Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

F1 2010 Online Kausi 4

Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Minä en muuten pääse enää kisoihin tällä kaudella ku lähetään sunnuntaina lomalle ja ollaan koko viikko joten etsikäähän tuuraaja.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tänään klo 21.15 tai heti kun Juho tulee onlineen alkaa Espanjan GP. Teen servun klo 21. ja odotellaan ihan rauhassa Juhoa ja sitten aloitetaan.

Tulipas taas kiva formulakuume kun katsoi tuota Saksan GP:tä telkkarista :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Jei paalupaikka! Vauhti ei nyt oikeasti olisikaan riittänyt tätä 2. sijaa korkeammalle, oli tuo karppane taas niin perkeleen kova. Olvin kohellellessa ei oikein päästy edes taistelemaan tästä hopeaa tuottavasta sijasta. :rolleyes: No, hopee ei oo häpee.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Jei paalupaikka! Vauhti ei nyt oikeasti olisikaan riittänyt tätä 2. sijaa korkeammalle, oli tuo karppane taas niin perkeleen kova. Olvin kohellellessa ei oikein päästy edes taistelemaan tästä hopeaa tuottavasta sijasta. :rolleyes: No, hopee ei oo häpee.
Eka kohellus kierroksella 23 "nyt yritän ottaa rampan kiinni".. eka mutka ja auto lähti käsistä." + kaks spinniä mihi meni kumpaaki ehkä sekunttia, ei ois riittäny:rolleyes:

Aika-ajossa säädin mikkiä ettei vaa kuulu teijä puhe kuulokkeista. Yhden kierroksen ajoin ja varikolle mentäessä puoli unessa valliin :D
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Espanja, Barcelona

f1onlinetulokset.jpg
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Etusivu päivitetty.

Viimeisessä kisassa mestaruustaistelussa on vielä kolme kuljettajaa, eli Abu Kebabasta tulee varmasti kutkuttavan jännittävä :D Myös tallimestaruus on vielä avoinna.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

We want mo.... tai siis hetkonen, I want more! Mites muut ? Mun puolesta abu kebababababababan (vai mikä se oli ? :D), jälkeen voitais ottaa uutta kautta :) Mutta ei enää Force Indiaa kolmatta kautta putkeen :p
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Mulle käy toi et ajetaan uutta kautta Kebabin jälkeen. Kerkeis just sopivast ajella ennen 2011-versiota.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Joo kyllä mä voin järjestää vielä yhden kauden ennen 2011-versiota. Pitää miettiä, jos tehtäisiin jotain pieniä muutoksia uudelle kaudelle.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

En kerkee keskiviikkon kisaan. Ja mulle sopis toi uus kausi mut ei ny kuitenkaa 100% kisoil.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Tänään Abu Dhabin GP klo 21.30, teen servun siinä 15 yli yhdeksän. Paljon on vielä hyviä pisteitä jaossa, joten ajetaan kovaa mutta reilusti.
 
Vastaus: F1 2010 Online Kausi 4

Joudun jättämään ajamisen väliin tänään kun vanhemmat ja sisko lähti aamupäivällä päivä Visby:ssä risteilylle ja minä jäin hoitamaan kahta koiraa ja enkä rupea raahaamaan pleikkaria ja rattia vanhempien luo yhtä noin tunnin kisaa varten joten halukkaalle varakuskille on mclaren vapaana.

Jos neljäs kausi ajetaan vielä ennen kuin f1 2011 julkaistaan niin olen mukana jos aikataulut ym. sopii.
 
Ylös Bottom