Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eternal Darkness

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Shadow_man
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen Chapter 5 eli pelaan Maximillian Roivasilla. Olen tapellut sitä isoa vihua vastaan pari kertaa ja tappanut sen sekä käynyt siellä piilopaikassa takan takana. Jotain Walkthroughia luin ja sain selville että seuraavaks mun pitäis mennä kellariin. Niiden toiseen kerrokseen vievien portaiden oikealla puolella on joku ns puzzle jota en ymmärrä. Jos joku voisi ystävällisesti kertoa miten pääsen kellariin niin olisin kiitollinen.

Vastaus: Eternal Darkness

Jos muistan oikein, tarvitset kaksi kellarioven avaimen palasta, jotka on liitettävä yhteen loitsulla. Avainpalat löytää taloa penkomalla - toinen taisi olla alakerran salin pöytäkellon takana ja toisen saattoi saada joltakin palvelijalta, kun olet hakannut sitä öhköä tarpeeksi monta kertaa.

Anteeksi epämääräisyyteni, mutta siitä on jo kosolti aikaa, kun pelasin kyseisen pelin lävitse.

Vastaus: Eternal Darkness

Tiedä nyt onko tämä vielä selvittämättä, mutta jos ei, tarvitset avaimen ja Reveal Invisible taian (joka löytyi sieltä takan takaa).

Avaimen saat yläkerrasta, siellä käytävän päässä on lasinen koristeikkuna, jonka läpi hyökkää olento, ja tämän tapettuasi löydät avaimen ikkunan luota (muistaakseni kirjekuoressa).

Riippuen siitä minkä jumalan artefaktin valitsit silloin pelin alkupuolella, alakerrassa on siellä kellarin oven kohdalla seinässä jonkin värinen kolmio.

Tässä kohtaa tehdään Reveal Invisible taika ja liitetään se siihen väriin joka päihittää kyseisen kolmion värin (esim sininen paljastaa punaisen merkin). Ovi tulee esiin ja muistaakseni avain hajoaa lukkoon ja palat pitää taikoa taas ehjäksi niin kuin Jona Asih jo puhui.

Ylös Bottom