Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Miccis mä voin tehä videokoosteet niin jos sä teet kirjallisetkoosteet ? :) Ajattelin just samaa, että tekisin videokoosteet :)

Niin ja voittehan te molemmat kuvata kisanne, jolloin saatte aikaan vielä näyttävämpiä koosteita, kun olis tilanteita kahdesta vinkkelistä. Toinen vaan lähettäis toiselle, jotta näin...

Iltasatuja saattaa tulla munkin osalta, jos jaksan niitä kirjoitella, mutta nehän onkin vain suurimmalta osalta huuhaata. ;)

Minäkin voin tulla siinä yhdeksän aikaan niin voi heittää kutsua.
Juho voitko käydä vielä äänestämässä tämän kauden ratoja. Tai jos et halua, niin sitten kalenteri on valmis ja rupean arpomaan järjestystä.

Tompson, joo tuuraa vaan. Jos huomenna samoihin aikoihin on vielä tulossa porukkaa, niin pääsisin silloin.

Niin ja voittehan te molemmat kuvata kisanne, jolloin saatte aikaan vielä näyttävämpiä koosteita, kun olis tilanteita kahdesta vinkkelistä. Toinen vaan lähettäis toiselle, jotta näin...

Iltasatuja saattaa tulla munkin osalta, jos jaksan niitä kirjoitella, mutta nehän onkin vain suurimmalta osalta huuhaata. ;)
Joo kuulostais ihan hyvältä. :D Käykö miccikselle, että pistät videonpätkä mulle niin voin muokata siitä videon.

Juho voitko käydä vielä äänestämässä tämän kauden ratoja. Tai jos et halua, niin sitten kalenteri on valmis ja rupean arpomaan järjestystä.
Miks tuola on sitten jo melbourne ekana ratana ? :o

Ketä järkkää tänpäiväset testit? Pitäis pyytää katos jotain kamuks, et pääsee liittymään...

Mä järjestän. PSN: jontsa93

Juhohfin ratkasee nyt, että ajetaanko tällä kaudella Malesia vai Abu Dhabi :) Tossa tilanne.

Australia 11
Belgia 11
Turkki 10
Kanada 10
Italia 9
Bahrain 8
Saksa 8
Brasilia 8
Eurooppa 7
Malesia 7
Abu Dhabi 7
Monaco 6
Britannia 5
Japani 3
Korea 3
Kiina 2
Unkari 2
Espanja 1
Singapore 1

Mä järjestän. PSN: jontsa93

Juhohfin ratkasee nyt, että ajetaanko tällä kaudella Malesia vai Abu Dhabi :) Tossa tilanne.

Australia 11
Belgia 11
Turkki 10
Kanada 10
Italia 9
Bahrain 8
Saksa 8
Brasilia 8
Eurooppa 7
Malesia 7
Abu Dhabi 7
Monaco 6
Britannia 5
Japani 3
Korea 3
Kiina 2
Unkari 2
Espanja 1
Singapore 1
Hyvät radat tulossa..

Jos muistan :p Jos sä vaan pääset lisäämään mut niin lisää ihmees :D Oon nyt martilla, niin en oo kotona ja voi olla, että kun pääsen kotiin niin en muista enää lisätä sua :D
Joo no on se vain parempi niin, meenkin oitis lisäämään sut. Hyväksyt sitte ku kerkeet :)

Käykö miccikselle, että pistät videonpätkä mulle niin voin muokata siitä videon.

Muuten kyllä, mutta tuo tiedoston koko tuppaa olemaan aikamoisen suuri. Kuvaan kisat iPhonella 720p-resoluutiossa ja puolen tunnin setille kertyy painoa useita gigatavuja. Sitä on aika hankalaa lähetellä pakkaamattomana. Pitäisi olla iso kotisivutila, jonne voisi uploadata videon, josta voisit sitten ladata sen. Taitaa mennä aika vaikeaksi.

Ja oikeesti, jääkö Monaco tosiaan pois? Yksi radoista, joissa taitava kuski voi paikata hanskalla huonoa autoa. Iso pettymys mulle, jos ei Monacoa ajeta.

Saatan tulla tänään mukaan testaamaan, mutten ole vielä varma pääsenkö. Mutta pistä Jontsa inviä jos näät mut sitten linjoilla.

Muuten kyllä, mutta tuo tiedoston koko tuppaa olemaan aikamoisen suuri. Kuvaan kisat iPhonella 720p-resoluutiossa ja puolen tunnin setille kertyy painoa useita gigatavuja. Sitä on aika hankalaa lähetellä pakkaamattomana. Pitäisi olla iso kotisivutila, jonne voisi uploadata videon, josta voisit sitten ladata sen. Taitaa mennä aika vaikeaksi.
Joo niin taitaa mennä. Itsekkin kuvaan iPhonella 720p-resoluutiolla. Mä voin kyllä sit kuvata ja tehä sen videokoosteen, jos sulle sopii.

Millä ohjelmalla muuten muokkaat iPhonen videota ?

Joo niin taitaa mennä. Itsekkin kuvaan iPhonella 720p-resoluutiolla. Mä voin kyllä sit kuvata ja tehä sen videokoosteen, jos sulle sopii.

Millä ohjelmalla muuten muokkaat iPhonen videota ?

Joo tee vain. Mukavaa katsella välillä muidenkin tekemiä koosteita. :)

Olen noiden koosteiden editoinnissa käyttänyt Macin iMovieta, uusinta versiota.

Onko muuten väki täällä tehnyt omia säätöjä autoihin ja kuinka paljon. Ja jos on niin nopeuttaako se auton vauhtia kovin paljon. Itse en ymmärrä hölkäsen pöläystä näistä säädöistä ja olisi kyllä kiva jos löytäisi jonkun sivun, jossa kerrotaan kunnolla nuista säädöistä :)

Onko muuten väki täällä tehnyt omia säätöjä autoihin ja kuinka paljon. Ja jos on niin nopeuttaako se auton vauhtia kovin paljon. Itse en ymmärrä hölkäsen pöläystä näistä säädöistä ja olisi kyllä kiva jos löytäisi jonkun sivun, jossa kerrotaan kunnolla nuista säädöistä :)
Täältä luulisi löytyvän, ihan Codemastersin omat foorumit F1 2010 - Setups & Strategy - Codemasters Forums

Ylös Bottom