Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Codemasters sanoo, että pelaaja voi säätöjä etsimällä saada 0,5 sekuntia pois kierrosajasta verrattuna siihen nopeimpaan kisainssin tarjoamaan setuppiin. Väite vaikuttaa aika oikealta, sillä on paljon helpompaa olla custom-säädöillä selvästi hitaampi kuin nopeampi. Monet hyvät custom-säädöt myös toimivat vain time trial -moodissa, jossa pitoa on yltäkylläisesti.

Hyvä tapa on ottaa pohjalle nuo inssin tarjoamat säädöt ja lähteä tekemään ensin pieniä muutoksia.

Toisaalta, tuo puolikin sekuntia voi olla kova sana kun ajetaan tiukkaa online-kisaa. Ja voin kuvitella, että esimerkiksi me kolmen heikoimman auton miehet tällä kaudella, minä, karppanen ja Olvi, olisimme moisesta aikahyvityksestä kiitollisia, koska se voi tarkoittaa montaa sijaa lähtöruudukossa.

Mielenkiinnolla odotan "talvitestien" tuloksia :) Laitan sillä välin kalenterin etusivulle.

Joo aloitellaan tos 21.15 mais. jontsa93 pistää 21 jälkeen pelin pystyy ja alkaa silloon laittamaan invitee. Mitäs on porukka mieltä et tehdäänkö semmonen miniturnaus että laitetaan nämä 10 rataa (jotka ovat tällähetkellä tulossa kaudelle) kaikki putkeen ja joku 10% pituinen kisa aina ilman aika-ajoja ja pistelasku päälle niin lopussa selviää kuka on paras? Vai ajetaanko yksi kisa kerrallaan ja aika-ajot mukaan ja vähä pitempi kisa? Kuinka tehdään?

Joo ei kyllä yhtään tiedä kuka on nopein ku on uudet säädöt ja autot.

Mitäs on porukka mieltä et tehdäänkö semmonen miniturnaus että laitetaan nämä 10 rataa (jotka ovat tällähetkellä tulossa kaudelle) kaikki putkeen ja joku 10% pituinen kisa aina ilman aika-ajoja ja pistelasku päälle niin lopussa selviää kuka on paras? Vai ajetaanko yksi kisa kerrallaan ja aika-ajot mukaan ja vähä pitempi kisa? Kuinka tehdään?
Mulle käy ainakin molemmat.

Joo aloitellaan tos 21.15 mais. jontsa93 pistää 21 jälkeen pelin pystyy ja alkaa silloon laittamaan invitee. Mitäs on porukka mieltä et tehdäänkö semmonen miniturnaus että laitetaan nämä 10 rataa (jotka ovat tällähetkellä tulossa kaudelle) kaikki putkeen ja joku 10% pituinen kisa aina ilman aika-ajoja ja pistelasku päälle niin lopussa selviää kuka on paras? Vai ajetaanko yksi kisa kerrallaan ja aika-ajot mukaan ja vähä pitempi kisa? Kuinka tehdään?

Aika-ajo + 30% kisa saa mun kannatuksen.

Jos otetaan pari pitkää kisaa niin mitkä radat haluaisitte? Pitää olla ne radat mitkä ovat todennäköisesti tulossa kaudelle.

Joo jos kanadan ja australian ajettais eka ja katotaan et jaksaako sit viel vaikka spaan ajaa.

Miten ois, jos ens kaudella ajettais taas 40% kisoja? Ainakin mun osalta tuntui kisat loppuvan kesken tuolla 30%:lla, kun ekalla kierroksella jäin aina niin pirusti jälkeen. ;) Toki kisoista tulee sinänsä tiiviimpiä, jolloin ehkä myös häntäpään kuskeilla on paremman tsäänssit pisteille, who knows...

Miten ois, jos ens kaudella ajettais taas 40% kisoja? Ainakin mun osalta tuntui kisat loppuvan kesken tuolla 30%:lla, kun ekalla kierroksella jäin aina niin pirusti jälkeen. ;) Toki kisoista tulee sinänsä tiiviimpiä, jolloin ehkä myös häntäpään kuskeilla on paremman tsäänssit pisteille, who knows...

Olin juuri ehdottamassa tuota itse :p

Ylös Bottom