Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Joo näköjään vauhtia on mutta kisassa ensimmäinen mutka AINA kusee. Bahrainis oma vika, meni vähä leveeks mutta sitten hetken päästä joku kosautti kylkee. 4 sija,olisi ollut voittoon mahdollisuus, mutta en tiedä mikä kirous on ku aina kusee kisas.

Spa aika-ajot oli hyvät ja jontsa93 kaa oli tiukkaa, toinen sija. Kisa lähti sateisena ja päättyi sateisena.Eka mutkan jälkeen tomperton ajo kylkee ja siinä sit tipuin TAAS viimeiseksi. Sain muita kiinni, mutta sitten jälleen kerran tomperton ajo perää. No taas otin vähä kiinni ja pääsin tompertonin ohi ku se kusi, mutta sitten TAAS se ajo mun kylkee. Mikä siinä on ku pitää ajaa perään tai kylkee???

Menkää oikeilla autoilla ajaa toisten kylkee niin saisitte kunnon opetuksen ja tajuaisitte ettei kannata ajaa kylkeen tai perään.

Joo näköjään vauhtia on mutta kisassa ensimmäinen mutka AINA kusee.
Itsellä se on aikalailla päinvastoin; aika-ajoissa en oo nopea mutta kisassa tulee ihan hyvä sijoitus perusvarmalla ajamisella. Yleensä kisat menee aika virheettömästi, toki niitä virheitä aina tulee

Sun autos muuttu haamuksi ainakin mun kuvaruudulla ja luulin, et pääsen siitä läpi. Sori.

E: Viesti tarkoitettu Martille. ¨^

Itellä taas on kumma juttu, kun kaikessa rauhassa pystyn Time Trialissa ajamaan Bahrainin radalla ajan 1:54.110, mut tosi-tilanteessa floppaan täysin. Kisassa sama homma...

Time trial on iha erilainen kun tavallinen kisa..sielä menee lujempaa koska renkaat ei kulu yms yms...

Vetomiehet - Australia

Hernerokka

Paalu: Miccis

1. Martti93
2. Miccis
3. jontsa93
4. teppoil
5. karppane
6. Suomi-Rampa

Player9

Paalu: jontsa93

1. jontsa93
2. Martti93
3. Miccis
4. teppoil
5. eikka_y
6. karppane

Ja Martti. Säähän spinnasit siinä ekassa mutkassa mun eteen, kun joku toinen oli ajanut sun perään. En sitten kerennyt väistämään, kun suoraan eteeni pyörähdit...:rolleyes:

Eikö tänään voitais ottaa vielä kolmaskin kisa, ku jotenkin meni nopeesti noi... Jos porukka jaksaa? Mä ainakin ajelen vielä tänään netissä. :)

Ja mitä Bahrainin ja Span kisoihin tulee niin Jontsa ja Martti olivat aika nopeita. Martilla kun epäonni kääntyy onneksi niin kuka pysäyttää?

82min vielä uppaa eilistä kisavideota youtubeen. Pistän linkkiä sitten tänne.

EDIT. 28min

Viimeksi muokannut moderaattori:

Oisit nyt edes vähän osoittanut luottamusta minuun!

Oli nyt kyllä vähän paha mennä arvioimaan tulevia sijoituksia, kun kaikki eivät ole näyttäneet osaamistaan testeissä. ;)
Sä tuppaat aina mokaamaan alussa, niin en sen takia sua laittanut :D

2. Testipäivä

Bahrain

Aika-ajot

1. Martti93 1.55.181
2. jontsa93 +0.896
3. teppoil +0.964
4. Suomi-Rampa +1.766
5. eikka_y +1.832
6. karppane +1.862
7. Tomperton +2.566

Kilpailu (korjatkaa, jos olen väärässä. Tulokset heitetty muistista :p)

1. jontsa93
2. karppane
3. eikka_y
4. Martti93
5. teppoil
6. Suomi-Rampa
7. Tomperton

Belgia

Aika-ajot

1. jontsa93 1.48.204
2. Martti93 +0.037
3. teppoil +0.601
4. karppane +1.599
5. eikka_y +1.768
6. Suomi-Rampa +2.310
7. Tomperton +2.339

Kilpailu

1. jontsa93 18:18.427
2. teppoil +13.6
3. Tomperton +32.6
4. Martti93 +40.6
5. karppane +45.5
6. Suomi-Rampa +57.6
7. eikka_y DSQ

Oman testikauden pistesaalis oli 34 pts :) yksi 3. sija ja kolme 1. sijaa :D

Kisakooste Pre-Season Melbourne & Montreal

[video=youtube;PlV9aDGq3Gg]http://www.youtube.com/watch?v=PlV9aDGq3Gg[/video]

Eilisistä testeistä vielä sen verran, että päälimmäisenä mieleen jäi videonkin lopussa oleva mun ja micciksen montrealin vääntö :) Ratkaisu syntyi vasta varikkostopissa :) Loistavaa vääntöä!

ps. piti laittaa musiikki, ettei kuulu mun kiroaminen, kun suomifin aiheuttaa ton kolarin ja mulla meni siinä etusiipi paskaks.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Hieno video Jontsalta! Näkyi hyvin kaikki kolarit, mitä voi jälkikäteen puida :rolleyes:

Hieno video ! Kuten videosta näkyy yleisin kolarin aiheuttaja on SuomiFin... Montreal kisassa ajoi suoraa mun kylkeen ja pilas mahdollisuuden voittaa...Jotain muutosta suomifin pitäisi sun ajotapaan nyt saada !

Näiden videoiden ansioista saadaan hyvin tarkkailtua ensimmäistä mutkaa/kierrosta ja sitä mukaa antaa mahdollisia rangaistuksia, joista yhdessä päätetään.

Hyvinhän sinä Jontsa pääsit varikolle tuosta Melbournen ekan kierroksen kolarista. :) Itse en kyllä oikein päässyt, kun piti siihen jäädä vähän vielä pyörimään, että pääsisin edes varikolle.

Komiat videot muuten.

Ylös Bottom