Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 2

Kyllä.. Sitä se varmasti tulee olemaan. Siis tiukkoja tilanteita ja hampaitten kiristystä :D

No ratti ainaki tärisi ja auto pyörähti ku ajoit perään...ei se yhtäkkiä lähe hallusta ja luisu 100 metriä seinään ja mee etusiipi hajalle.
Itsellä ei ainakaan tärissyt yhtään ja vauhtiakin oli noin 100 km/h joten ei se ainakaan samanlainen rysäys ollut kuin ensimmäisessä mutkassa, jossa ajoit Rambon perään. Enkä väitä, että olisi ollut sun vika siinä.

Mutta ei siitä sen enempää. Singapore on kyllä ärsyttävin rata koko kalenterissa, koska täytyy olla koko ajan hereillä :p Pikakisassakin jätin kerran jarrutuksen myöhäiseksi ja heti seinään ja game over.

Oisko mahdollista alottaa kisa huomenna 21.30 niinku sunnuntaina. Treenit loppuu vasta 21.15. Vai meneekö liian myöhäseen?

Mulle kyllä käy. Taidan ilmeisesti ajaa Villiamssilla tänään? :D Kohta on värisuora täysi!

Ikävä kyllä en pääse tänään ajamaan, joten Hernerokalle ois myös Ferrari avoinna

Pistetaulukko vihdoinkin päivitetty, pahoittelen tällaista myöhästystä ja lupaan tänään heti kisan jälkeen päivittää sen uudestaan. :)

Ei tarvitsekkaan kisaa siirtää takiani, en nyt kerkeä. Mutta jatkossa en tule kerkeämään ke kisaan jos sitä ei siirretä 21.30

Melkeen unohtu, mut sit jostain muistin et tänään onkin kisa. Jes iha kiva homma, mut radasta en oo niin varma :D Ja oon ainaki messis tuola reeneis.

Heitin "kunnon" nimet Maran ja SuomiFIN:n talleille. Jos keksitte paremmat niin sanokaa, laitoin nämä vaan hetken päähänpistosta :D.

Suomi-Rampa lisätty Williamsin kisakuskiksi.

Viimeksi muokannut moderaattori:

joo mä tuun kans reenaamaan.

kokeilin äsken pari kisaa singaporee. ekalla kerralla oli vesisade ja kun olin kolme kertaa hajottanut etusiiven puoleen väliin mennessä, päätin aloittaa alusta kuivalla kelillä. Toisella kerralla pääsin vähään reiluun puoleen väliin kunnes hajotin auton. liika yritys tulee kostautumaan tänään :D

Nyt heti alkuun vois sanoa sellasta, että tämän päivän singaporen kisaa tuskin kannattaa ajaa sillä ajatuksellä, että "***u, jos joku ajaa tänään mun perään tai kolaroi mun kans!!!1" Uskon ja uskallan sanoakin, että tätä kisaa ei ilman kontakteja ajeta :)

Itse lähden ainakin sellaisella fiiliksellä, että ei se mitään, jos joku kolaroi tai osuu minuun. Ymmärrän sen ettei kukaan nyt tahallaan aja kylkeen tai perään, onhan tämä sen verran ahdas rata :)

Joo ei paljo enää kiinnosta ku joka kisas joku ajanu perää et et...katotaan mitä tuloo..

Joo ei paljo enää kiinnosta ku joka kisas joku ajanu perää et et...katotaan mitä tuloo..

Noh noh, kolareita sattuu.. Etkä ole ainoa, joka on kärsinyt kolareista. Itsehän en ole vielä päässyt kertaakaan ekaa kierrosta ottamatta kontaktia johonkin toiseen kilpailijaan. Enkä ole kyllä mielestäni ollut syyllinen näihin kolareihin, paitsi siihen jossa tönäisin juuri sut ulos. Kolarit on osa näitä kilpailuja, ja ne myös tekevät kilpailuista mielenkiintoisempia ja värikkäämpiä omalla tavallaan. Ei täällä nyt kukaan tahallaan kolaroi.

Vai että Williamsillille kisakuskiksi? Oisin kyllä voinut pysyä varakuskina, eli jos sarjaan löytyy joku innokas kuski, niin toi paikka on periaatteessa vapaa. :)

voidaanko alottaa jo 15 yli ku ei se aleksiz vai mikä ny olikaa niin ei tuu ollekkaa niin sitä oltais vaa venattu niin 15 yli?

Itsehän vasta lataan ps3-päivitystä :D

E: Jahas matelee sonyn serverit tai jotain, vasta 27% tullut ja 8min mennyt.. -.-

Ylös Bottom