Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Eye of Judgment

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oliver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Eye of Judgment

hide, Kyllä ne asemat musta oli todella kovat, mulla oli 2 tai 3 todella kovaa hahmoa ja vielä selkä seinää vasten vierekkäin, jolloin et pääse edes sivusta päin iskemään (paitsi toki jollain tietyillä hahmoilla vaikka selkään, mutta ya know).

Ja voin suositella tätä letkua (käytän ite myös Guitar Heron skitan kanssa): http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=6282

Tällästä reporttia eräästä matsista.

Vihollinen oli niskanpäällä alusta lähtien, laittelin suht. heikkoja kortteja tuhoamaan, mutta yleensä heikentämään vastuksia. Viimein Manaa oli säästelyn jälkeen 9. Vasustajalla taisi olla 3 vaiko 4 korttia pöydällä, minulla 1. Loitsin kentälle Sciondar Fire God:n ja ah, kun kaikilla vihollisilla oli 1-3 hp:tä ja sciondar iski kaikkiin kuolettavasti, lopuksi peli siis kääntyi minulle voitokkaampaan suuntaan ja voitin...

Tässä muuten pientä vinkkiä/analyysiä: Heikoilla kortteja käytetään joka tapauksessa alussa, mutta pelin edetessä niitä kannattaa käyttää erikoisominaisuuden takia (esim. jos kortin laittaa pöydälle saa nostaa uuden) lisäksi niitä kannattaa käyttää pelin lopettamiseen, eli turha säästää manaa lisää, jos voit voittaa laittamalla vikan kortin pöytään. Keskitason hirviöt taas on pikkuisten karsimiseen, ja jäävät tietysti paikoilleen, jolloin vastustaja perjaatteessa joutuu pistää samaa tasoa olevan kortin. Lopuksi ultra rare/raret tai muut jumal kortit ovat pelin hallitsemiseen, jos laittaa juuri siondar fire godin, on vasustajan vaikea edetä.

Meillä on kanssa hienoinen valaistusongelma joka toki saattaa johtua liinan rypyistä. 1.8m bulkkitarvike usb-jatkopiuha Bdogista kustansi 5e ja on ajanut asiansa mainiosti.

Mulla oli tarpeeksi sleevejä MTG jäljiltä, osa käyttämättömiä ja osa käytettyjä. Kameran edessä oleviin ruutuihin joutui sleevet ottaa pois senverra häikäisi ettei tunnistanut kortteja. Hallituksen korurasia toimittaa tällähetkellä sekä hautuumaata että korttien säilytyspaikan virkaa. Tomi joku keittiön pakasterasia ajaa saman asian :p .

Huomenna ostan 3 boosteria ja jonkun theme deckin.. Ajattelin Biolithiä, kun starter ja fire crusader jo on.

Sehän on niin et pelin kaa tulee 30 korttii, nii onks ne kaikis paketeis samat, ja kui monta eri "örkkii" on :D

Demonoid sanoi:
Huomenna ostan 3 boosteria ja jonkun theme deckin.. Ajattelin Biolithiä, kun starter ja fire crusader jo on.

Ite käyn hakemassa 3 Theme Deckiä lisää niin on kaikki Theme Deckit hallussa. Lisäksi nappaan muutamat boosterit lisää niin korttimäärä on siinä 300 hujakoilla. :rolleyes:

Aika hyvin tuntuu 3/10 pisteen peli uppoavan.

Peli tulossa jossain vaiheessa loppuviikkoa, mutta
pitänee päivällä hakea muutama buusteri hiplattavaksi ja haisteltavaksi =)

Tietääkö kukaan onko toi Gamelifen Eye of Judgement sama paketti ku kaupas, ku sen maksaa 66e? ja kaupois 99e

PhroZeN sanoi:
Tietääkö kukaan onko toi Gamelifen Eye of Judgement sama paketti ku kaupas, ku sen maksaa 66e?

Ei vaan 67 euroa. Ja kyllä ne EoJ-paketit ovat kaikki samanlaisia, ei Gamelifelle ole tehty omaa painosta.

Ite ainakin tilasin tuolta, ei tosin vielä oo tullu ja jos paketti ei tasan sisällä kaikkea sitä mitä pelaamiseen tarvitaan ni ainakin minä soitan sillä samalla sekunnilla kyseiseen firmaan ja vaadin rahat takainsin.

Noniin, tulipa hankittua. 13 Boosterista (12 + pelin mukana tuleva) sain vain yhden ultra raren. :(

Huono onni korttipeleissa jatkukoon. En jaksa selitellä tuota sen koommin mutta mulla on tietynlainen kirous näissä. :)

Linkitys sanoi:
Noniin, tulipa hankittua. 13 Boosterista (12 + pelin mukana tuleva) sain vain yhden ultra raren. :(

Huono onni korttipeleissa jatkukoon. En jaksa selitellä tuota sen koommin mutta mulla on tietynlainen kirous näissä. :)

Älä välitä, mulla sama homma kun ostin 11 Boosteria. Tasan ei käy onnen lahjat :(

Edit: Tai siis mä en saanut noista yhtään ultra rare - korttia.

