Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Jep, samaa mieltä :D Kuinkas ny se on sit saanu niin paljo ääniä, ku ei näytä kukaan tykkäävän..:p

Kaikki lähes suunnitelmien mukaan.. Varikkostopin jälkeen pehmeillä nakeilla parin sekunnin päässä pistesijasta, ja menin sen tunaroimaan spinnauksella. Siihen tuhrautui 5-10sec, enkä sitten enää eroa saanut kirittyä :mad: Pojat ajeli välillä nopeempaa kovilla renkailla :o

E: Nyt oli niin tasaista, että yksi spinni varmaan rokotti monelta pistesijan..

Sori Eikka siitä ekan kierroksen kolarista. Mun kuvassa me ei kyllä osuttu, mutta sinä sitten lensit Malesian hiekkarannoille.

Itse kisahan oli periaattteessa mahtavaa viihdettä, vaikka koinkin spinnauksen, johon varmaan meni sitte podium-paikka. Tässä sitten päättyi sarjan pisin pisteputki, mutta keskeytyksetön putki jatkukoon vielä pitkään. :)

Mukavan tasaista kisailua sekä aika-ajoissa että itse kisassa.

Huoh, ja jälleen pistesijojen ulkopuolelle. Eniten korpeaa, että viime kisoissa aika-ajot menneet suht hyvin, mutta ekoissa mutkissa osumien takia pudonnut hännille ja siellä sitten vietetty loppukisa.

Tämä kisa tyssäsi pieneen osumaan Ramman kanssa. En tiedä kumman vika se oli mutta siinä ferrari pyörähti kun takarengas osui toro rosson etusiipeen. Siitä ajauduin todella pitkälle hiekalle ja yhteensä tuo verotti jo 20 sekuntia lisäaikaa.

Mutta turha enää rykiä kun on jo paskat housussa. Ehkä ens kisassa sitte

Aleksi, haluukko vielä kerran kolaroida??? On vähä videoo ekastamutkasta ja siitä toisesta mihnä ajoit kylkee.. ***** sun kanssas..........:mad:

Aleksi, haluukko vielä kerran kolaroida??? On vähä videoo ekastamutkasta ja siitä toisesta mihnä ajoit kylkee.. ***** sun kanssas..........:mad:
Kolaroimisesta puheen ollen, anteeksipyynnöt viimisten kierrosten pienestä kolarista, onneksi siinä ei sentään hirveesti aikaa mennyt hukkaan.

Ymmärtääkseni minä olin osittain syyllinen ensimmäisen mutkan kolareihin, sillä aleksin auto osui ajolinjani vaihdoksen jälkeen minun autoon ja kimposi siitä muiden päälle.

Sori suomiFIn että pyörähdit takiani kun taistelimme pisteistä. En ehtinyt millään väistää siinä kohdassa.

Ja taas oli hyvät väännöt tallitoverin kanssa! teppoil meni vielä viimisessä mutkassa ohi. :)

Huono aika-ajo ja huono kisa. Tylsää yksin ajelua viimeisenä 20 kierrosta. Ainut asia mikä kisassa onnistui oli varikkopysähdys. Lähtö oli hyvä mutta joku päätti tulla perään:mad: Paras kierros oli1.36.xxx joka olisi pitänyt ajaa aika-ajossa.

Kolaroimisesta puheen ollen, anteeksipyynnöt viimisten kierrosten pienestä kolarista, onneksi siinä ei sentään hirveesti aikaa mennyt hukkaan.

No ei siinä ollu mitään panostakaa..oli lähellä etten ajanu seinää ku kiinnosti nii paljo.

Sori suomiFIn että pyörähdit takiani kun taistelimme pisteistä. En ehtinyt millään väistää siinä kohdassa.
Joo ei siinä mitään. Startissa joku ajoi suoraan perääni ja sen takia törmäsin Jontsaan. Muuten kisa sujui hyvin ja pistetila..

Tämä kisa tyssäsi pieneen osumaan Ramman kanssa. En tiedä kumman vika se oli mutta siinä ferrari pyörähti kun takarengas osui toro rosson etusiipeen. Siitä ajauduin todella pitkälle hiekalle ja yhteensä tuo verotti jo 20 sekuntia lisäaikaa.

Todella ikävä kolari oli kyllä. Ei tuosta tilanteesta voi ainakaan sua syyttää, enneminkin minua. Ajoin vaan liian lähellä, ja varmaan jonkin sortin lagin ansiosta lensit hiekalle. Vähän samanlainen tilanne oli mulla rakkaan tallikaverini kanssa Monzassa.

Mutta turha enää rykiä kun on jo paskat housussa. Ehkä ens kisassa sitte

Tuo on mahtava asenne! Voisi eräs toinenkin sarjaan osallistuva ottaa mallia... :rolleyes:

Eka mutka: Miccis vaihtaa linjaa, osuu suoraan teppoiliin, teppoil osuu aleksiin ja aleksi osuu marttiin, suomifiniin, juhoon ja vissiinkin jontsaan :D

Ei muuten harmita pätkääkään, että hävisin paalupaikan 0.004 sekunnin erolla, sillä sain 2 pistettä vetomies kisaan. :cool: Alat karppane olla pikkuhiljaa pienoisessa suossa.

