Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F.G katsastaa

Appice

Member
Nostetaanpas tää ylös kun on toistaiseksi vielä haku päällä . Etsimme 3-4 foorumi lukutaitoista ja aktiivista pelimiestä !

F.G on Suomalainen klaani joka, keskittyy pelaaamaan ainoastaan Socom peli sarjan pelejä ,tosin ydinjoukomme on aina onlinessa pelaamassa muitakin klaani pelejä mutta , klaanitasolla ainoastaan Socomia tosissaan !
Olemme varmaankin Suomen mittakaavassa 1-3 vanhimman Online klaanin joukossa mikäli mitataan ukkojen määrää Online peleissä ja klaanimme olemassa oloajassa joka, juontaa Nappaajan ja Pioneerin alias "HANNU KARPO" harharetkistä jo vuodelta 12/2004 !
Klaanimme keski-iällä emme pääse pappojen alueelle, " pelitaidoilla " kyllä; ) mutta osa meistä siellä jo on, koska klaaniimme kuuluvat hemmot ylittävät suht reippasti iän jonka luku on 25 vuotta !

Tosin meitä on myös joukko varttuneenpaa ikäluokkaa joka ei kykene muuta kuin mumisemaan ,jonka vuoksi nyt on hyvä siirtyä aisaan... eiku asiaan , mikäli sinua kiinnostaa pelailu klaanissamme niin ei muuta kuin YV:tä Appicelle -> rekryämme noin 3-5 aktiivista taistelijaa lisää joukkoomme joiden ikä suorastaan lepää yli 18 ja mielellään ovat vakiintuneessa parisuhteessa ( ei tarviste hoitaa enään hirveästi aviollisia velvolliksuuksia ), jossa myös öiden kiivas taistelu lue. (kännääminen) on sallittua mikäli muksut antavat myöten ; ) .

Tosin voimme poiketa säännöistä ihan pienillä jutskilla ,,,esim .....HANNU KARPO - > uusi pari suhde= uus emäntä joka ei ymmärrä kännäämisen ,,, eiku siin pelaamisen päälle jne ... !

Kaikki rohkeasti kyselemään ja ehdottamaan !

Tähän topiciin kannattaa vastata ainoastaan rakentavasti ,ilman tyhmiä Spämmejä !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F.G katsastaa

onko siitä jo niin kauan ku F.G alotti :S Olin nappaajan ja pioneerin jälkeen eka pelaaja siinä :) Yli 4 vuotta ollu pystyssä :confused:
 
Vastaus: F.G katsastaa

onko siitä jo niin kauan ku F.G alotti :S Olin nappaajan ja pioneerin jälkeen eka pelaaja siinä :) Yli 4 vuotta ollu pystyssä :confused:


Kyllä siitä niin kauan on ! Niin se tuo aika menee ja kujeet pysyy kuitenkin kohtalaisen samoina vaikka ikää tuleekin :)
 
Vastaus: F.G katsastaa

Meikä vois tulla pellaa sukkaa klaaniimatsei?

No mikä ettei , tuttu mies mutta ,,,, kokeillaan tuota vanhaa jurya ja kysytään niiltä ensin mitä tehdään :) Mikäli tässä tulee toivottava vahvistus lisää niin paikka on enään yhdelle !
 
Vastaus: F.G katsastaa

No kysäse meikänkin puolesta, notta miten on asian laita... saanko tulla, vai miten on? Siikiltä tuskin ees tarvii kysyä :D
 
Vastaus: F.G katsastaa

oon vai? kiva ku mullekki kerroit uutisen... oot eka joka ton meinaa mulle kertoo :D
vieläkun joku paapoista nitropurkin ääreltä sen kertois :p

Jassoo ,, no varmaan tuo meikäläisen oikolukutaito ollut yön pikku tunteina huonolla hapella :) Vaikkakin edelleen luen pappapurkista threadia jossa sinua oltaisiin hyväksymässä KFP:hen !


Muutoin emme enää hae aktiivisesti mutta kysellähän saa aina !
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F.G katsastaa

Vieläkö papat kattelee? Aattelin että jos voisin tulla teiän rosteriin hilluun niin voisin ehkä mäihällä joskus pelailla matseja. Oon kyl nyt armeijassa nii aika heikosti on tota peliaikaa mut ehkä sit jossaki välissä :D
 
Vastaus: F.G katsastaa

Rosteriin tarvittais 3-4 ukkoa lisää.

Pelaillaan enimmäkseen iltaisin klo 21 eteenpäin.....


Kiinnostuneet voisivat heittää viestiä Appicelle!!!

Tältää löytyy varmasti Socomin pelaajia, jotka eivät vielä ole missään klaanissa!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F.G katsastaa

Rosteriin tarvittais 3-4 ukkoa lisää.

Pelaillaan enimmäkseen iltaisin klo 21 eteenpäin.....


Kiinnostuneet voisivat heittää viestiä Appicelle!!!

Tältää löytyy varmasti Socomin pelaajia, jotka eivät vielä ole missään klaanissa!

Kyllä , F.G :llä haku päällä , yv:tä mulle niin katellaan tai sitten rekry osion kautta sähköpostilla osoitteessa Admin - Home

- Appice
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: F.G katsastaa

Nostetaanpas tää ylös kun on toistaiseksi vielä haku päällä . Etsimme 3-4 foorumi lukutaitoista ja aktiivista pelimiestä !
 
Ylös Bottom