Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
3. Loukkaantumiset. Vaikka franchise difficulty olisi nollassa, loukkaantuu vähintään 1 pelaaja joka pelissä, vaikka vain pariksi päiväksi, mutta koko kauden on joku sairastuvalla. Lisäksi muutaman pelin välein joku loukkaantuu vähintään 4 viikoksi.

No ei mulla ainakaan ole noin käynyt. Nyt on kyllä 2 miestä sairastuvalla mun Philadelphia-franchisessa (Vandermeer ja Johnsson), mutta mun mielestä on aika realistista, että kaikki miehet ei ole samaan aikaan terveenä. Kyllähän siellä oikeestikin loukkaantuu joku vähän väliä. Se on kyllä ärsyttävää, että jotain pieniä ruhjeita sattuu jollekkin lähes joka pelissä, mutta ne on vaan aina siinä scratched -tilassa ja aina ne on parantunu ennen seuraavaa peliä. Kyllähän siinä turhaa valikoissa kikkailua tulee...

Onhan se kyllä outoa ja turhauttavaa, että Franchise difficultyn ollessa nollilla, lokkaantumisia tulee noinkin paljon, mutta minkäs teet... Miksihän se injury slideri piti ottaa sieltä pois?
 
Noi loukkaantumiset ottaa todella päähän ku mun joukkueesta Forsberg on melkeen aina sairas ja se on mun joukkueen paras pelaaja.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarski003
Noi loukkaantumiset ottaa todella päähän ku mun joukkueesta Forsberg on melkeen aina sairas ja se on mun joukkueen paras pelaaja.
Ja missäköhän joukkueessa Forsberg ei olisi oikeasti paras - ei missään. Onhan se mies ollut jo tlläkin kaudella yli 20 peliä poissa. Realistisuutta?
 
Lähinnä sitä ajoin takaa tolla loukkaantumis-jutulla, että jos pelkästään franchisen minimivaikeudella ukkoja putoilee sairastuvalle kuin Jokereilla ikään, niin kuka edes haluaa pelata vaikeimmalla franchise difficultylla? Miksi injury-slideri piti poistaa?
Ja mihinköhän muuhun tuo FD vaikuttaa, ei ainakaan pelaajakauppoihin, koska ne eivät juuri koskaan pääty ainakaan pelaajan hyödyksi (eli samanarvoisia pelaaja harvoin saa suoraan vaihdettua, pitää melkein aina antaa väh 3. kierroksen drafti tai toinen pelaaja mukaan).

Nämä jutut kuntoon ja kamerazoomi takaisin niin peli paranee mukavasti.

Tulipa vielä mieleen muitakin parannuksia...
Räsynukkefysiikka lienee turha toive, sen verran taitaa vaatia konetehoa, että voidaan odottaa seuraavan sukupolven konsoleita.
Mutta: animaatioita lisää pelaajille, nyt ne toistavat itseään aika äkkiä (tosin lonkkataklaukset ovat kivoja). Lähinnä nyt laukaukset ja luistelu kuntoon (kukaan ei kuljeta kiekkoa koko ajan yhdellä kädellä).
Lisäksi kaipaisin lisää puolustustapoja, poke checkilla ukkoa ei voi ohjata, ja tästä tai heittäytymisestä palautuminen kestää useita sekunteja, eli et voi mennä nopeasti polville peittämään vetoa. Miksei nämä toiminnot voisi kestää vaikka niin kauan kuin pidät nappia pohjassa? Sitomista ja estämistä kaipaisi muutenkin kuin koukulla, siitä saa turhan iisisti jäähyn. Tietokone kyllä pystyy sitomaan ja heitäämään inhottavia pikkukoukkuja, mutta pelaaja ei. Epistä.

Edelleen haluan korostaa, että tämä paras lätkäpeli ikinä ja tykkään siitä puutteista huolimatta kovasti ;)
 
Kovin on ihmellisen tuntusia vikoja täs pelissä.
Pelit maksaa maltaita ja ne on aina vaa bugisempia.
onko beta testausta enää olemaskaa, vai mikä helvetti tätä peliteollisuutta vaivaa nykyää?

En kyl osta vieläkää tätä peliä, vaan seuraan tätä foorumia vielä jonkun aikaa.

perkules kohtahan alkaa playoffsit ja kiekkokuume senkun kohoaa mut lätkä peli puuttuu hyllystä. Nhl 2002 löytyy mut peli ei jaksa kiinnostaa rostereiden takia yms.

kertokaa ihmees lisää....
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Lähinnä sitä ajoin takaa tolla loukkaantumis-jutulla, että jos pelkästään franchisen minimivaikeudella ukkoja putoilee sairastuvalle kuin Jokereilla ikään, niin kuka edes haluaa pelata vaikeimmalla franchise difficultylla? Miksi injury-slideri piti poistaa?

Coloradolla Franchise menossa ja tällä hetkellä loukkaantuneina mm: Forsberg, Tanguay, Hejduk, Sakic, Selänne, Kariya, Battaglia ja Foote
Rahat tai mitkä lie pisteet on kaikki mennyt kun on ollut pakko hommata lisää ukkoja joukkueeseen free agentseista. Nyt siellä viilettää Oates, Keane & co. Viimeisillä rahoilla (taimitähitonpisteitänenytolikaan) hommasin Heleniuksen pakiksi.

Hauskaa on kuin hammaslääkärissä. Ei vaan millään viitsisi aloitta alusta tahkoamaan, kun on jo 60 peliä takana. Jostain syystä tuo peli ei oikein sytytä.