Eka mutka: Miccis vaihtaa linjaa, osuu suoraan teppoiliin, teppoil osuu aleksiin ja aleksi osuu marttiin, suomifiniin, juhoon ja vissiinkin jontsaan :D

Nice. Kerrankin kolari, jossa minä en ollut mukana. :)

Taidan olla ainoa, joka voi sanoa että kisa oli loistava :D Voitto tuli, ja vieläpä ohituksella eikä millään edellä ajavan virheellä. Tästä on hyvä jatkaa :)

Ja taas oli hyvät väännöt tallitoverin kanssa! teppoil meni vielä viimisessä mutkassa ohi. :)

Joo, 2 kertaa oon jo ohittanut sut viimesellä kierroksella. :D

Oli kyllä tiukka aika-ajo. Mahto Jaba olla hienoo ottaa paalu tollasten erojen jälkeen. :)

Lähdössä Suomifin sai kunnon turbostartin ja tuli mun ohi jo alkukiihdytyksessä. Ensimmäisen mutkan ryysis saattoi olla osin myös minun syytäni. En ajanut kenenkään päälle, mutta minuun osuttiin ennen käännöstä ja joku taisi menettää autonsa hallinnan siinä.

Parin kierroksen jälkeen, kun tilanne vähän rauhottui, ajoin Ramman perässä varikkokäynteihin asti jonka tein kierrosta Rampaa aikaisemmin. Taktiikka toimi ja Rampa tuli varikolta taakseni. Ajettiin yhdessä koko kisa oikeastaan ja kyttäiltiin toisen virheitä kun ohi ei muuten tuntunut pääsevän. Molemmat taisi tehdä yhden. Lopussa aloin saavuttaa Suomea ja Miccistä Rampa ja Olvi perässäni. Pääsinkin Micciksen ohi, mutta tämä ohitti minut uudestaan viimeisellä kierroksella. Viimeisessä mutkassa Miccis kuitenkiin ajautuu hiukan keinonurmelle, ja pääsen rottana nappaamaan viidennen sijan. :D Hyvä kisa.

Hii-o-hei! Vihdoin Jaballekin kelpas pisteet! Taisi olla ensimmäinen online-kisa ilman ainuttakaan kolaria tai spinnausta. Siitä palkittiinkin podiumilla...

Jontsan kanssa hyvät väännöt. Ajattelin jo noin viisi kierrosta ennen maalia, että kyllä se pysyy takana, mutta niin vaan väänti ohi toiseks viimeisellä kierroksella. Mulla oli mahdollisuus kuitata heti kahdessa seuraavassa mutkassa, mutta en viitsinyt lähteä riskeeraamaan omaa kisaa siihen, joten päätin ottaa rauhallisesti ja odottaa sitä Jontsan "isompaa virhettä". Paskamainen jätkä vaan, kun eihän se näköjään tee niitä virheitä :rolleyes:

Hyvä kisa! Olis vaan saanu loppua aiemmin...

Aika-ajot meni mulla ihan ok.. Ja sitten se kisan eka mutka. Voi, voi, voi, voi.. Kyllähän sitä taas lenneltiin pitkin maita ja mantuja :D Siinä vaiheessa meinas mennä jo alkuunsa usko ja toivo. Jäin siis ekan mutkan jälkeen kymmenenneksi. Siinä sitten ajelin normaalisti ja huomasin yhtäkkiä olevani jo viides. Sitten rupesin tosissani vääntämään.

Aluksi loistavaa taistelua Micciksen, Suomifinin ja Jaban kanssa! :) Sen jälkeen minä, Miccis ja Suomifin jäätiin hieman Jabasta ja taistelu jatkui meidän kolmen kesken. Siitä minä pääsin sitten karkuun ja ei muuta kun Jabaa ottamaan kiinni. Siinä sitten menikin aikaa ja aloin jo ajattelemaan etten saa Jabaa lainkaan kiinni, sen verran hyvin tuntui Williams Jaban alla kulkevan. Onnistuin kuin onnistuinkin saavuttamaan lopulta Jaban, en muista tarkkaan olisko ollut toisiks viimenen kierros kun Jaban sain kiinni ja viimeisessä mutkassa pääsin ohi. No, kuitenkin.. ajeltiin Jaban kanssa kovaa vääntöä, mutta lopulta sain viimeisellä kierroksella turvallisen etäisyyden Jabaan ja toisena maaliin.

Ensinnäkin loistava nousu iteltä kymppi sijalta toiseksi ja kaiken kruunaa loistava ensimmäinen kaksoisvoitto Cavallo GP:lle! Mahtavaa Karppanen, cheers mate! ;)

Oli kyllä tiukka aika-ajo. Mahto Jaba olla hienoo ottaa paalu tollasten erojen jälkeen. :)

Kyllähän sitä oli kiva maistella, mutta niin kuin formulakuskit aina sanoo; siitä ei jaeta pisteitä ;) Voitto olis vielä kruunannut päivän, mutta kyyti ei siihen riitä... VIELÄ! :cool:

Miccis, mitä sulle muuten tapahtu? Tulit musta ohi heti karppasen jälkeen ja sit menit varikolle seuraavalla kierroksella. Stoppien jälkeen miestä ei kuitenkaan enää näkynyt...

Kuala Lumpur, Malesia 4/10

Aika-ajot

1. Jaba82 Mobile Chicane Racing 1.35.460
2. Suomi-Rampa Mobile Chicane Racing +0.004
3. eikka_y Lörppä Racing +0.038
4. karppane Cavallo GP +0.049
5. jontsa93 Cavallo GP +0.241
6. teppoil Energy Racing GP +0.306
7. Miccis Energy Racing GP +0.353
8. SuomiFIN AP-GP +0.365
9. JuhohFin JM-Motorsport +0.435