Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2002 ja GP4?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sorbitoli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Sorbitoli

New Member
Eli onko kellään tietoa näiden pelien moninpelistä??

Siis pystyykö kummassakaan pelissä ajamaan kahdestaan kisan, jossa on myös kaikki tietokoneen ohjaamatkin formulat??

GP4:stä olen kuullut sen verran ennakkotietoa, että siinä olisi jaetun kuvan moninpeli aina 4:lle pelaajalle.

gp4 llä on käsittääkseni samanlainen moninpeli kuin oli
gp3 ssa.eli kaksi pelaajaa voi ajaa vuorotellen eli silloin kun
toinen ajaa tietokone ajaa sen aikaa toista autoa.
on muuten yllättävän hyvä systeemi..
pelaajia voi muuten olla useampikin eli voit ajaa vaikka tiimin
molempia autoja ja kaveri toisen tiimin molempia autoja.
ter. kaide

Luin kyllä OXM:n ennakosta että tuo jaettu kuva olisi ensimmäistä kertaa sarjassa, eli se olisi tulossa. Ja tuo vuorotellenajokin oli mukana jo GP2:ssa (ainakin)...

Ette nyt ymmärtäny mun kysymystä :(

Siis....uudelleen....

Kun joissain f1 peleissä (esim. n64:llä) kun pelaa kaksinpeliä jaetulla ruudulla niin radalla ei ole ollenkaan tietokoneen ohjaamia formuloita!!!

Onks vastaavassa tapauksessa näin myös f1 2002:ssa ja gp4:ssä?

Siis uskoisin ainakin GP4:ssä olevan... en takaa, mutta en ymmärrä miksi "herra Täydellisyys" Geoff Crammond tekisi moninpelin jos siinä ei pääsisi ajamaan koko kisaa kaikilla autoilla.

Sanotaan nyt tännekkin. Pelit-lehdessä oli F1 2002 arvostelu (Xbox versio sai ihan hyvät pisteet) ja siellä varmaan lukee tuosta moninpeli jutustakin.

Ei siinä kyllä lukenut :o

Sen sijaan MoonTV:n Playerissa kerrottiin että F1 2002:ssa voi ajaa kisan moninpelinä niin että kaikki autot ovat mukana... mua kuitenki kiinnostaa enemmän se GP4 eli odotan sormet ristissä että siinä on samanlailla ;)

PC:llä pääsin GP4:sta kokeilemaan ja vaikutti kyllä todella loistavalta peliltä.
Ehdoton pakko-ostos kaikille ajosimulaattoreista pitäville.
Pelissähän on vuoden 2001 kalustot, joten mukana on jo liki kulttimaineeseen noussut Mika Häkkinen! Tuntui kyllä mukavalta vetää Span radan ekassa mutkassa Häkkistä kylkeen Montoyalla, niin että itse pääsin vielä jatkamaan. :)

Ylös Bottom