Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Ei ollut mitään muuta päällä kuin se renkaiden kunnosta aika-ajoin kertova indikaattori.

Toi valon vilkkuminen olisi paha juttu, mutta toisaalta mulle ei ole ikinä ruvennut valo vilkkmaan keltaisena, niin en sitä pelkää liikaa. Kokemus oli tosi hieno ja immersio korkealla, tällä tavalla jatkan ehdottomasti. :)

Ehkä se kierrosajoissa näky pikkuisen, kun ei ollut näkymään totutellut.

Tuomaristo (Player9, Olvi ja Rampa) kokoontuu tällä hetkellä keskustelemaan illan tapahtumista. Tuomiot julkistetaan hetken päästä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Jontsan ja Martin viimeisen kierroksen taistelu

Kumpaakin kuultiin asiasta ja tuomaristo on päättäny antaa Martille 5 lähtöruudunrangaistuksen Malesian kisaan. Tämän päivän tuloksiin ei siis muutosta.

Aleksin aiheuttama kolari ensimmäisessä mutkassa

Tunnusti tehneensä virheen, ja peli jo hylkäsi hänet. Ei siis lisärangaistuksia.

Tuomaristo kokoontuu tästä lähtien joka kisan jälkeen #KFIN1 @ Quakenet keskustelemaan mahdollisista tuomiosta.

Ensiksi iso anteeksipyyntö kaikille ensimmäisen mutkan kolarista. En muista kenen perässä olin mutta myöhästyin aavistuksen jarrutuksesta ja väistin edessä olevia oikealle nurmikolle, renkaat meni lukkoon ja osuin keskelle muita kuskeja. Sain tästä tapahtumasta täysin oikeutetun läpiajorangaistuksen. Seuraavassa shikaanissa osuin karppasen takapyorään vaikka omasta mielestä jarrutin aikaisemmin kuin normaalisti. Lesmo 1:ssä taisi Miccis olla ulkopuolella ja osuimme vähän yhteen ja sen jälkeen joku osui minua perään kun vauhtini oli pudonnut. Lesmo 2:sta lähdettäessä renkaat suti ja joku lähti ohittamaan minua ja osui melkein heti jonkun toisen kanssa yhteen. Kisan puolivälin jälkeen olin muistaakseni Miccisen perässä pääsuoralla hänellä taisi olla ekan mutkan jarrumerkki aikaisemmin kuin minulla mutta onnistuin väistämään vasemmalle nurmikolle kiinni seinään ennen osumaa. Samalla taisi mennä muitakin ohi kun tulin takaisin radalle.

Huomaa todella hyvin etten ole ajanut torstain jälkeen yhtään ja tänäänkin tulin kisaan kylmiltään. Nyt pitää ottaa itseä niskasta kiinni ja ruveta reenaamaan jottei seuraavassa kisassa aiheuta enää yhtään kolaria, varsinkaan lähdössä.

Monza, Italia 3/10

Aika-ajot

1. jontsa93 Cavallo GP 1.21.990
2. Jaba82 Mobile Chicane Racing +0.535
3. Martti93 JM-Motorsport +0.606
4. teppoil Energy Racing GP +0.926
5. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +1.471
6. eikka_y Lörppä Racing +1.482
7. karppane Cavallo GP +1.497
8. Olvi- Lörppä Racing +1.961
9. aleksi02 AP-GP +2.606
10. JuhohFin JM-Motorsport +2.784
11. SuomiFIN AP-GP 2.883
12. Miccis Energy Racing GP +3.017

Kilpailu

1. Martti93 JM-Motorsport 30:21.828
2. jontsa93 Cavallo GP +0.5
3. karppane Cavallo GP +7.0
4. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +19.2
5. Olvi- Lörppä Racing +32.7
6. teppoil Energy Racing GP +36.7
7. Miccis Energy Racing GP +37.7
8. Jaba82 Mobile Chicane Racing +43.5
9. JuhohFin JM-Motorsport + 48.3
10. eikka_y Lörppä Racing +98.7 (+20 SECS)
11. SuomiFIN AP-GP DSQ
12. aleksi02 AP-GP DSQ

Viimeksi muokannut moderaattori:

Sen siitä saa kun yrittää nopeasti laittaa tuloksia, ja samalla pelata Codia :D Pahoittelut lapsellisista virheistä :o

Voisin kanssa olla testeissä mukana.

Olkaa tarkkana jos ajatte Malesiassa perässäni siinä radan keskiosalla, jossa on peräkkäin kaksi nopeaa, oikealle kääntyvää mutkaa. Se kohta on ohjaamosta ajettuna aika sokea ja ajolinjojen etsintä vie vähän aikaa. Saatan nostaa kaasulta omituisissa kohdissa.

Ylös Bottom