Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Joudun jättämään ajamisen väliin tänään kun vanhemmat ja sisko lähti aamupäivällä päivä Visby:ssä risteilylle ja minä jäin hoitamaan kahta koiraa ja enkä rupea raahaamaan pleikkaria ja rattia vanhempien luo yhtä noin tunnin kisaa varten joten halukkaalle varakuskille on mclaren vapaana.

Jos neljäs kausi ajetaan vielä ennen kuin f1 2011 julkaistaan niin olen mukana jos aikataulut ym. sopii.
Hyvä kun ilmoitit. Katsotaan seuraavan kauden asioita tämän osakilpailun jälkeen.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Näin juuri ennen "lost connectionia" rampan ajaneen mutkan suoraksi, millä olisi aika varmasti turvattu kakkospaikka.. Onse hieno peli.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Huhhahhei! Nyt oli kyllä yksi parhaista kisoista mitä olen tässä pelissä ajanut. Tomperton tarjosi tiukan väännön nelossijasta.

Alussa jäin viimeiseksi, kun otin varman päälle etten taas kerran jäisi ekaan mutkaan pyörimään ilman siipeä. Sitten edessä sattui pari kolaria ja pääsin Tompertonin kantaan. Ilmeisesti Tompan jarrumerkki ei ollut alussa aivan kohdallaan, kun parilla peräkkäisellä kierroksella meni pitkän suoran jälkeinen mutka läpi. Ja toisella kerralla taisit päästää minut sen jälkeen jostain syystä ohi? Noh, siitä en sitten helposti halunnut luopuakaan ja vääntöhän siitä tuli :) Tomperton oli kyllä nopeampi, jolla olo oli varmaan kuin Alonsolla Petrovin perässä konsanaan.

Varikkokäyntien jälkeen sain kurottua etumatkaa jonkin verran ilmeisesti sen takia, kun otin pehmeät renkaat kaverin kovien sijaan. Tajusin, että nyt on tykitettävä kaikki mitä Williamssista irti saadaan. Toisten varikkokäyntien jälkeen eroa oli n. 7 s, mutta ero hävisi parin kolmen kierroksen jälkeen olemattomaksi. Luotin vain siihen, että Tompertonin pehmeiden renkaiden paras teho häviää ennen loppua ja näin taisi käydäkin. Itse olin siis kovilla lopussa. Pari viimeistä kierrosta olikin sitten epätoivoista puolustustaistelua, mutta kiitos Williamssin suoranopeuden, Ferrari pysyi kuin pysyikin takana vaikka rinnakkain pari kertaa käytiinkin ja hermostuksissani pari kertaa menin leveäksi.

Sain muuten ajettua varmaan toisen kfin-kisan ilman oma-aloitteisia spinnejä! Tomperton kerran pyöräytti minut ympäri, mutta herrasmiehenä päästi uudestaan ohi.

Kiitos kaikille sarjaan osallistujille ja erityiskiitos Tompertonille viimeisen kisan loistavasta väännöstä. Tästä jäi hyvä fiilis, joten voisi osallistua jatkossakin ;)
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Abu Dhabi, Yas Marina

f1onlinetulokset.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Aika-ajoissa en sitten saanut parhainta irti autosta, kun rengas päätti sanoa poks toisella vedolla, ei se kolmas ruutu nyt niin hirveän huono saavutus ole, mutta ois kenties ollut tsäänssit kolmanteen eturivin paikkaan putkeen. :D

Kisassa tuli sitten hommattua varikonläpiajo rankku, mutta muuten oli ihan jees sekuntitaistoa Olvin kanssa. Taisin siinä toisella stintillä jäädä jälkeen, kun mulla oli kovat renkaat sun pehmoisia vastaan?

Näin juuri ennen "lost connectionia" rampan ajaneen mutkan suoraksi, millä olisi aika varmasti turvattu kakkospaikka.. Onse hieno peli.

Minähän en mutkia ollut kyllä ajanut mielestäni suoraksi, olet nähnyt olemattomia. :p Olin kyllä ihan siinä sun peesissä aina sen toisen pitkän suoran loppuun asti, jonka jälkeen sää katosit pelistä. Harmi homma, olisi voinut tulla hyvä viimeisen kierroksen vääntö. En mää tätä hopeaa näin olis halunnut voittaa. :(

Apu Tapi on paska paikka.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Aika-ajoissa en sitten saanut parhainta irti autosta, kun rengas päätti sanoa poks toisella vedolla, ei se kolmas ruutu nyt niin hirveän huono saavutus ole, mutta ois kenties ollut tsäänssit kolmanteen eturivin paikkaan putkeen. :D

Kisassa tuli sitten hommattua varikonläpiajo rankku, mutta muuten oli ihan jees sekuntitaistoa Olvin kanssa. Taisin siinä toisella stintillä jäädä jälkeen, kun mulla oli kovat renkaat sun pehmoisia vastaan?



Minähän en mutkia ollut kyllä ajanut mielestäni suoraksi, olet nähnyt olemattomia. :p Olin kyllä ihan siinä sun peesissä aina sen toisen pitkän suoran loppuun asti, jonka jälkeen sää katosit pelistä. Harmi homma, olisi voinut tulla hyvä viimeisen kierroksen vääntö. En mää tätä hopeaa näin olis halunnut voittaa. :(

Apu Tapi on paska paikka.

Joo meikän ruudussa katsoin taakse, niin ajatelit kolmos sektorin ekan mutkan "pitkäksi" varmaan siinä jo sitten ruvennut tulemaan sitä connection erroria. Connection lost tuli siinä kolmos sektorin ekojen mutkin jälkeen ensimmäisellä "pitkällä" suoralla. Kisassa ei varmaan tullut ainuttakaan puhdasta kierrosta muutenkaan :mad:
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Juu oli kyl upee vääntö Jabaa vastaan! Kiitos siitä, vaikka turpiin tulikin. :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Etusivu päivitetty viimeisen kerran tällä kaudella.

Kiitoksia tästä kaudesta ja palatkaamme asiaan seuraavalla kaudella!

Teen huomenna alustavat "kaaviot" tulevasta kaudesta, ja päätetään kisojen määrä ja pituus yhdessä.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Ai Karppane vei mestaruuden, mikä yllätys. No ei, onnea nyt sitte. :p

Jaa että uutta kautta suunnitteilla? Vai?
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Joo illalla teen oman ketjun sille, ja huomenna olisi tarkoitus ajaa Unkarin GP klo 21.15. Pitäisi vielä päättää, että ajetaanko 40 vai 50% kisoja, ja montako kilpailua ajetaan. 15 kisaa ehtisi ajaa ennen 2011-versiota :D
 
Ylös Bottom