Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Ketään jäämässä pois Monzan kisasta? Onko Aleksi tekemässä jo paluuta?

Vetomiehet Monza, Italia

Hernerokka

Paalu: karppane

1. karppane
2. teppoil
3. Suomi-Rampa
4. jontsa93
5. Martti93
6. Olvi-

Player9

Paalu: karppane

1. teppoil
2. karppane
3. jontsa93
4. Suomi-Rampa
5. Miccis
6. Martti93

Tein ison muutoksen tänään: siirryn ajamaan kokonaan ohjaamonäkymällä ja otan pois HUDin. Pätee myös onlineen.

Saa nähdä miten Monza menee. :)

Tein ison muutoksen tänään: siirryn ajamaan kokonaan ohjaamonäkymällä ja otan pois HUDin. Pätee myös onlineen.

Saa nähdä miten Monza menee. :)

Kuulostaa aika hauskalta :D Pitäisiköhän itsekkin kokeilla tuota hudin pois ottamista :eek:

Nyt on täsä n.30 min tultu reenailtua Monzaa. Ei suju sitte millään, vain muutama puhas kierros tullu aikaseksi, muuten on aina homma kussu joko eka mutkassa lähteny perä alta tai sitten toiseksi viimeisessä mutkassa jarruutanu liian myöhään.

Paras aika Grand Prix-modessa oli 1.23:649. Ei ole kyllä yhtään hajua minne tollainen suoritus riittää aika-ajoissa. Mutta veikkaan että kisassa tulee aika monta spinnausta tai ulosajoa minulla :(

Nyt on täsä n.30 min tultu reenailtua Monzaa. Ei suju sitte millään, vain muutama puhas kierros tullu aikaseksi, muuten on aina homma kussu joko eka mutkassa lähteny perä alta tai sitten toiseksi viimeisessä mutkassa jarruutanu liian myöhään.

Paras aika Grand Prix-modessa oli 1.23:649. Ei ole kyllä yhtään hajua minne tollainen suoritus riittää aika-ajoissa. Mutta veikkaan että kisassa tulee aika monta spinnausta tai ulosajoa minulla :(

Itsehän en päässyt edes alle 1.25 :rolleyes:

Nyt tuli parhaalla 1.23:110

Tavoitteissa vetää alle 1.22:XXX, mutta varma ajo se on tärkein :)

Parhaimmillaan olen päässyt johonkin 1.23.5 tienoille, mutta enimmäkseen ajat pyörii 1.24:n tuntumassa.

Piste tai pari, niin olisin Monzan kisaan aika tyytyväinen.

Sori kaikille tuosta ensimmäisen mutkan kolarista jouduin väistämään eikkaa ja renkaat menivät lukkoon:( ja vauhti ei hidastunut. Taisin pilata monen kisan ja jos tuomariston mielestä on aihellista antaa rangaistus niin se on ok mulle koska se oli mun vika.

Mutkia tuli kohellettua, ei niistä ajanpuolesta kyllä saanut plussaa, mutta läpiajon kylläkin :D + usea hiekalla käväisy :( Lopputulos kummiskin hyvä.. KAKSI POJOA WOWOWOA :cool:

Oli kyllä ihana läjä ekassa mutkassa.. :rolleyes:

Ainakin KonsoliFIN F1-sarjan pisin pisteputki sai jatkoa. :p

Joo'oh. Ja alamäki sen kuin jatkuu. Ekan mutkan ensimmäisen kolarin Aleksin kanssa vielä pystyin väistämään, mutta sitten ilmeisesti teppoil osui minuun ja minä, aleksi ja teppoil ajaudutaan hiekalle niin että aleksi on poikittain edessäni ja siitä pääseminen vei liikaa aikaa.

Ajoin yhdessä välissä jopa podiumpaikasta, mutta pieni yhttentörmäys karppaen kanssa ja hiekalla käväisemine pudotti kolmannelta tilalta seitsemänneksi. Sitten sain juuri ennen varikkokäyntiä läpiajorangaistuksen ja kisa oli sitten siinä. Loppukisa meni SuomiFINin kanssa taistelusta 10 tilasta joka päättyi hänen hylkäykseen. Lopussa tuli minulta melkein koko ajan leveäksi menneitä mutkia. Onneksi Lörppä Racing sai sentään avauspisteet. Ensi kisasta on jo melkeinpä pakko ottaa henkilökohtaiset avauspisteet!

Ihan OK lopputulos. Valitsin aika-ajoon kovan seoksen, koska tiesin että kärjen haastaminen olisi mahdotonta. Jäin viimeiseksi.

Kisassa taktiikka oli kuitenkin onnistunut, sillä jaban virheen jälkeen ja onnistuneen pitkän stintin jälkeen huomasin olleeni kuudentena, kun tulin varikolta. Viimeisessä pistesijassa kiinni. Takaa tuli kuitenkin teppoil, joka viimeiselle kierrokselle lähdettäessä meni ohi. Hyvä taisto viimeisestä pisteestä tallitoverien kesken. :)

Ensimmäinen ohjaamosta vedetty kisa. Oli jännää kun ei aika-ajoissa tiennyt mitään oliko ajettu aika hyvä ja kisassa paljonko eroa on eteen ja taakse.

Ensimmäinen ohjaamosta vedetty kisa. Oli jännää kun ei aika-ajoissa tiennyt mitään oliko ajettu aika hyvä ja kisassa paljonko eroa on eteen ja taakse.

Oliko sulla nopeusmittari päällä? Aika paha, jos jostain syystä vilkuttaa pari kierrosta ennen loppua mittari keltaisella, ei nimittäin tietäisi laittaa cruisea päälle :eek:

Turkanen sentään ja voihan viheliäinen siihen päälle! Tänään olis vauhdillisesti ollut mahdollisuudet hyville pisteille, mutta ei vaan kelpaa Jaballe ei.

Tais mun ja Micciksen tallipäällikkö repiä hiuksia päästään, kun parilla viimesellä kierroksella kakkoskuski yrittää väkisin ohi. Vikan kierroksen lopussa tuli vielä tallipäälliköltä viestiä, että "Let Miccis pass för te zampionship". Mutta apukuski päätti silti napata viimeisen pisteen riskeeraten tallipaikkansa. :D

Mutta joo, ekaan mutkaan perässä rytisee ja lento Jabaa ja Marttia kylkeen. Sitten vielä ajauduin toiselle puolelle hiekalle jossa jäin Aleksin kanssa jumiin. Tästä seurasikin läpiajorangaistus. Ensimmäisen kierroksen jälkeen olinkin sitten viimeisenä. Suunnitellun varikkokäynnin jälkeen olin yhtäkkiä jo Jontsan perässä, mutta sitten alkoi rangaistusten suma. Ensin yksi läpiajorangaistus liiasta oikomisesta, ei siinä mitään. Mutta muutaman kierroksen päästä tuli kahdella peräkkäisellä kierroksella vielä kaksi läpiajorangaistusta lisää. Siinä meni lopullisesti mahdollisuudet hyvään sijoitukseen. Kuitenkin saavutin vielä Micciksen ja lopulta ohi viimeisellä kierroksella. Anteeksi siitä yhdestä ohitusyrityksestä ekaan mutkaan, moottori 'sammui' ja osuin kylkeen.

Kuudes sija, ihan hyvä tapahtumiin nähden, mutta vähän jäi hampaankoloon.

Ylös Bottom