Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Monaco, Monte Carlo 5/9

f1onlinetulokset.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Etusivu päivitetty.

Huomenna (tänään) myös meikäläinen pääsee kilpailuun, joten varautukaa ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Pitäsköhä meikäläisen käydä kaasuttelee pehmeillä aika-ajoissa, että ei jäisi teppoilin varjoon niissä :D 5-0 teppoilille ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En tänään luultavasti pääse kisaan koska pleikka ei suostu kirjautumaan psn:nään. Valittaa jotain virhekoodia 80710072. Netistä vähän katellu niin näyttää olevan yleinen ongelma sonylla:(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Ei mitään hajua omasta vauhdista, ei mitään hajua muitten vauhdista. Tässä kuitenkin vetomieheni

Vetomiehet

Paalu: karppane

1. karppane
2. Miccis
3. Suomi-Rampa
4. teppoil
5. Olvi-
6. Martti93
7. jontsa93
8. Jaba82
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En tänään luultavasti pääse kisaan koska pleikka ei suostu kirjautumaan psn:nään. Valittaa jotain virhekoodia 80710072. Netistä vähän katellu niin näyttää olevan yleinen ongelma sonylla:(
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Vetomiehet:

Paalu: Suomi-Rampa

1. karppane
2. Jaba82
3. Miccis
4. Olvi-
5. Suomi-Rampa
6. teppoil
7. tomperton
8. Jontsa93


Aika hatusta heittoa pitkälti :D

E: Vielä ehti muuttaa! Eiköhän näillä mennä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Pitäsköhä meikäläisen käydä kaasuttelee pehmeillä aika-ajoissa, että ei jäisi teppoilin varjoon niissä :D 5-0 teppoilille ;)

Silti en ole voittanut sua kisoissa kertaakaan. :D Sen jälkeen kun siirryin siis Sauberille.

Noi mun Force Indian pisteet voisi muutenkin varmaan mitätöidä. Ei kehtaa edes olla mestaruustaistelussa mukana sen takia.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Silti en ole voittanut sua kisoissa kertaakaan. :D Sen jälkeen kun siirryin siis Sauberille.

Noi mun Force Indian pisteet voisi muutenkin varmaan mitätöidä. Ei kehtaa edes olla mestaruustaistelussa mukana sen takia.

Sovitaanko, että heität autos vielä Koreassakin kattolleen? Sitte saat pittää noi pistees. :p :p

Suosittelen sitä 2. sektorin ekaa mutkaa paikaksi, joskin se onnistunee muuallaki. :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Silti en ole voittanut sua kisoissa kertaakaan. :D Sen jälkeen kun siirryin siis Sauberille.

Noi mun Force Indian pisteet voisi muutenkin varmaan mitätöidä. Ei kehtaa edes olla mestaruustaistelussa mukana sen takia.
Mitä turhia, kaikki lasketaan ;)

Meni koko päivä Virossa, joten ei oikein ehtinyt kattelemaan tätä. Omat vetomiehet:

Paalu: Miccis

1. Miccis
2. Suomi-Rampa
3. JuhohFin
4. Tomperton
5. karppane
6. jontsa93
7. SuomiFIN
8. Olvi-
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En tänään luultavasti pääse kisaan koska pleikka ei suostu kirjautumaan psn:nään. Valittaa jotain virhekoodia 80710072. Netistä vähän katellu niin näyttää olevan yleinen ongelma sonylla:(
Harmi, no toivottavasti saat kuntoon sunnuntaihin :)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Minusta tehtiin sitten oikein maalitaulu parilla ekalla kierroksella! :mad:
Osumia tuli joka puolelta ja sitten itse vähän hipaisin Marttia niin minulle langetettiin läpiajorangaistus.

Kalenterin ainut hyvä kisa ja siitä jäi paskin maku.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Harmittaa vaan, kun otin alussa kovat renkaat. Ei niillä tullut ajosta yhtikäs mitään. Putosin pahimillaan jo kymmenenneksi, mutta sain vielä huikeilla sadekelitaidoillani ajettua itseni nelostilalle. :p

Oikia rengasvalinta ku ois osunu, niin ois voinu kakkostilaki olla mahdollinen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Eka mutka osu karppaseen ja siinä jäin sit vipaks kunnes jokku törmäili keskellä suoraa ja jouduin pujottelee :D No sitte tiukkaa jaban, teppoili, jontsan, tompertonin ja suomifinin kaa:D siitä sit selvittii ja sadekelillä pääsin vielä karppasen ohi niin 2 sija johon olen todella tyytyväinen :)
 
Ylös Bottom