Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Player9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 3

Jontsaa vastaan oli hyvä taistelu pitkään. Se päättyi minun kamikaze-yritykseen, kun jätin jarrutuksen supermyöhäiseksi, olin hetken edellä ja sitten pyöräytin autoni kunnolla.
Tuosta sen viimeistään huomasi, kuinka vaikeaa tuolla radalla on ohittaa :D

Illalla voisi jonkinlaista testisessiota pitää, kun on vähän nuo linjat ja asetukset hukassa. Kello 20-21 aikoihin aloiteltaisiin?

Jos testi alkaa 21.00 tai myöhemmin niin voisin tulla testaamaan miten mokkulalla pystyy kisaamaan niin ei tarvitse varsinaisessa kisassa ruveta sitten säätämään/pilaamaan muiden kisaa.

SuomiFIN:in ja jontsa93:n rangaistukset

jontsa93

Aika-ajo kielto seuraavassa kisassa (Turkki)

Syy: Kolarin aiheuttaminen viime kisassa (Brasilia)

SuomiFIN

Aika-ajo kielto seuraavassa kisassa (Turkki)

Syy: Jatkuva väärä ajotapa / jontsan ja teppoilin tökkääminen hiekalle viime kisassa (Brasilia)

Pitänee tulla tänään sitten testailemaan, kun huomenna on liikaa muuta tekemistä.

Kyllä tompson mahut, saat meikän Ferrarin kun ite en pääse. Luotan sen täysin käsiisi! :D

Räjähti takarengas. :eek: Varmaan ekaa kertaa päivityksen jälkeen. :D Ihan kanttar(ell)ista.

Räjähti takarengas. :eek: Varmaan ekaa kertaa päivityksen jälkeen. :D Ihan kanttar(ell)ista.

Tervetuloa kerhoon! Toivottavasti kaikilla muilla sitten räjähtää huomisessa kisassa, jotta karma strikes back. Se tunne on niin ihana, kun rengas sanoo poks!

Ei mullakaan nyt liian usein renkaat kuitenkaan poksahtele, silloin tällöin vaan. :rolleyes:

Sori kun riehuin testeissä. Parissakin kisassa ekassa mutkassa ampasin Ferrarilla vähän liian ärhäkästi liikkeelle aiheuttaen muille nurmikolle menoja... Muutenkin taisin hieman kiilailla joitakin kuskeja ihan vahingossa.
Kivaa oli muuten testeissä ja pääsin a-ajoissa jopa maagiseen 1:27.xxx aikaan...:o

Huomenna en muuten pääse tuuramaan, ellen nyt sit tuu kipeeks, ku huomen on harkat samoihin aikoihin. Sunnuntaina on vapaata ja silloin olen valmis jos kutsu käy. :)

Jaa-a... epävarmuutta on ilmassa. Pitäis kestää radalla koko kisa jos meinaa taistella hyvistä sijoista.

Pahoittelut thomsonille siitä minun ekan kisan lähtökolarista kun tulin suoraan kylkeen ja kenen muun siinä vein samalla leveäksi. Toivottavasti niin ei käy huomisessa kisassa.

Kaipaisin kommentteja muilta miten minun auto näkyi radalla. Lähinnä tarkoitan että nyt kun oli mokkula käytössä niin hyppikö auto radalla, lagasiko jollakin vai toimiko kaikki hyvin sillä en halua pilata muilta huomista kisaa. Omalta puolelta ei ollut ongelmia ja autot oli sillä missä ne pitikin olla. Jos kaikki meni hyvin niin uskaltaa osallistua huomiseen kisaan.

^
Mä en ainakaan huomannut pelaamisessa mitään eroa tulosi jälkeen. En tosin tiedä miltä ajosi näytti kun olin koko ajan edelläsi kisassa.

Eiku ainiin menithän sä ohi siinä vikalla kierroksella eikä sun autos pomppinu minnekään. Yhtä sulavasti meni kun muutkin. Eli etköhän sä sen puolesta voi huomenna tulla. :)

Pahoittelut thomsonille siitä minun ekan kisan lähtökolarista kun tulin suoraan kylkeen ja kenen muun siinä vein samalla leveäksi. Toivottavasti niin ei käy huomisessa kisassa.

Kaipaisin kommentteja muilta miten minun auto näkyi radalla. Lähinnä tarkoitan että nyt kun oli mokkula käytössä niin hyppikö auto radalla, lagasiko jollakin vai toimiko kaikki hyvin sillä en halua pilata muilta huomista kisaa. Omalta puolelta ei ollut ongelmia ja autot oli sillä missä ne pitikin olla. Jos kaikki meni hyvin niin uskaltaa osallistua huomiseen kisaan.

Eipä mitään, itekin ajelin samalla tavalla muiden persauksiin. :D Ja mitä sua radalla näin niin ihan pehmeesti sun autos rullas ilman mitään hyppimisiä.

Vetomiehet Istanbul, Turkki

Hernerokka

Paalu: Jaba82

1. Jaba82
2. karppane
3. Olvi-
4. teppoil
5. Miccis
6. jontsa93

Player9

Paalu: Jaba82