Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

Tein tossa äsken uutta pakkaa ja hioin sen toimivuutta CPU:ta vastaan, 3,5 tuntia sujahti niin siivillä että se tuntu lähinnä tunnilta.

EoJ on kyllä huikea peli.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Itse tuli tienattua toisessa korttipelissä takaisin rahat mitkä käytin EoJ:hin. Nyt voi pelata Judgmenttiakin hyvällä omallatunnolla :)

Luotan kyllä siihen että tuo lobbysysteemi korjataan patchin myötä. Risoo todella paljon ettei voi sopia kunnolla matseja kavereiden kanssa.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Ismo_FIN sanoi:
Laitoin tossa muutaman kaveri kutsun tulemaan kun tuli toi peli hommattua.

Tuleeko noi invitation viestit läpi Eye of Judgmenttia pelatessa - huomasitko ismo noita mun invitationeita kun lähettelin äsken?
 
Vastaus: Eye of Judgment

Toimisikohan tuo kamera ja EoJ peli videotykin kanssa suht pimeässä huoneessa jos pelimatto olisi valaistu sellaisella usb liitänätään kytkettävällä ledivalaisimella joita myydään esim läppäreihin näppäimistövaloiksi.
Sellainen joustavan varren päässä oleva led-valo voisi olla kätevä ratkaisu jos valo vaan riittää. Siis joku tämmöinen
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=20233
Sen kun saisi viriteltyä siihen kameratelineeseen kiinni.
Onko kukaan kokeillut?
 
Vastaus: Eye of Judgment

En usko että tuo riittää, tosin enpä ole testannut. Itse pelaan projektorilla kattovalo täysillä. Vähän nihkeää, mutta en ole jaksanut alkaa säätämään.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Koomassa huusin eBaystä toisen Water-Phantomin! Argh!

Tällästä ois siis tarjolla myytäväks jos jotain kiinnostaa, laittakaa privaa: http://www.nesretro.com/eoj/siamtraitoroftheseas.html

IMHO yksi pelin parhaista hahmoista, tekee 4-6 damaa 2 manan aktivoinnilla ja summonaaminenkin maksaa vaan 3. Omaa helaa vedessä 6.

Toki vaihdotkin onnistuu listalla oleviin kortteihin: http://www.nesretro.com/theeyeofjudgmentwanted.html (ei toki mihin tahansa kun on sentään Phantom kyseessä.)
 
Vastaus: Eye of Judgment

Noniin, hetki meni, mutta sainpa korttien selaajan valmiiksi:

Screenshot

Elikä tuon managerin mukana nyt korttiselain josta voi katsoa tiedot kortista kuin kortista.
Itse Excel-tiedosto löytyy tietty täältä: manageri.

Noita värejä sun muita pikkujuttuja tulee varmaan säädettyä jossain välissä.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Linkitys sanoi:
Noniin, hetki meni, mutta sainpa korttien selaajan valmiiksi:

Screenshot

Elikä tuon managerin mukana nyt korttiselain josta voi katsoa tiedot kortista kuin kortista.
Itse Excel-tiedosto löytyy tietty täältä: manageri.

Noita värejä sun muita pikkujuttuja tulee varmaan säädettyä jossain välissä.

WOW nyt kyllä pistit parastas, tää tulee heti käyttöön, mee laikii!!

Jostain syystä mulla vaan bugaa kun yrittää lajitella kortteja, tulee runtime error 438 ja debug osiossa näyttää tämän koodin pätkän virheellisenä "ActiveWorkbook.Worksheets("Card Manager").Sort.SortFields.Clear"
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Miqail sanoi:
Jostain syystä mulla vaan bugaa kun yrittää lajitella kortteja, tulee runtime error 438 ja debug osiossa näyttää tämän koodin pätkän virheellisenä "ActiveWorkbook.Worksheets("Card Manager").Sort.SortFields.Clear"

Hm kummallista. Kai hait 2003-version jos koneelta ei löydy Office 2007:aa?

EDIT:
Muutin tuon Card Browserin ulkoasua hieman.
Screenshot

EDIT2:
Muokkasin ulkoasua hieman lisää. Nyt Card Browser alkaa näyttää mielestäni jo suht hyvältä. Yllä oleva linkki vie uuteen kuvaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista korteissa on hyökkäys ja puolustussuunnat.

Tuntuu että mikään manageri ei ota näitä huomioon.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Radikus sanoi:
Mun mielestä yks tärkeimmistä asioista korteissa on hyökkäys ja puolustussuunnat.

Tuntuu että mikään manageri ei ota näitä huomioon.

Your wish is my command. Lisäsin korttien tietoihin attack ja def boksit:
Screenshot

Vaati vähän kikkailua ja säätämistä, mutta onnistui lopulta.
Uusin versio saatavilla jälleen kerran täältä.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Linkitys sanoi:
Hm kummallista. Kai hait 2003-version jos koneelta ei löydy Office 2007:aa?
Sama vika kuin Miqaililla, Office-versio on 2003, excel on eoj-cman-2003.xls.

Ilmeisesti tuo SortFields on se ongelmatapaus, 03-mallinen Excel ei tunnista moista.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Nyt pitäisi toimia myös 2003:lla. Pistin versio-tarkistuksen sortteihin - ainoa drawback 2003:lla käytettäessä on että harvinaisuuksien mukaan järjestämisessä uncommonit on rarejen yläpuolella.

Pistäkää infoa toimiiko, jos oli ennestään ongelmia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Eye of Judgment

Linkitys sanoi:
Nyt pitäisi toimia myös 2003:lla. Pistin versio-tarkistuksen sortteihin - ainoa drawback 2003:lla käytettäessä on että harvinaisuuksien mukaan järjestämisessä uncommonit on rarejen yläpuolella.

Pistäkää infoa toimiiko, jos oli ennestään ongelmia.

Ei toimi vieläkään :,( Tällä kertaa tulee Run-time error '13' Type mismatch.
 
Vastaus: Eye of Judgment

Terve kaikille, itsekkin sain eilen pelin ja täytyy sanoa että pelasin melkein 8 tuntia putkeen, nopeesti syö aikaa toi peli ja on perkeleen mielenkiintonen muutenkin. Löysin saksalaisen sivuston joka myy pakkoja jonkunverran halvemmalla: http://www.spieletom.com

Ihan Englannin kielisiä kortteja mm. 10 pakettia boostereita 29,90, ja semmonen iso läjä 99,90. Yleensä noi postikulut ei saksasta mitään kummosia ole niin noissa voi säästää ihan sievosen summan.

Beginner ja amateur computerin alan kyllä hakata tällä peruspakalla mutta vaikeemmat pistää jo ikävästi hanttiin, voi tietty riippua pakastakin. Aina ei osu kortit eikä kovin hyviä kortteja edes ole.

Käytättekö muuten quakenettiä? Jos käytette niin pystytetään ihmeessä #EyeOfJudgement kanava kun semmosta ei vielä ole.
 
Ylös Bottom