Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Voiko Fantasia peleist ostaa korttej, tai onks niit suunnillee jossai prismoissa tai Sokos :D
 
Vastaus: Eye of Judgment

Luulin jo voittaneeni kun pistin sen fortressin pystyyn, mutta vielä taistelit XShava.

Ne jousimiehet mitkä summonoit penaltyruutuun nopeutti kivasti voittoa kyllä. :)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Linkitys sanoi:
Luulin jo voittaneeni kun pistin sen fortressin pystyyn, mutta vielä taistelit XShava.

Juu :) Melkein luovutin siinä vaiheessa, mutta sitten keksin iskeä kortilla tyhjään metsä kenttään(jonka kortti vaati kohteeksi), kun se antoi damaget myös viereisiin ja sain sitten tuhottua fortressin pois.

Kauan kyllä sinnittelin kuitenkin.

Linkitys sanoi:
Ne jousimiehet mitkä summonoit penaltyruutuun nopeutti kivasti voittoa kyllä. :)

Juu, taas metsä kortti maa pläntille kuolemaan. Ehkä mä vielä opin :D

Linkitys sanoi:
Eikö tossa saa passua tai invitation only huonetta pykättyä online?

Hassua ettei priva huoneita saa tehtyä. Ja jos jonkun kutsut, niin silti ulkomaan elävät pääsevät huoneeseen tulemaan. Eikä ole mitään potku nappia, vaan pitää tehdä uus huone ja toivoa että kaveri on nopeempi sisään tulija.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Linkitys sanoi:
Eikö tossa saa passua tai invitation only huonetta pykättyä online?

Eiköhän Home tähänkin tuo ratkaisun =)

Arh, kolme boosteria tuli tänää ostettua, vaikkei mokoma peli ole edes saapunut vielä.
Yksi ultra rare(Tino, Son of Scion) sentään tuli ja muitakin käyttökelpoisia kortteja.
Jännä miten paljon tuo eye systeemi tuokaan tuohon syvyyttä loppujen lopuksi, tai
ainakin sellaisia asioita jotka olisi ollut mahoton perinteisillä korteilla tehdä.

EDIT
Kun noita kortteja on näköjän suht helppo kopioida, kävi mielessä että saiskohan sen E3ssa esitellyn ankan
toimimaan jos jostain videosta saisi viivakoodit. Hyvälaatuista videota etsiessä, törmäsi sitä jo
kokeilleen ihmisten kirjoituksiin.
Hyvät uutiset, se koodi toimii.
Huonot, siitä tulee joku Hollyn Fortress =(
Innoissani jo olin ankasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Xshava tai Linkitys tai joku muu :) Otettaisko matsin tynkää illalla klo 20 aikaan? En o kasannu pakkaa joten voi olla vähä säätämistä sen kanssa ensin ;). Ois kiva vaan testiä tota online toiminnetta.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Rixa sanoi:
Xshava tai Linkitys tai joku muu :) Otettaisko matsin tynkää illalla klo 20 aikaan? En o kasannu pakkaa joten voi olla vähä säätämistä sen kanssa ensin ;). Ois kiva vaan testiä tota online toiminnetta.

Tuohon aikaan häviän taatusti, kun poika nyt väkisinkin tulee viemään kortit ja kameran. Itse pääsen pelaamaan vasta noin 21-22 välillä muutaman pelin.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Mitäs sitten jos pakasta loppuu kortit, kun pelissä on suhteellisen pieni pakka kuin esim WOW tai MTG korttipeleissä? Onko peli tältä osin ohi siltä jolta kortit loppuu vai tuleeko "hautuumaasta" hänelle uusi pakka?

Ja jos peli loppuu korttien loppumiseen niin onko pakka joka on koottu suurimmaksi osaksi vastustajan kortteja harventavilla monsuilla liian voimakas muihin nähden?

Khitoos etukäteen :rolleyes:
 
Vastaus: Eye of Judgment

Miqail sanoi:
Mitäs sitten jos pakasta loppuu kortit
Sitten häviää. Itse olen hävinnyt kerran tietokonetta vastaan näin.

Miqail sanoi:
Ja jos peli loppuu korttien loppumiseen niin onko pakka joka on koottu suurimmaksi osaksi vastustajan kortteja harventavilla monsuilla liian voimakas muihin nähden?
Tuollaisia monstereita ei ole vielä tullut vastaan. Kortteja vedetään pakasta vain yksi per vuoro. Joissain tapauksissa voi päästä kiskaisemaan ylimääräisiä kortteja, mutta tämä on oma valinta, vastustaja ei siihen voi pakottaa (ainakaan yhdelläkään omista korteistani ei ole tällaista voimaa).
 
Vastaus: Eye of Judgment

Stekkaas tuon "Samurai Naqirashu" kortin special ability, kun se tuhotaan metsä elementissä joutuu vihollinen "hävittämään" yhden kortin.

Tästä edetään siihen johtopäätökseen, että vastuksen on eittämättä tuhottava pelaajan kortteja pelilaudalta tai hän häviää (5 alueen sääntö)

Tai sitten ymmärsin tuon "discard 1 card" lauseen väärin.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Miqail sanoi:
Stekkaas tuon "Samurai Naqirashu" kortin special ability, kun se tuhotaan metsä elementissä joutuu vihollinen "hävittämään" yhden kortin.

Tästä edetään siihen johtopäätökseen, että vastuksen on eittämättä tuhottava pelaajan kortteja pelilaudalta tai hän häviää (5 alueen sääntö)

Tai sitten ymmärsin tuon "discard 1 card" lauseen väärin.

