Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment [Hype]

opa95 sanoi:
Siiis eikö tuota saa kolmella PS2 pelillä?:eek:

Kai sen saa vielä viikon ajan vaihdettua 3 PS2-pelillä, kunhan maksaa 45 euroa väliä...

Melko kylmää kyytiä tuollainen hinnoittelu jopa Pelijumilta. Jos et ole ennakkotilausta jo tehnyt, kannattaa ehkä odotella vielä hetken aikaa, sillä Gamestopin hinnat ovat aaltoilleet ennenkin.

Xbugs sanoi:
Melko kylmää kyytiä tuollainen hinnoittelu jopa Pelijumilta. Jos et ole ennakkotilausta jo tehnyt, kannattaa ehkä odotella vielä hetken aikaa, sillä Gamestopin hinnat ovat aaltoilleet ennenkin.
Jepjep, ja tämä onkin aikomuksissa. Voi hyvinkin laskea parikymppiä ennen kuun loppua.

Tietääkö joku tarkalleen yleisyyden/värit?
Eli menevätkö näin:

1. Musta - Common
2. Valkoinen - Uncommon
3. Kulta - Rare
4. ? - Ultra Rare

www.eyeofjudgment.com Ohjautuu Plegen Suomen sivuille eli sieltä ei saa lisäinfoa vielä. Tuosta ohjekirjastakaan (Pohjoismaiden kielillä pikaohjeet) ei yleisyys selvinnyt.

Vai että 45e väliä.

Tekis mieli sanoa että vittu pitäkää tunkkinne sitten. Paljon fiksumpaa ois nyt ostaa toi töistä sisäänostohintaan.

Siis en mä siellä nyt käynyt, mutta myyjä sanoi jo varausta tehdessä että jos hinta vaihtuu niin joutuu aina maksamaan väliä sen mukaan minkä hinnan kone sanoo noudon hetkellä (mikä menee siitä 75 eurosta yli).

Saitko ite ilman välirahaa vai?

Radikus sanoi:
Saitko ite ilman välirahaa vai?

Ainakin Rixa juuri edellä kertoi saaneensa EoJ:n ennakkotilaushintaan, ilman välirahaa. Menee Gamestopilta jo todella härskiksi asiakkaiden eriarvoiseksi kohteluksi (lainvastaisuudesta puhumattakaan), jos samasta pelistä pyydetään eri hintaa ihan pärstäkertoimen perusteella, vaikka molemmat ovat ennakkotilanneet pelin samoilla ehdoilla.

No mä käsitin ton lauseen että se sai sen "tarjouksella" eli 45e väliä, mutta ei kai sitten.

Näin sen virallisesti pitäs mennä että väli maksetaan, maksoinhan mä Guitar Hero III:stakin väliä XO:lle.

Ja nimenomaan sanottiin että joistain peleistä kun hinta ei ole varma, niin noudon hetkellä sitten tarkastetaan se hinta.

Radikus sanoi:
No mä käsitin ton lauseen että se sai sen "tarjouksella" eli 45e väliä, mutta ei kai sitten.

Näin sen virallisesti pitäs mennä että väli maksetaan, maksoinhan mä Guitar Hero III:stakin väliä XO:lle.

Ja nimenomaan sanottiin että joistain peleistä kun hinta ei ole varma, niin noudon hetkellä sitten tarkastetaan se hinta.

Ostitko EOJ ennakkoon? Sullahan on ostokuitti siitä sitten. Jos et ennakkoon niin sitten 45e pöytään +3 peliä.

Edit: Muokattu sanajärjestystä.
Edit: Radikus my bad, luin väärin. Pitäisi lukea uudelleen. Töissä mukamas kiirettä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mikä tosta mun lauseesta menee noin täysin ohi?

Varasin pelin tolla 1e/3 peliä tarjouksella.

Mulle sanottiin että hintoja ei vielä tiedä varmuudella.

Ja kun peli tulee varastoon/hinnat tietää niin PITÄÄ maksaa se väli vasta sillon.

Näin siis juuri se myyjä joka oli sillä hetkellä myymässä.

Ja jos pelin hinta on 120e, niin sehän on yli 75e = väliä pitäisi maksaa.

Kiva jos käytäntö on eri eri myyjillä, menee täysin lottoamiseksi.

Mä olen vienyt Asematunneliin pelejä neljästi ja kahdelle eri myyjälle. Kertaakaan ei puhuttu mistään erotuksen maksamisesta. Kommentoin vieläpä, että kivaan hintaan saa collector's-versioita. Samoin sanoin, että Guitar Heron hinta on tosi hyvä. Mitään ei niihin kommentoitu.

Kysyin myös voiko varattua peliä vaihtaa myöhemmin. Ei kuulemma voi. Eihän homma voi toimia niin, että olet maksanut pelin ja myyjä saa vapaasti lätkäistä päälle ihan mitä haluaa.

Onko joltain tänään vaadittu erotuksen maksamista?

Siis saako tota peliä mistään ihan rahalla eli euroilla vai onko käytetyt pelit nyt uusi valuutta millä pelejä ostellaan?
Toisin sanoen, mitä Eye Of Judgment maksaa Anttilassa?

juupajaapa sanoi:
Siis saako tota peliä mistään ihan rahalla eli euroilla vai onko käytetyt pelit nyt uusi valuutta millä pelejä ostellaan?
Toisin sanoen, mitä Eye Of Judgment maksaa Anttilassa?
Varmaan sen perushinnan, ehkä reilu 70 euroa. En oo tsekannu.

Hain äsken pelin, ja myyjä vihjasi heti että hinta olisi kyllä oikeasti sen 120e että erotus pitäis maksaa.

Mutta myyjä on tuttu 10 vuoden takaa niin eipä laskuttanut kuitenkaan :)

Eli teoriassa se edelleen pitäis maksaa.

Piakkoin alan pelaamaan kun muut lähtee kroosaamaan.. Sain sen gamestopista sillä tarjouksella, aivan hullua.... Ei pitänyt maksaa mitään ekstraa joten ostin Fire deckin.

On juu hintaeroja.

No kertoilkaahan kommentteja pelistä, kun olette kerenneet pelaamaan.

Sain omani myös tänään ja näköjään kaikilla on samat kortit aloituspakkauksessa. Tätä pelaamaan vaan en minäkään pääse, ennen kuin poika nukkumassa.

Niin ja samanlaisista nuo kortit näyttää, kuin testi kortitkin. Eli kopioitavissa, pitää jossakin vaiheessa kokeilla kun jaksaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom