Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ESPN NHL Hockey (Entinen NHL 2K4)

Prkl, ei ollut täällä päin kuin PS2 versioita myynnissä eilen. :( Toivottavasti tänään tulee XBox versiotkin myyntiin. PS2 version hinta stokkalla hämmästytti: 56e!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juzmo
En sitten mistään löydä sitä online kohtaa tästä pelistä!

Joku vois tulla mullekin näyttää mistä PS2-versiosta
löytyy nettipeli.Minun versiossa sitä ei nimittäin ole!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Buckley
Oletko itse pelannut PAL-versiota netissä?
Olin just pelikaupassa jossa testattiin tätä peliä ja
ainakaan pelin valikoissa ei ole mainintaa nettipelistä.
Joten ois kiva saada varmaa tietoa asian tiimoilta...
En ole itse testannut peliä vielä. Tänään perjantaina 28.11.2003 painun koulusta VPD:hen ja ostan pelin.
En ymmärrä, miksi valikoissa ei olisi ollut nettipeliin johtavaa "linkkiä", koska joka paikassa olen kuullut nettipelin olevan mahdollista sekä PS2:lla, että XBOXilla.

Edit: On muuten halpa peli! Käväisin VPD:n sivuilla ja peli maksaa 49,50. Sitten vielä nettiadapteri 39,50 = 89. NANNAA!!!
Editin editti: Katsoin tuosta PS2 Online-puolelta juttua ja epäselväksi jäi, pitääkö tehdä siis joku sopimus nettiyhteyden tarjoajan kanssa? Meillä ei kotona ole nettiä, eli mitä teen? Ostan pelin, ehkä adapterin, mutta jos ostan adapterin, mitä pitää tehdä, että pääsen nettiin?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Jeffille tiedoksi,että itsekkin odottelen parhaillaan Xbox-versiota.Pelimiehessä luvattiin ainakin eilen,että peli tulee viimeistään klo.14.30 hyllyyn. En oikein ymmärrä kun Stockmannilla ei ollut kuin PS2-versio ja sanoivat että heille ei tule Xbox-versiota ainakaan tällä viikolla.AIka ihme touhua, kun molempien julkaisupäivä on tänään 28.11 !! Toivottavasti peliliikkeet osaavat hommat paremmin. Kärpillä oli eilen aika tuskainen ilta,mutta hyvä joukkue voittaa huononakin päivänä:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Jeffille tiedoksi,että itsekkin odottelen parhaillaan Xbox-versiota.Pelimiehessä luvattiin ainakin eilen,että peli tulee viimeistään klo.14.30 hyllyyn. En oikein ymmärrä kun Stockmannilla ei ollut kuin PS2-versio ja sanoivat että heille ei tule Xbox-versiota ainakaan tällä viikolla.AIka ihme touhua, kun molempien julkaisupäivä on tänään 28.11 !! Toivottavasti peliliikkeet osaavat hommat paremmin. Kärpillä oli eilen aika tuskainen ilta,mutta hyvä joukkue voittaa huononakin päivänä:)
No alkuviikosta peli luvattiin Pelimiehestä torstaiksi, joten saa nyt nähdä tuleeko tänään. PS2 ja Xbox versioiden eri toimitus aika johtuu eri maahantuojista.
 
Soitin äskettäin Pelimieheen ja juuri oli tullut PS2-versio ja kovati vakuuttivat että Xboxille tulee tuossa kahden maissa.toivotaan parasta
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan CHAOS

Editin editti: Katsoin tuosta PS2 Online-puolelta juttua ja epäselväksi jäi, pitääkö tehdä siis joku sopimus nettiyhteyden tarjoajan kanssa? Meillä ei kotona ole nettiä, eli mitä teen? Ostan pelin, ehkä adapterin, mutta jos ostan adapterin, mitä pitää tehdä, että pääsen nettiin?
Suora vastaus: tarvitset nettiyhteyden. Eli järkevin on laajakaista/kaapelimodeemi. Tsekkaa eri yhtiöt, jotka sellaista tarjoaa, vertaa hintoja, kysele onko kotisi peittoalueella. Yleensä yhteyden avaaminen on n.50e ja kk-maksu 45-50e. Laita kysymyksesi Online-puolelle niin eiköhän ala vastauksia tulla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Suora vastaus: tarvitset nettiyhteyden. Eli järkevin on laajakaista/kaapelimodeemi. Tsekkaa eri yhtiöt, jotka sellaista tarjoaa, vertaa hintoja, kysele onko kotisi peittoalueella. Yleensä yhteyden avaaminen on n.50e ja kk-maksu 45-50e. Laita kysymyksesi Online-puolelle niin eiköhän ala vastauksia tulla.
Eipä tarvitse kysymystä siirtää. Kiitos vastauksestasi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan leon_160
Soitin äskettäin Pelimieheen ja juuri oli tullut PS2-versio ja kovati vakuuttivat että Xboxille tulee tuossa kahden maissa.toivotaan parasta
Jep, itse kävin siellä hetki sitten ja sanoivat samaa. Toivottavasti tulee.
 
Tuo Ps2-versio nykii jonkin verran, lisäksi ulkoasu ei yllä Xbox-version tasolle, mutta hyvä peli kuitenkin, kaveri sai sen eilen ja tuli sitä muutama tunti piestyä.
 
On kyllä perseestä kun ei ole tämän vuoden rookie-pelaajia mukana. Toivottavasti kohta tulee rosters päivityksiä.
 
Pahalta näyttää, oulussa ei ole tällä hetkellä kuin PS2:en versio hyllyissä ja nyt pitää vain toivoa et peli tulis ennen kello 18.00 edes johonkin liikkeeseen.Ottaa kyllä todella päähän kun julkaisupäivänä ei tule kuin toisen konsolin versio hyllyihin.
 
ONKO pelissä (PS2-versio) Online-peliä? Olin jo ostamassa peliä, mutta kannessa ei ollut mitään merkintää Onlinesta, eikä ohjevihossakaan. Myyjäkään ei ollut varma... Eli kiinnostaisi tietää että onko vai eikö ole? kertokaa joku jolla peli jo on!:confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joecool
ONKO pelissä (PS2-versio) Online-peliä? Olin jo ostamassa peliä, mutta kannessa ei ollut mitään merkintää Onlinesta, eikä ohjevihossakaan. Myyjäkään ei ollut varma... Eli kiinnostaisi tietää että onko vai eikö ole? kertokaa joku jolla peli jo on!:confused:

No mä en ole ainakaan sitä sieltä löytäny, et ei siinä varmaan ole. Ja kun takakannessa lukee, että "1-8 players" niin kyllä mä melko varma olen, et ei ole. Tai sit se on helvetin hyvin piilotettu...

Kertokaapas, millä slidereilla te pelaatte, ja mitkä ois semmoset mahdollisimman realistiset?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Viller
ehkä olin liian äkkipikanen.En ole siis testannut ESPN:ää,mutta jos maalivahdit on samanlaisia kuin 2K3:sessa (tai jopa pahempia,kuten Katkoajassa väitettiin) on syytä huoleen.Ja tietysti ne on ohitettavissa parilla varmalla kikalla.

Viller, mä ymmärrän että olet katkera kun menit hetken huumassa ostamaan sen NHL 2004:sen ja nyt sä et raaski ostaa tätä parempaa lätkää. Viller, se on ihan normaalia, itsekkin tekisin noin jos olisin EA:n tekeleen ostanut, joten ei syytä huoleen.
 
Ylös Bottom