Se tarkoittaa, että pitää poistaa 1 kortti kädessä olevista, eli vastustaja joutuu poistamaan 1 kortin, ei pöydällä olevaa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Discard tarkoittaa sitä, että kädestä joudutaan heittämään kortti hautuumaalle. Alussahan pakassa on 30 korttia, joista nostetaan ensin viisi ja sitten yksi kortti per kierros. Vaikka siis kortti katoaa kädestä, se ei nopeuta pakan hupenemista. Tekeepä elämän vain muuten vähän paskemmaksi.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ok, kiitos tämä autto huomattavasti oman deckin suunnittelussa :D

Edit: Jatkokysymys, saakos se pelaaja päättää minkä kortin tuhoaa kädestään vai vetääkö vastapuolen pelaaja sen randomilla? Tai eipä sittenkään mitään se varmasti päätetään muuten se ei toimis nettipelissä.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Miqail sanoi:
Edit: Jatkokysymys, saakos se pelaaja päättää minkä kortin tuhoaa kädestään vai vetääkö vastapuolen pelaaja sen randomilla? Tai eipä sittenkään mitään se varmasti päätetään muuten se ei toimis nettipelissä.

Tähän mennessä itse olen saanut valita. Tosin olisi mahdollista että vastustajakin nettipelissä valitsisi kädessä olevista, sillä PS3 on kokoajan tietoinen mitä kortteja kummallakin on kädessä.

Ja välillä kun vihollinen on heittänyt kortteja kädestä pois, niin olen ne nähnyt. Sekä lisäksi siinä samalla näkee vihollisen muutkin kädessä olevat kortit. Noissa tapauksissa siis taktisesti näkee muutkin kortit, kun vastustaja tuhoaa esim pari korttia kädestä aktivoidakseen jonkun loitsun.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ismo_FIN sanoi:
Joo mäkin tilasin tuolta gamelifilta tään pelin ja toivottavasti pääsis pelailee jo viikon loppuna.

:)

Helvettiläinen on gamelifekin nostanut pelin hintaa. Mbnetin hintaseurannassa näyttää vielä 67 mutta kun klikkaa firman sivuille niin hinta on 99,9. :(

Ei taida mistään saada halvemmalla, kun kaikkien paikkojen hinnat pyörii tuossa 90 tienoilla.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Myöhempi ajankohta käy myös. Voi olla että en itsekään ole valmis 20 illalla.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Vilhotus sanoi:
Helvettiläinen on gamelifekin nostanut pelin hintaa. Mbnetin hintaseurannassa näyttää vielä 67 mutta kun klikkaa firman sivuille niin hinta on 99,9. :(

Ei taida mistään saada halvemmalla, kun kaikkien paikkojen hinnat pyörii tuossa 90 tienoilla.

No johan pomppas, tilasin ton kyseisen pelin maanantaina postiennakolla joten onpa hauska nähdä kun peli saapuu mikä hinta siinnä komeilee.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Toi menussa oleva "Deck Builder", nii mitä sil tehää, mä en tajuu...?? Niin ja mistä voi ostaa booster pakkeja..Voiks niit ostaa suunniillee jostai prismast vai onks mun pakko mennä hesaan fantasiapeleihin :D

EDIT: Ja vielä, mist voi lukee sääntöjä, ois kiva tietää kaikki nää Dodge ja Invisibility säännöt jne.
 
Vastaus: Eye of Judgment

PhroZeN sanoi:
Toi menussa oleva "Deck Builder", nii mitä sil tehää, mä en tajuu...??

Siellä luo oman 30 -pelikortin pakan, jolla sitten pelaat. Siellä on valmiina ne 30 korttia jotka tulevat pelin mukana. Se on se Starter Deck.

Voi valita noista 30 mukana tulleesta + 8 -kortin pussista 30 mieluista korttia. sitten valitset tuolta tyhjän pakan. Otat sen kamera editoinnin ja näyttelet korttisi kameralle, jolloin ne tallentuu pakkaan. Sitten rekisteröit pakan online pakaksi, niin voit netissä pelata tuolla pakalla. Äläkä sekota noita pakkoja vaan pidä erillään. Sillä onlinessa kone kertoo mitä kortteja otat käteen ja valvoo myös että lyöt pöydälle vain niitä kortteja joita olet pakastasi käteen saanut.

PhroZeN sanoi:
Niin ja mistä voi ostaa booster pakkeja..Voiks niit ostaa suunniillee jostai prismast vai onks mun pakko mennä hesaan fantasiapeleihin :D

Ei tietoa. Ainakin tosiaan fantasiapelien liikkeistä voi ostaa tai tilata nettisivuilta. Ja Hesan asematunnelin gamestopissa oli myös. Muista liikkeistä ei vielä tietoa tuleeko ja jos niin milloin. Uskoisin että niitä muuallekkin tulisi.

PhroZeN sanoi:
EDIT: Ja vielä, mist voi lukee sääntöjä, ois kiva tietää kaikki nää Dodge ja Invisibility säännöt jne.

Ohjekirjaa lukemalla pääset alkuun. Muuten sääntöjä löytyy englanniksi ja tätä ketjua selaamalla taaksepäin löydät allekirjoittaneen postauksesta infoa esim noista ominaisuuksista. Niin ja pelissä on ne opetus videot, joitka katsomalla viisastuu.
 
Ylös Bottom