellaista turnausta mahdollista tehdä jossa olisi alkusarja sekä sitten vasta playoffit. niinku MM-kisat
eikä suoraa playoffit.?.?.?

Ei pysty. Ehkä ensi vuonna.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan LMR
No niin...sain pelin jo jouluna, mutta peli unohtui viikon pelailun jälkeen hyllyyn. Nyt kun on tässä taas tullut pelattua, niin täytyy sanoa että hyvä peli on. Mutta kuvittelenko minä vain, vai onko tosiaankin niin että n. franchisen puolivälissä vaikeustaso yhtäkkiä kiristyy? Aiemmin pelit olivat runsasmaalisia (keskimäärin pelit päättyivät ehkä 5-3 -voittoon), mutta yhtäkkiä pelit alkoivatkin päättyä 1-2 tappioihin!


Loukkaantumisia ei ole kamalasti tullut, mutta vaikuttaa siltä että mitä kovempi on pelaaja, sitä loukkaantumisalttiimpi tämä on! Itseni mukaan nimetty ja supertähdeksi säädetty pelaaja kun loukkaantuu lievästi noin joka viidennessä pelissä...

Et kuvittele. All-star tauon jälkeen tietokoneen taso nousee hieman sitä viimeistä playoff rutistusta varten.

Ja ne loukkaantumiset kantsii jättää pois tai aloittaa matsi uudestaan. Jos pelaajan toipuminen ylettyy yli runkosarjan lopun, niin sitä ei saa puettua uudelleen koska pudotuspeleissä ei ole kalenteria. Jos tietokoneen joukkueilla ei taas ole tarpeeksi terveitä pelaajia, et pääse edes pelaamaan matsia. :mad:
 
Jaahas. Pelasinpa n.65 ottelua Philadelphialla, kunnes peli ei enää kyennyt lataamaan tilannetta muistikortilta. Ei muuta kuin kausi alusta. :mad:
Sellaisen bugin huomannut (varmaan on paljon muitakin), että kun selailee loukkaantuneiden listaa, niin peli jumittuu. No tästä viisastuneena en ottanut uuteen kauteen loukkaantumisia. Menee kyllä vähän maku pelistä mutta minkäs teet. :eek:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan D.N.R
Menee kyllä vähän maku pelistä mutta minkäs teet. :eek:
Tiedän, että tästä varmaan moni hiiltyy:

Olet täysin oikeassa. Toki on jokaisen oma asia, tykkääkö vaiko eikö. Itselläni ovat "hihat palaneet" ja olen vetänyt "hernettä nenään" kun ei millään saa tuota CPU:n "huijaamista" pois. Täysin tasosta riippumatta CPU:lla on havaittavissa huijaus koko ajan: Pelaaja saa lähes kaikesta mahdollisesta jäähyn ja CPU ei juuri vahingossakaan. Kiekko pysyy CPU:n lavassa milteipä paremmin kuin magneetti jäälaapin ovessa. Ja taklaukset onnistuvat lähes poikkeuksetta, vaikkei CPU:n hyypiöllä olisi vauhtiakaan. Ja tämä kaikki, vaikka jäähymittari yhdellä pykälällä, CPU:n kiekonhallinnat (Puck Control ja Puck Retention) nollilla ja taklausmittari nollilla.
Huomaa tekijöiden ajatelleen koko ajan: "Ei tehä tota nii hyvi, jätetää sit ens vuotee sillee tietsä varaa. Sit kato ens vuonna meil o taas parempi versio ja sit kuiteski me ollaan parempii ku EA".
Mutta jälleen seuraavaa versiota odotellaan ja kattellaan, onko suunta kopioitu EA:lta vuosilta 1999-2003, vaiko pyritäänkö mahdollisimman hyvään lätkään VAI keskitytäänkö päihittämään kilpailija. Pahoin pelkään tuon viimeisen vaihtoehdon riittävän...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan D.N.R
Jaahas. Pelasinpa n.65 ottelua Philadelphialla, kunnes peli ei enää kyennyt lataamaan tilannetta muistikortilta. Ei muuta kuin kausi alusta. :mad:
Sellaisen bugin huomannut (varmaan on paljon muitakin), että kun selailee loukkaantuneiden listaa, niin peli jumittuu. No tästä viisastuneena en ottanut uuteen kauteen loukkaantumisia. Menee kyllä vähän maku pelistä mutta minkäs teet. :eek:

Ei toi mitään. Mä aloitin Avs-franchisen HOF-tasolla ilman luokkaantumisia (Xboxilla). All-star matsin jälkeen ne oli yhtäkkiä päällä. :confused: Kerran on kaatunut peli juuri mainitsemallasi tavalla mutta kesken pelin ei kertaakaan. Kai tää kompensoi sitä sitten...
 
Onko muilla ollut sellaisia ongelmia, että peli tilttaa.. Kun menee katsomaan kautta pelatessa injury reporttia ja selailee listaa noin 10 riviä alaspäin. Sit koko peli jumittaa siihen. Mulla tekee jokakerta saman tempun.

Ja muutenkin noi loukkaantumiset on ihan syvältä. Olen pelannut Coloradolla lähes yhden kauden.. Ja nyt pelailen Playoffeja ja mun ykköskentän sentterinä on riku hahl, kun kaikki starat on loukkaantuneena.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slick
Onko muilla ollut sellaisia ongelmia, että peli tilttaa.. Kun menee katsomaan kautta pelatessa injury reporttia ja selailee listaa noin 10 riviä alaspäin. Sit koko peli jumittaa siihen.
Tunnettu bugi kuulemma.
Itselläni ei kuitenkaan sitä esiinny, koska loukkaantumiset ovat pois päältä.
 
Ylös Bottom