Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eternal darkness

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja horoolipa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan horoolipa
Kiitos yrityksestä mutta en silti onnistunut löytämään oikeaa ketjua. Kokeilin vikaa sekä tokavikaa ja mielestäni kaikkia yhdistelmiä niiden lisäksi, mutta turhaan. Jaksaisitko vielä mitenkään tarkentaa tuota kuvaustasi? Reveal hidden on ainoa loitsu joka minulta puuttuu ( tai siis kaikilla loitsuilla ei ole nimeä, mutta mulla on ne yhtä vaille kaikki ). Loitsuista voi muodostaa ainakin yli tuhat mahdollista riimua, kun ottaa huomioon, että yhtä voi käyttää useammin kuin kerran.

Project ja Area saattaisi toimia. Ehkä, mahdollisesti.
 
Dodiih, tuli sitten tämäkin peli pelattua. Nyt ymmärrän miksi tämä on saanut niin ristiriitaisia arvosteluita. Itse kyllä pidin. Laitetaan nyt ihan tylsästi vain plussat ja miinukset.

+ Hienon näkönen, vaikka ei mitenkään niin uskomattoman, että yllättyisin jos PS2:lla tämän olisin nähnyt.

+ Ehkä vielä paremman kuuloinen.

+ Taistelusysteemi rokkaa tähtäys- ja loitsusysteemeineen. Tuliaseet ehkä vähän turhan tehottomia.

+ Juoni on omaperäisesti kerrottu.

+ Osa sanity-efekteistä.

- Tosin juoni on ehkä vähän jotenkin latteahko paikoittain. Pari tylsää kliseetä.

- Insert controller yms. effektit veivät IMO fiilistä.

- Aika ironista, että tällänen ns. psykologinen-kauhupeli onnistuu parhaimmillaan säikyttämään "böö!-efekteillä"

- Karmean näköiset FMV:t. Ei vissiin mini-DVD:lle mahdu paremman tasoista.

- Toistoa vähän liikaa. Lopun rune-ravaamiset vituttaa oikeasti. Onneksi kesti vain 12h pelata läpi.

Edit: - Aivan liian helppo. Yksi vähän vaikeampi kohta ja missään puzzlessa ei tullut ongelmia. Ylihelppo lopputaistelu kiteytti koko homman.

Mutta jooh, kyllähän tämä peli oli erinoimainen. Cube-asteikolla suorastaan loistava ;) Ei ole silti vieläkään Silent Hill:n voittanutta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Chapter 4

Mulla on tossa sellanen vaihe, kun pitää mennä ottamaan se miekka (Ram Dao tjsp.) siitä kivestä. Mulla on kuitenkin mielenterveys ja energia kuitenkin niin vähissä, että kun mä otan sen miekan ja näen ensimmäisen zombin, niin mä kuolen. Ja tota kohtaa mä en tosta edellä mainitusta syystä pääse läpi. Saako siihen Talismaanin lisää käyttökertoja, että sais vähän energiaa? Mitä hyötyy siitä Recover -loitsusta on, eikö se tee muuta kuin palauttaa Magickia?
 
Vieläkö peli jaksaa kiinnostaa? Itse olen pelannnut jo (tai vasta) kolme kertaa läpi (kaikilla artifacteilla) ja vielä jaksaa peli kiinnostaa. Näin loistavia pelejä tulee liian harvoin.

Paras chapteri on ylivoimaisesti ollut tähän mennessä Maximillian Roivaksella. Onko moni kuunellut jo Maxin höpinöitä kun lukee kirjasta niitä ruumiinavaus- juttuja (jutut tulee kuunneltaviksi esim. Alexilla pelatessa).

Silicon Knights on tullut jäädäkseen. Ei liity asiaan mitenkään, mutta on kenelläkään tietoa siitä Too Human - pelistä? Kaikki informaatio kelpaa.
 
Itse olen pelannut peliä siihen asti missä on vuosi 1983 ja jo nyt tuntuu että olis peli äkkiä läpi. Enkä kyllä aloita toista kertaa pelaamaan läpi. Noi sanity efektit ei kyllä ole oikein mistään kotoisin, varsinkaan ne volume, mute yms. virhejutut eivät oikein passaa peliin. Muuten ihan ok "seikkailupeli". Mutta kyllä vaihtoon lähtee kunhan yhden kerran oon pelannu läpi.
 
Sama täällä että Resident hakkaa 10-0. En kehdannut mennä edes kertaakaan läpi tuota peliä, onneksi sai myytyä :)

Kyllä Mario sentään on kunnon peli!
 
En lähtisi kuitenkaan vertaamaan tätä mihinkään Resident Eviliin. On peli sen verran omaa luokkaansa. Taikasysteemi varsinkin on todella kiehtova. Sanity- efektit on ollu ihan metkoja (pari kertaa menny aivan 6-0). Muutama säikähdyskin on tullut koettua ts."kylpyammekohtaus" :D. Ei muuta. Takaisin pelaamaan. Tällä hetkellä mennään Maximillian Roivaksella...
 
Chapter 4

Mitä Chapter 4:ssä pitää tehdä, kun on saanut sen Ram Daon? Olen käynyt kyllä siinä huoneessa, minkä oveen se miekka pitää tunkea silla taialla varustettuna. Olen hakenut sen punaisen patsaan sieltä tikapuiden yläpäässä olevasta huoneesta (missä on Trappereita). Olen tappanut sen yhden möllin siitä käytävästä ja käynyt tikapuiden alapäässä olevassa huoneessa missä on se portti tukkimassa tietä ja siinä pöydällä on niitä luita. En siis kertakaikkiaan tajua mitä pitäis tehdä!

Joku viisas siis voisi kertoa mitä pitää tehdä...

EDIT: Ongelma ratkaistu...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
minusta grafiikka on ihan mukiin menevää, jos itse grafiikka on niin KAUHIAN tärkeä osta rgp-kaapeli ja eihän peleissä tärkeintä ole grafiikka vaan pelattavuus,tunnella ja juoni.
minusta ed on mahhtava peli kahdella h-kirjaimella, joten ei voinut muuta kuin äänestää vuoden peliksi.
 
Jos täytyy grafiikoist valittaa niin ottakaa huomioon, että Eternal Darkness on kokonaan 3D kun taas RE ei ole. Mutta vaikka RE ei olekkaan kokonaan 3D niin se kuitenkin näyttää uskomattoman hyvältä...kunhan olisivat korjanneet sen "ihmistankki" ohjauksen.
 
Vähän jälkijunassa pääsin pelailemaan tätä. Hieno peli täytyy todeta. Ei ole pitkään aikaa ollut yhtä mielenkiintoista pelisessiota kuin
eternal darknessin kanssa :) Harmittaa jo valmiiksi, kun kaikesta päätellen on todella lyhyt. No toivottavasti jonkinlaista jatko-osaa
nähtäisiin joskus.
 
Ylös Bottom