Linkitys sanoi:

Ei millään vittuilulla mutta tuli mieleen yks henkilö jolla oli aivan uskomaton tuuri MTGn suhteen aikoinaan. Ensinnäkin oli joku punainen 7/1 summoni Hastella jossain MTGn sarjassa, ja tyyppi sano hakevansa sen ja mokoma saikin sen siitä yhdestä boosterista. Toisella kerralla pelattiin porukalla hyppytunnin aikana lukiossa MTGtä ja kolikolla heiteltiin vuorot.
Tää tyyppi sai valita ja sanoi "ei kumpikaan", siinä vastapelaaja sano että "valitte nyt kruuna tai klaava." Sitä jatku hetken kunnes vastapeluri sano "okei sitten", heitti kolikon ilmaan ja antoi pudota pöydälle ja kuinka ollakkaan jäikin pystyyn. Aika nöyränä sitten sanoi "Alota."

Onkos tuo 4 EoJ boostereista se halvin hinta Suomessa?

karibu sanoi:
Ei millään vittuilulla mutta tuli mieleen yks henkilö jolla oli aivan uskomaton tuuri MTGn suhteen aikoinaan. Ensinnäkin oli joku punainen 7/1 summoni Hastella jossain MTGn sarjassa, ja tyyppi sano hakevansa sen ja mokoma saikin sen siitä yhdestä boosterista. Toisella kerralla pelattiin porukalla hyppytunnin aikana lukiossa MTGtä ja kolikolla heiteltiin vuorot.
Tää tyyppi sai valita ja sanoi "ei kumpikaan", siinä vastapelaaja sano että "valitte nyt kruuna tai klaava." Sitä jatku hetken kunnes vastapeluri sano "okei sitten", heitti kolikon ilmaan ja antoi pudota pöydälle ja kuinka ollakkaan jäikin pystyyn. Aika nöyränä sitten sanoi "Alota."

Onkos tuo 4 EoJ boostereista se halvin hinta Suomessa?

Offia: Itselläni oli lukioaikoina vastaavanlainen kaveri. Oli kivaa kun tyypin boosterista löytyi 2, siis oikeasti 2, Shivan dragonia. Avattiin se boosteri siinä välkällä ja pum. Sama tyyppi sai boostereissa Jester's Cappiä ja muuta kivaa. Aina kun se osti boosterin, niin sieltä löytyi jotain ultra rarea Nuo tyypit oikeasti jurppii.

Linkitys sanoi:

Mulla oli jo kuudennessa boosterissa eka Phantom. :cool:

Lisäksi Ultra Rareja löytyy tällä hetkellä 8kpl ja yksi niistä vielä tuplana.

Radikus sanoi:
Mulla oli jo kuudennessa boosterissa eka Phantom. :cool:

Lisäksi Ultra Rareja löytyy tällä hetkellä 8kpl ja yksi niistä vielä tuplana.

Tuutko vaihtaa kortteja kannelmäkeen jonnekin syrjäseen puistoon? :cool:

Pistäkääs mulle friend listi lisäystä, kun teillä on kuitenkin täynnä varmaan kaverilistat ni joudutte poistelee jonkun. Helpompi varmaan tehdä EoJ matsia buddyjen kanssa?

Jossain välissä voisin ottaa erää omalla dekkiyritelmälläni.

Niinjoo, ja mitä korttien kopiointiin tulee, niin ainakin Fantasiapeleissä premade deckit oli loppuunmyyty tilapäisesti, että ihan hyvin ainakin näin alkuun käy kaupaksi.

Linkitys sanoi:
Niinjoo, ja mitä korttien kopiointiin tulee, niin ainakin Fantasiapeleissä premade deckit oli loppuunmyyty tilapäisesti, että ihan hyvin ainakin näin alkuun käy kaupaksi.

Olitko säkin siinä about kuuden korvilla hakemassa lisää kun niitä tuotiin juuri sillon pari laatikollista?

3 Ranked peliä netissä otaanut ja joka kerta oon hävinnyt :( Tyhmiä mokia, mutta tässä sitä pikkuhiljaa oppii. No toisaalta testaillut noita teema pakkoja, niin sen puolesta eivät välttämättä parhaimpia normi kentällä. Vois tietty testailla tietokonetta vastaan, eikä netissä huonontaa omaa rankkiä.

Näköjään tulikorttia jolla HP alle 2 ei kannata laittaa vesikenttään. Sama homma jos länttää maakortin puukenttään, kuolee heti. tuli jotenkin tyhmä olo kun noin tein :o

No kieltämättä toi on kyllä aika tyhmää :rolleyes:

Mutta tyhmyydessä voiton vie kyllä hide, pisti Fissuresin mun hahmoon niin kääns kentän vaan oikeinpäin ja sain 2 HP:ta lisää :cool:

Ylös Bottom