Kyllä mulla on sellanen tunne, että kokonaisuutena EA vei tänä vuonna pidemmän korren.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan JiVe
Kyllä mulla on sellanen tunne, että kokonaisuutena EA vei tänä vuonna pidemmän korren.
Onneksi tunnet väärin. Kyllä se ESPN on hiukan parempi, EA:n pelissä kun on ihan kunnolla huijaava kuminauhatekoäly, kankea ohjaus, huonompi ruudunpäivitys sekä sm-liigajoukkueiden rosterit ja pelaajien arvot ihan päin helvettiä. Ens syksynä tulee kyllä näillä kahdella tasaista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Ben-Tele
En kyl osta vieläkää tätä peliä, vaan seuraan tätä foorumia vielä jonkun aikaa.
Sama juttu, taitaa jäädä tämän vuoden versio ihan suosiolla ostamatta, koska sen verran miinuksia on tullut eikä NHL 2k3:n mitenkään mahdottoman kovaa iskenyt.
 
Onkos kenelläkään kärsivällisyys niin huipussa, että on jaksanut useamman matsin kautta/franchisea tahkonut loukkaantumiset päällä? Mites paljon porukkaa on sairastuvalla?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Onkos kenelläkään kärsivällisyys niin huipussa, että on jaksanut useamman matsin kautta/franchisea tahkonut loukkaantumiset päällä? Mites paljon porukkaa on sairastuvalla?
Kiukulla pelasin kauden loppuun loukkaantumiset päällä, Stanley cup tuli, mutta oli jokseenkin kettumaista kun yksikään ukko ei parantunut play-offien aikana. En tiedä johtuiko bugi siitä, että olin käyttänyt Flying Finn roster editoria, mutta uusi kausi lähtee kyllä nollista ja ilman loukkaantumisia. Minimissä ollut mulla noi loukkaantumiset ja koko ajan pari ukkoa sairaana 2-4 kk. Tietenkin tähtipelaajia...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Minimissä ollut mulla noi loukkaantumiset ja koko ajan pari ukkoa sairaana 2-4 kk. Tietenkin tähtipelaajia...
Loukkaantumiset minimissä? Mistä sen saa säädettyä? Ite en ainakaan ole moista huomannut. Mulla on loukkaantumiset päällä kun aloitin Philadelphialla franchisen. Ja muutaman matsin jälkeen rupesi vähän naurattamaan: Joka ottelussa vähintään yksi pelaaja loukkaantuu kuukausiksi ja joka ottelussa kummaltakin joukkueelta loukkaantuu vähintään kaksi pelaajaa päiviksi, ehkä viikoiksikin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS
Loukkaantumiset minimissä? Mistä sen saa säädettyä? Ite en ainakaan ole moista huomannut.

FlyingFinnin editorilla X-portin avustuksella onnistuu, se säätö on edelleen mukana pelin tallennuksissa vaikkei pelin käyttöliittymästä sitä löydykään. Eri asia sitten vaikuttaako se ollenkaan peliin vai onko vaan unohtunut sinne.

Ellei Cavalera sitte tarkottanu sitä franchise difficultya.
 
Montas kautta ootte kerenny pelata? Ite oon pelannu 55 ottelua Detroitilla kunnes kyllästyin siihen etten saanut maaleja. Editoin KAIKKIA pelin maalivahteja (neljännen kerran) ja nyt pelaan Vancouverilla, neljä ottelua takana, ja 2:lla pelaajalla on 4 pistettä elikkäs piste per ottelu, nyt muuten vaikuttaa jo PALJON enemmän jääkiekolta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Tuomas
Montas kautta ootte kerenny pelata? Ite oon pelannu 55 ottelua Detroitilla kunnes kyllästyin siihen etten saanut maaleja. Editoin KAIKKIA pelin maalivahteja (neljännen kerran) ja nyt pelaan Vancouverilla, neljä ottelua takana, ja 2:lla pelaajalla on 4 pistettä elikkäs piste per ottelu, nyt muuten vaikuttaa jo PALJON enemmän jääkiekolta.
Ite olen pelannut Devs-kauteni ajat sitten läpi. Suosikkijoukkueellani jaksan aina pelata kokonaisen kauden läpi, mutta sen jälkeen tuleekin pelattua kaikenlaisia kausia ja aloiteltua kautta jos toistakin.

Milläs tasolla pelaat? All-Starilla homma on kovaa painimista kyllä, enkä ihmettele onkkelmiasi, jos pelaat Hall Of Famerilla.
 
Harmittaa kun ei peliä myydä Lohjalla :(. Oisin muuten ostanut hiihtoloman vietoksi. Pitää tyytyä "vain" PES3:n.
 
Nyt kaikki ESPN 2K4 -pelaajat kuulolla!

Haluan lähettää Visual Conceptsille palautelistan siitä mikä ESPN NHL Hockey 2K4:ssä on vikana, joten pyydänkin nyt teidän, jotka olette peliä tahkoneet kuukausitolkulla kertomaan mitä vikoja on löytynyt, mikä ei toimi ja niin edespäin. JOS voisitte vielä listata probleemat englanniksi/ranskalaiset viivat -tyyliin ja vähän perustelua niin ois hienoa, mutta käypä se suomeksikin.

Esim.

-Scoring is still too difficult and there's not enough variety in the ways you can score goals. On higher difficulty levels the CPU plays well but it cannot score either, which makes the matches rather boring.

Listatkaa bugeja, kaikkea vikoja joita olette löytäneet.

Koostan ne ja passaan ne sitten suoraan Visual Conceptsille ja NHL 2K5:n tuottajalle.

Kiitoksia,
Everlast
 
Ylivoimaisesti suurin puute tuossa pelissä on mielestäni PS2-versiosta puuttuva nettipelituki. Aivan naurettava päätös jättää se pois!:mad:
 
Ylös Bottom